بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

ان 5 طریقوں سے بالوں پر سبز مٹر لگائیں، آپ کو بہت سے فوائد حاصل ہوں گے۔

بالوں کے مسائل کو دور کرنے میں سبز مٹر آپ کے لیے بہت مفید ثابت ہوسکتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں جانئے اس کا استعمال کیسے کریں اور اس کے کیا فائدے ہیں۔

سردیوں کا موسم شروع ہو چکا ہے۔ ایسے میں سبز مٹر کا ذائقہ بھی ہر گھر میں چھایا جا رہا ہے۔ آپ کو بتاتے ہیں کہ سبز مٹر میں فائبر، چینی، کیلشیم، آئرن، میگنیشیم، پوٹاشیم، فاسفورس، سوڈیم، زنک، وٹامن سی، پروٹین، توانائی، پانی، وٹامن اے، وٹامن کے، وٹامن بی 6 وغیرہ جیسے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ . لیکن آج ہم اس بارے میں بتا رہے ہیں .کہ سبز مٹر بالوں کے لیے کس طرح مفید ہیں۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ سبز مٹر کے اندر وٹامن سی، وٹامن اے، وٹامن بی، فولیٹ وغیرہ پائے جاتے ہیں .جو بالوں کو صحت مند رکھتے ہیں. اور انہیں گرنے سے روک سکتے ہیں۔ لیکن سوال یہ ہے کہ بالوں پر سبز مٹر کا استعمال کیسے کیا جائے.

بالوں پر سبز مٹر کے فوائد.

بالوں پر سبز مٹر کا استعمال یا استعمال بالوں کے لیے بہت سے فائدے رکھتا ہے۔ یہ فوائد درج ذیل ہیں-

how to use green peas on hair in urdu

1- بال گرنا کم ہوں گے۔

ہرے مٹر کے استعمال سے بالوں کے گرنے کو کم کیا جا سکتا ہے۔ آپ کو بتاتے ہیں کہ سبز مٹر کے اندر وٹامن اے، وٹامن بی اور وٹامن سی پائے جاتے ہیں۔ اس کے ساتھ اس کے اندر زنک اور آئرن بھی موجود ہوتا ہے .جو نہ صرف بالوں کو گرنے سے روکتا ہے بلکہ بالوں میں نئی ​​زندگی بھی ڈال سکتا ہے۔ ایسی صورتحال میں آپ ہرے مٹر کا استعمال کرکے بالوں کے مسائل پر قابو پا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ سبز مٹر کا پیسٹ بالوں کو مضبوط بنا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں- خشک اور بے جان بالوں کو نرم اور چمکدار بنانے کے لیے گھریلو اجزاء سے بنائے گئے یہ 5 ہیئر پیک آزمائیں۔

2 – بالوں کی نشوونما پر کام کریں۔

واضح کریں کہ سبز مٹر کے اندر فولیٹ پایا جاتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اس میں وٹامن سی بھی موجود ہوتا ہے جو کہ نہ صرف جڑوں کو مضبوط کرنے میں مفید ہے بلکہ بالوں کی نشوونما کے لیے ضروری غذائی اجزاء میں سے ایک ہے۔ ایسی صورت حال میں اگر آپ سبز مٹر کھاتے ہیں. تو اس سے بالوں کی نشوونما متاثر ہوتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ سبز مٹر کا پیسٹ بھی بالوں کی نشوونما کے لیے مفید ہے۔

3 – جڑوں کو مضبوط بنائیں.

سبز مٹر جڑوں کو مضبوط بنانے میں بہت مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ سبز مٹر کے اندر وٹامن بی اور فولیٹ دونوں زیادہ مقدار میں پائے جاتے ہیں .جو کہ نہ صرف بالوں سے متعلق کئی مسائل کو دور کرنے میں مفید ہیں بلکہ بالوں کو نئی توانائی دینے میں بھی کارآمد ثابت ہو سکتے ہیں۔

بالوں پر سبز مٹر کا استعمال کیسے کریں؟

گھر میں رہ کر آپ کچھ طریقے اپنا کر آسانی سے پیسٹ بنا سکتے ہیں۔

how to use green peas on hair in urdu

1- اس پیسٹ کو بنانے کے لیے آپ کے پاس ہرے مٹر اور دہی ہونا ضروری ہے۔ اب مٹر اور دہی کو ایک ساتھ پیس لیں اور مکسچر کو ایک پیالے میں نکال لیں۔ اب برش کے ذریعے مکسچر کو بالوں اور جوڑوں پر اچھی طرح لگائیں۔ کچھ دیر بعد بال دھو لیں۔ اگر آپ چاہیں تو اس کے لیے ہلکا شیمپو بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

2- اس پیسٹ کو بنانے کے لیے آپ کے پاس بادام اور سبز مٹر ضرور ہوں گے۔ اب ایک دیگچی میں بادام اور سبز مٹر پیس لیں اور اس میں شہد اور لیموں کا رس ملا لیں۔ اب بنے ہوئے مکسچر کو برش کے ذریعے بالوں اور جڑوں پر لگائیں۔ جب مرکب خشک ہو جائے تو اپنے بالوں کو اچھی طرح دھو لیں۔ اس کے لیے آپ ہلکا شیمپو بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں – سردیوں میں بالوں میں کون سا تیل لگانا چاہیے؟ سردیوں میں مالش بنانے کا صحیح طریقہ جانیں۔

3- اس پیسٹ کو بنانے کے لیے آپ کے پاس زیتون کا تیل اور سبز مٹر ہونا ضروری ہے۔ اب آپ دونوں کو اچھی طرح پیس لیں اور برش کے ذریعے بالوں پر لگائیں۔ تقریباً 30 منٹ بعد مکسچر کو عام پانی سے دھو لیں۔ اس کے لیے آپ ہلکا شیمپو بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے بالوں کا مسئلہ دور ہو سکتا ہے۔

4 – اس آمیزے کو بنانے کے لیے آپ کے پاس مٹر اور لیموں کا رس ہونا ضروری ہے۔ اب مٹر کو باریک پیس لیں اور اس میں لیموں کا رس ملا دیں۔ مکسچر کو بالوں کی جڑوں پر لگائیں۔ کچھ دیر بعد بالوں کو عام پانی سے دھو لیں یا آپ چاہیں تو ہلکا شیمپو بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے بالوں کی پریشانی سے نجات مل جائے گی۔

5 – اس مکسچر کو بنانے کے لیے آپ کے پاس مٹر کا پانی اور ایلو ویرا جیل ہونا ضروری ہے۔ اب مٹر کو اچھی طرح ابالیں اور اس کا پانی چھان لیں اور اس میں ایلو ویرا جیل ملائیں اور اس مکسچر سے اپنے بالوں کو دھو لیں۔ ایسا کرنے سے بالوں کو ضروری غذائی اجزاء ملتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو اس مکسچر کو رات کے وقت استعمال کر سکتے ہیں اور اگلے دن صبح نارمل ہونے کے بعد ہمارے شیمپو سے بالوں کو دھو سکتے ہیں۔

 

نوٹ – اوپر بتائے گئے نکات بتاتے ہیں کہ مٹر کے استعمال سے بالوں کے بہت سے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ لیکن ہم آپ کو بتاتے چلیں کہ مٹر پر ابھی تک کوئی سائنسی تحقیق دستیاب نہیں ہے۔ ایسی صورت حال میں اسے بالوں پر استعمال کرنے سے پہلے ایک بار ماہر سے ضرور مشورہ کرلیں۔ تاہم مٹر کے استعمال سے بالوں کے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ ایسی صورت حال میں بالوں کے مسائل پر قابو پانے کے لیے آپ اپنی غذا میں شامل کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ کو جڑوں سے متعلق کوئی مسئلہ ہے تو اس پیسٹ کو استعمال کرنے سے پہلے ایک بار کسی ماہر کا مشورہ ضرور لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button