بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

سرسوں کے تیل سے قدرتی سیاہ بال حاصل کریں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

سرسوں کا تیل قدرتی طور پر سیاہ بالوں کے لیے: سرسوں کے تیل کا استعمال سفید بالوں کو سیاہ کرنے میں بہت فائدہ مند ہے، جانیں سرسوں کے تیل سے بالوں کو سیاہ کرنے کا طریقہ؟

قدرتی طور پر سیاہ بالوں کے لیے سرسوں کے تیل کے فوائد: اس وقت لوگوں کو کم عمری میں بالوں کے سفید ہونے کا مسئلہ ناقص خوراک، طرز زندگی کی خراب عادات اور آلودگی کی وجہ سے درپیش ہے۔ تاہم بعض اوقات بالوں کے سفید ہونے کا مسئلہ کسی طبی حالت یا ادویات کا زیادہ استعمال بھی ہوتا ہے۔ بال عموماً اس وقت سفید ہو جاتے ہیں. جب انہیں مناسب غذائیت نہیں ملتی۔ اس لیے اپنی خوراک کا خاص خیال رکھنا ضروری ہے۔ اس کے علاوہ بالوں، بالوں کے follicles اور کھوپڑی کی پرورش کا سب سے آسان طریقہ تیل یا گھی سے بالوں کی مالش کرنا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ بچپن میں ہماری امی، دادی اور نانی بالوں میں تیل یا گھی لگا کر بہت زیادہ چمپنگ کیا کرتی تھیں۔ بالوں میں تیل سے مالش کی اپنی ایک خاص اہمیت ہے۔

اکثر لوگ یہ سوال کرتے ہیں کہ بالوں کو سیاہ کرنے کے لیے کون سا تیل لگانا چاہیے؟ یا سفید بالوں کے لیے کون سا تیل بہترین ہے؟  سرسوں کا تیل بالوں میں لگانے سے بالوں کے تقریباً تمام مسائل سے نجات مل سکتی ہے۔ جی ہاں، آپ نے اسے صحیح پڑھا! یہاں تک کہ یہ بالوں پر ڈائی یا رنگ لگانے سے زیادہ موثر حل ہے۔ آپ کو بس اسے بالوں پر ٹھیک طرح سے لگانا ہے۔ اب سوال یہ ہے کہ سرسوں کے تیل سے بالوں کو کالے کیسے کریں. (سرسو کے تیل سے بال کالے کیسے کریں)؟ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو سرسوں کے تیل سے بالوں کو سیاہ کرنے کا طریقہ بتا رہے ہیں۔

 بالوں میں سرسوں کا تیل لگانے کے فوائد جانتے ہیں –(balo me sarso ka tel lagane ke fayde)

  •  سرسوں کا تیل بالوں کو سیاہ کرنے کا قدرتی طریقہ ہے۔ یہ آپ کے بالوں اور بالوں کے پٹکوں کو گہری پرورش فراہم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس سے کھوپڑی میں خون کی گردش کو فروغ دینے میں مدد ملتی ہے، جو آپ کے بالوں کے پتیوں میں خون کے ذریعے غذائی اجزاء کی گردش کو بہتر بناتا ہے۔
  • یہ خشکی سے نجات دلاتا ہے اور بالوں کے گرنے کو کم کرتا ہے۔ یہ تقسیم شدہ سروں، کمزور بالوں کے لیے بھی ایک مؤثر علاج ہے۔ یہ آپ کے بالوں میں نمی کو بند کرتا ہے اور خشک بالوں کے مسئلے سے نجات دلاتا ہے۔ جس کی وجہ سے آپ کے بال مضبوط، گھنے اور چمکدار ہوتے ہیں۔ یہ بالوں کے گرنے اور گنجے پن کو روکنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 4 ٹوٹکے مہندی کے بغیر بالوں کو سیاہ کریں گے، سفید بالوں سے چھٹکارا پائیں گے۔

how-to-use-mustard-oil-for-naturally-black-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

سرسوں کے تیل سے بالوں کو سیاہ کرنے کا طریقہ –(sarso ke tel se baal kale kaise kare)

اگر آپ سرسوں کا تیل بالوں کو سیاہ کرنے کے لیے استعمال کرنا چاہتے ہیں. تو اس کا استعمال بہت آسان ہے۔ اس کے لیے آپ کو صرف 1 کپ سرسوں کا تیل اور 2-3 چائے کے چمچ مہندی کے پتے یا پاؤڈر کی ضرورت ہے۔ اس کے بعد آپ کو دونوں اجزاء کو لوہے کے پین میں ڈال کر اچھی طرح گرم کرنا ہے۔ خیال رہے کہ آپ کو مکسچر کو کثرت سے ہلانا ہے تاکہ یہ نیچے سے چپک نہ جائے۔ جب تیل کا رنگ سیاہ ہو جائے تو اس مکسچر کو گیس سے اتار کر ٹھنڈا ہونے دیں۔

یہ بھی پڑھیں: خوبصورت بالوں کے لیے ان 8 صحت مند عادات پر عمل کریں۔

اس مرکب کو کسی کنٹینر، ایئر ٹائٹ کنٹینر یا شیشے کی شیشی میں محفوظ کریں۔ اس مکسچر کو ہفتے میں 2-3 بار عام تیل کی طرح بالوں پر لگائیں اور سر کی جلد پر مساج کریں۔ اسے اپنے بالوں پر کم از کم 4-5 گھنٹے تک لگا رہنے دیں اور پھر ہلکے شیمپو سے دھو لیں۔ اس کے ساتھ آپ کو جلد ہی نتائج دیکھنے کو ملیں گے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button