بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

کلونجی سے سفید بالوں کو قدرتی طور پر کالے بنائیں، اس کے استعمال کے 5 طریقے جانیں۔

کلونجی سے بالوں کو کالے کرنے کا طریقہ: سفید بالوں کو سیاہ کرنے کے لیے آپ کلونجی کو کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں، 5 طریقے جانیں۔

How To Make Hair Black With Kalonji : کلونجی کے بیج ہر کوئی کھاتا ہے۔ انہیں صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں. کہ نہ صرف جسمانی صحت کے لیے بلکہ آپ کے بالوں کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہیں۔ کلونجی کا استعمال بالوں کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں بھی بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ یہ بالوں کو گرنے سے روکنے، بالوں کی بہتر نشوونما، خشکی کو دور کرنے. خشک اور جھرجھری والے بالوں کو دور کرنے کا ایک علاج ہے۔ یہی نہیں یہ بالوں کے وقت سے پہلے سفید ہونے کے. مسئلے کو دور کرنے کے ساتھ قدرتی طور پر بالوں کو سیاہ کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔ بہت سے لوگ اکثر پوچھتے ہیں کہ کلونجی سے سفید بال کیسے کالے کیے جائیں؟ سفید بالوں کو سیاہ کرنے کے لیے آپ کلونجی کو کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔ اس آرٹیکل میں، ہم آپ کو کلونجی سے بال بنانے کے 5 طریقے بتا رہے ہیں.

کلونجی بالوں کو سیاہ کرنے میں کس طرح فائدہ مند ہے-(Kalonji Benefits For Black Hair)

کلونجی میں لینولک ایسڈ وافر مقدار میں پایا جاتا ہے۔ لینولک ایسڈ سیاہ بالوں کے خلیوں کو نقصان اور پتلا ہونے سے بچانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ بالوں میں سیاہ روغن کے خلیوں کو فروغ دینے میں بھی مدد کرتا ہے۔ جو بالوں کو قدرتی سیاہ رنگ فراہم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ اگر آپ اپنے بالوں میں کلونجی کا باقاعدگی سے استعمال کرتے ہیں تو آپ آسانی سے سفید بالوں کا مسئلہ دور کر سکتے ہیں، اور قدرتی طور پر سیاہ بال حاصل کر سکتے ہیں۔ آپ کو صرف اسے لاگو کرنے کا صحیح طریقہ جاننے کی ضرورت ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں میں آملہ ان 5 طریقوں سے لگائیں، سفید بال قدرتی طور پر سیاہ ہوں گے۔

how-to-use-kalonji-for-naturally-black-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

کلونجی سے سفید بالوں کو سیاہ کرنے کا طریقہ.(How To Use Kalonji For Black Hair )

1. سونف کا تیل لگائیں۔(Apply fennel oil)

سفید بالوں کو سیاہ کرنے کے لیے آپ رات کو سونے سے پہلے بالوں میں کلونجی کا تیل لگا سکتے ہیں۔ اگر آپ باقاعدگی سے بالوں میں کلونجی کا تیل لگائیں تو بال جلد سیاہ ہو جاتے ہیں۔ آپ کو بالوں میں کلونجی کا تیل ہفتے میں 2-3 بار کم از کم 3-4 گھنٹے تک ضرور لگانا چاہیے۔

2. سونف کے تیل میں پیاز کا رس ملا کر لگائیں۔(Apply onion juice mixed with fennel oil)

پیاز کا رس بالوں کو قدرتی طور پر سیاہ کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ آپ کلونجی کے تیل میں پیاز کا رس ملا کر ہفتے میں 2-3 بار لگا سکتے ہیں۔ اسے کم از کم 3-4 گھنٹے تک لگائیں یا رات بھر بالوں میں لگا رہنے دیں۔

3. سونف کے تیل میں ملا کر مہندی لگائیں۔(Apply henna mixed with fennel oil)

مہندی بالوں کو قدرتی رنگ فراہم کرتی ہے۔ کلونجی کے تیل میں روزمیری کے پتے یا پاؤڈر ڈال کر گرم کریں۔ اسے اس وقت تک پکائیں جب تک کہ آمیزہ سیاہ نہ ہو جائے۔ مکسچر کو ٹھنڈا ہونے دیں اور بالوں پر لگائیں۔ ہفتے میں 2-3 بار لگانے سے بہت فائدہ ہوگا۔ لیکن 3-4 گھنٹے کے لیے ضرور لگائیں۔

4۔ سونف کے تیل میں آملہ ملا کر لگائیں۔(Mix gooseberry in fennel oil and apply)

آملہ وٹامن سی اور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتا ہے جس کی وجہ سے یہ بالوں کے بہت سے مسائل کو دور کرتا ہے۔ یہ بالوں کے وقت سے پہلے سفید ہونے کے مسئلے کو دور کرنے میں بھی بہت فائدہ مند ہے۔ آپ آملہ پاؤڈر یا پھل کو کلونجی کے تیل میں پیس کر بالوں پر لگا سکتے ہیں۔ اسے ہفتے میں 2-3 بار 3-4 گھنٹے تک لگائیں۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں کو تیزی سے بڑھانے کے لیے یہ 5 سبزیاں کھائیں۔

how-to-use-kalonji-for-naturally-black-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. سونف کا تیل ایلو ویرا میں ملا کر لگائیں۔(Apply fennel oil mixed with aloe vera)

آملہ کی طرح ایلوویرا بھی بالوں کو سیاہ کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ ایلو ویرا جیل کو کلونجی کے تیل میں ملا کر بالوں میں لگایا جا سکتا ہے۔ ہفتے میں 2-3 بار لگائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button