جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

جلد کے انفیکشن میں زیرہ کا اس طرح استعمال کریں، مسئلہ جلد دور ہو جائے گا۔

جلد کے لیے جیرا: جلد کے انفیکشن کی صورت میں سرخ نشانات، دانے، خارش اور خارش وغیرہ سے نجات کے لیے زیرہ کا استعمال فائدہ مند ہے۔

جلد کا انفیکشن کوئی عام مسئلہ نہیں ہے۔ گندگی انفیکشن کی وجہ بن سکتی ہے۔ اگر آپ جسم کو صاف نہیں رکھیں گے تو جلد میں انفیکشن ہوجائے گا۔ کچھ لوگوں کی قوت مدافعت کمزور ہوتی ہے. جس کی وجہ سے وہ انفیکشن کا شکار بھی ہو جاتے ہیں۔ اگر آپ بھی جلد کے انفیکشن میں مبتلا ہیں تو پریشان نہ ہوں۔ جلد کے انفیکشن کا علاج آپ کے کچن میں موجود ہے۔ جیرا، جو زیادہ تر پکوانوں میں ڈالا جاتا ہے، آیورویدک خصوصیات سے بھرا ہوا ہے۔ جلد کے انفیکشن کی صورت میں آپ اسے استعمال کر سکتے ہیں۔ جلد کے انفیکشن میں زیرے کے فوائد اور اس کے استعمال کا طریقہ جانیں۔

کیا زیرہ جلد کے انفیکشن کا علاج کرتا ہے؟(Does cumin cure skin infections)

جی ہاں، زیرہ کے استعمال سے جلد کا انفیکشن ٹھیک ہو جاتا ہے۔

  • خشک جلد کی وجہ سے خارش، لالی یا خارش ہوتی ہے۔ ایسی حالت میں زیرہ کا استعمال فائدہ مند ثابت ہوگا۔ زیرہ میں وٹامن ای
  • جو جلد کی نمی برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔
  • زیرہ اینٹی فنگل خصوصیات رکھتا ہے۔ پھپھوندی کے انفیکشن کی صورت میں زیرہ استعمال کیا جا سکتا ہے۔
  • ایکنی، دانے اور پھوڑے جیسے مسائل کا علاج زیرے کی مدد سے کیا جا سکتا ہے۔ اس میں تھامول، فاسفورس جیسے عناصر ہوتے ہیں۔
  • زیرہ میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ آپ اسے سوجن کو کم کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں- چہرے کے غیر ضروری بالوں کو ختم کرنے کے لیے ان 5 گھریلو ٹوٹکوں پر عمل کریں۔

how-to-use-jeera-to-cure-skin-infection-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

زیرہ پانی.( zeera Water )

جلد کے انفیکشن کو دور کرنے میں غذا کا اہم کردار ہے۔ آپ جو کھاتے ہیں اس کا اثر جلد پر پڑتا ہے۔ جلد کے انفیکشن کو دور کرنے کے لیے زیرہ کا پانی پی لیں۔ زیرہ میں اینٹی فنگل اور مائکروبیل خصوصیات ہیں جو انفیکشن کا علاج کرسکتی ہیں۔ زیرہ کو پانی میں ابال کر چھان لیں اور صبح خالی پیٹ پی لیں۔

زیرہ پاؤڈر.(zeera Powder )

انفیکشن کی صورت میں آپ زیرہ پاؤڈر استعمال کر سکتے ہیں۔ مون سون کے دوران اکثر لوگوں کو اپنے ہاتھوں یا پیروں پر سرخ نشانات یا دانے نظر آتے ہیں، یہ انفیکشن کی وجہ سے ہوتا ہے۔ انفیکشن کو دور کرنے کے لیے زیرہ پاؤڈر کا استعمال کریں۔ زیرہ پاؤڈر میں چائے کے درخت کا تیل اور نیم کے پتوں کا پیسٹ ملائیں۔ اس مکسچر کو متاثرہ جگہ پر لگانے سے آرام آجائے گا۔

زیرہ کا تیل-( zeera Oil )

جلد میں انفیکشن سے خارش اور سوجن ہوتی ہے۔ ان علامات کو دور کرنے کے لیے زیرہ کا تیل استعمال کریں۔ زیرہ کا تیل بنانے کے لیے ناریل کے تیل کو گرم کریں اور اس میں زیرہ ڈالیں۔ جب تیل رنگ بدلنے لگے تو آگ کو کم کریں اور تیل کو چھان کر ایک طرف رکھ دیں۔ اس تیل کو متاثرہ جگہ پر لگائیں تو آرام آجائے گا۔

یہ بھی پڑھیں- داغ دھبوں کو دور کرنے کے ساتھ ساتھ مکھن کے ساتھ یہ خاص موئسچرائزر بنائیں بے جان جلد میں چمک لائے گا

زیرہ اور شہد.(zeera and Honey )

جلد کا انفیکشن ہو تو ایک چائے کا چمچ زیرہ پاؤڈر شہد میں ملا کر پی لیں۔ پھر اس میں بادام کا تیل ڈال کر متاثرہ جگہ پر لگائیں۔ ہلکے ہاتھوں سے مساج کرنے کے بعد چہرے کو صاف پانی سے دھو لیں۔ زیرہ استعمال کرنے سے پہلے پیچ ٹیسٹ کر لیں۔ اگر زیرہ کے استعمال سے جلد پر الرجی ہو تو اس کا استعمال بند کر دیں۔

how-to-use-jeera-to-cure-skin-infection-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ان آسان طریقوں سے آپ زیرے کی مدد سے جلد کے انفیکشن سے نجات حاصل کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کو مضمون پسند آیا تو شیئر کرنا نہ بھولیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button