بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

کیا آپ اپنے بالوں میں خشکی کی وجہ سے پریشان ہیں؟ لیموں کی یہ 3 اقسام خشکی کو دور کرنے کے لیے استعمال کریں۔

لیموں میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی مائیکروبیل خصوصیات ہیں، جو سر کی خشکی اور خارش کے مسئلے کو دور کرتی ہیں۔

بالوں میں خشکی ایک عام مسئلہ ہے۔ یہ مسئلہ سردیوں کے آغاز کے ساتھ ہی بڑھ جاتا ہے۔ درحقیقت سردیوں میں سر کی جلد خشک ہو جاتی ہے. جو خشکی کا باعث بنتی ہے۔ خشکی کا مسئلہ جب بہت زیادہ بڑھ جائے. تو یہ سفید پرت بن کر بالوں سے گرنے لگتا ہے۔ خشکی کے مسئلے سے نمٹنے کے لیے لوگ مختلف قسم کے شیمپو، کنڈیشنر، تیل اور بالوں کی دیکھ بھال کی مصنوعات استعمال کرتے ہیں۔ تاہم، ان مصنوعات میں موجود کیمیکل بالوں کو نقصان پہنچا سکتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں آپ کچھ قدرتی چیزوں سے خشکی کے مسئلے سے چھٹکارا حاصل کر سکتے ہیں۔ لیموں کا استعمال خشکی سے نجات کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ لیموں میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی مائکروبیل خصوصیات ہیں جو کہ سر کی خشکی اور خارش کے مسئلے کو دور کرتی ہیں۔ آج ہم آپ کو بتائیں گے. کہ لیموں کے استعمال سے آپ خشکی سے کیسے نجات پا سکتے ہیں. 

خشکی کے لیے لیموں اور ایلو ویرا جیل.(Lemon and Aloe Vera Gel For Dandruff)

ایلوویرا ہماری جلد کے ساتھ ساتھ بالوں کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ ایلو ویرا میں وٹامن اے، بی، ای ہوتا ہے اور اس میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ ایلو ویرا جیل بالوں میں لگانے سے بالوں کو پرورش ملتی ہے۔ خشکی کے مسئلے سے نجات کے لیے آپ ایلو ویرا جیل کو لیموں میں ملا کر لگا سکتے ہیں۔ اس سے خشکی کا مسئلہ ختم ہو جائے گا اور بال مضبوط ہو جائیں گے۔ اس کے لیے ایک پیالے میں دو چمچ ایلو ویرا جیل لیں۔ اس میں ایک لیموں کا رس ملا دیں۔ اسے اپنی کھوپڑی پر لگائیں۔ 15-20 منٹ کے بعد ہلکے شیمپو سے بالوں کو دھو لیں۔ اس کے استعمال سے خشکی کا مسئلہ چند دنوں میں دور ہو جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: کیا شیمپو کے بعد بھی بال چپکے ہوئے نظر آتے ہیں؟ یہ 5 گھریلو ٹوٹکے مسائل کو حل کر دیں گے۔ 

how-to-use-lemon-for-dandruff-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ناریل کا تیل اور لیموں -(Coconut Oil and Lemon)

خشکی کے مسئلے سے نمٹنے کے لیے آپ لیموں اور ناریل کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔ ناریل کے تیل میں اینٹی بیکٹیریل، اینٹی آکسیڈینٹ اور اینٹی فنگل خصوصیات ہیں۔ اس سے سر کی جلد پر موجود بیکٹیریا کو ختم کرنے میں مدد ملتی ہے اور خشکی کو دور کرنے میں مدد ملتی ہے۔ اگر آپ خشکی کو دور کرنا چاہتے ہیں تو ایک پیالے میں دو چمچ ناریل کا تیل لیں اور اس میں ایک لیموں کا رس ملا دیں۔ اب اسے اپنے سر پر لگائیں، تقریباً ایک گھنٹے کے لیے چھوڑ دیں۔ اس کے بعد بالوں کو ہلکے شیمپو سے دھو لیں۔ ایک ماہ میں 3-4 بار ایسا کرنے سے خشکی کا مسئلہ دور ہو جائے گا اور بال ریشمی ہو جائیں گے۔

یہ بھی پڑھیں: سرسوں کے تیل، میتھی اور لہسن کے مکسچر کو بالوں پر لگائیں، آپ کو بہت سے فائدے ملیں گے۔

سرسوں کا تیل اور لیموں –(Mustard Oil and Lemon)

آپ سرسوں کے تیل کو لیموں میں ملا کر بھی خشکی کا مسئلہ دور کر سکتے ہیں۔ سرسوں کا تیل بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ بالوں کو اس میں موجود عناصر سے پرورش ملتی ہے۔ سرسوں کے تیل میں لیموں ملا کر لگانے سے بالوں میں جمع ہونے والی گندگی صاف ہو جاتی ہے اور خشکی کا مسئلہ ختم ہو جاتا ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے ایک پیالے میں دو چمچ سرسوں کا تیل لیں اور اس میں ایک لیموں کا رس ملا لیں۔ اس کے بعد اسے سر پر لگائیں اور تقریباً ایک گھنٹے کے لیے چھوڑ دیں۔ اس کے بعد بالوں کو شیمپو سے دھو لیں۔ اس کے استعمال سے خشکی کا مسئلہ چند دنوں میں دور ہو جائے گا۔

how-to-use-lemon-for-dandruff-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

اگر آپ خشکی کے مسئلے سے پریشان ہیں تو لیموں کا استعمال فائدہ مند ہوگا۔ خشکی کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے ایلو ویرا جیل، سرسوں کا تیل اور ناریل کا تیل لیموں میں ملا کر لگائیں۔ اس سے بال صاف ہوں گے اور خشکی کا مسئلہ بھی دور ہو جائے گا۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button