بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

پیاز سے گنجے پن سے کیسے نجات حاصل کی جائے؟ 5 طریقے سیکھیں۔

گنجے پن کے لیے پیاز کا استعمال کیسے کریں: پیاز گنجے پن سے نجات دلانے کے لیے بہت فائدہ مند ہے، بال گرنا روکنے اور نئے بال اگانے کے لیے اسے لگانے کا طریقہ جانیں۔

How to use onion for baldness : پیاز ہم میں سے اکثر کے باورچی خانے کا ایک اہم حصہ ہے۔ ہم سب پیاز اپنے کھانے میں مصالحے کے طور پر. سلاد کی شکل میں کھاتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ پیاز کا استعمال کئی دیگر پکوانوں کو سجانے کے لیے بھی کیا جاتا ہے۔ پیاز نہ صرف کھانے کو بہترین ذائقہ فراہم کرنے میں مدد کرتا ہے. بلکہ یہ صحت کے بہت سے فوائد سے بھی بھرپور ہے۔ پیاز فلیوونائڈز اور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتے ہیں۔ اس میں کیٹالیسز نامی انزائمز بھی ہوتے ہیں۔ یہ وٹامنز اور معدنیات جیسے فائبر، کیلشیم، میگنیشیم، سوڈیم، پوٹاشیم، زنک اور وٹامن سی، بی وغیرہ کا بھی بہترین ذریعہ ہے۔ جس کی وجہ سے یہ صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔

لیکن کیا آپ جانتے ہیں. کہ پیاز بالوں کے مسائل سے نجات دلانے میں بھی بہت فائدہ مند ہے۔ پیاز کھانے سے ہی نہیں بالوں پر لگانے سے بالوں کے گرنے اور گنجے پن کو روکنے میں بھی مدد ملتی ہے۔ یہی نہیں بلکہ یہ نئے بالوں کی نشوونما میں بھی مددگار ہے۔ آپ کو صرف بالوں میں پیاز لگانے کا صحیح طریقہ جاننے کی ضرورت ہے۔ اکثر لوگ یہ سوال کرتے ہیں کہ پیاز سے گنجا پن کیسے دور کیا جائے یا بال گرنا کیسے روکا جائے؟ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو گنج پن کو دور کرنے کے لیے بالوں میں پیاز لگانے کے 5 طریقے بتا رہے ہیں۔

گنجے پن کو دور کرنے کے لیے ان 5 طریقوں سے پیاز کا استعمال کریں-(How To Use Onion For Baldness )

1. پیاز کا رس بالوں میں لگائیں۔(Apply onion juice to the hair)

بالوں میں اینٹی آکسیڈنٹس اور فلیوونائڈز ہوتے ہیں جو کہ سر کی جلد کے بیکٹیریا کو صاف کرنے اور خشکی سے نجات دلانے میں بہت فائدہ مند ہیں۔ خشکی بالوں کے گرنے کی ایک بڑی وجہ ہے۔ یہ بالوں کے follicles کو بھی مضبوط کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے بال گرتے ہیں اور نئے بال اگتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: آملہ اور ایلوویرا کا جوس پینے کے فائدے، نقصانات اور طریقہ

how-to-use-onion-juice-for-baldness-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. ناریل کے تیل میں پیاز کا رس ملا کر لگائیں۔(Mix onion juice in coconut oil and apply)

ناریل کا تیل اور پیاز کا رس دونوں بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ ناریل کے تیل اور پیاز کے رس کا امتزاج بالوں کی نشوونما کو بہتر بنانے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ بالوں کو مضبوط، گھنے اور چمکدار بنانے میں بھی مدد کرتا ہے۔

3. پیاز اور ایلو ویرا ہیئر ماسک.(Onion and Aloe Vera Hair Mask)

پیاز کی طرح ایلوویرا بھی اینٹی آکسیڈنٹس کے ساتھ ساتھ اینٹی سوزش، اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سے بھرپور ہے۔ یہ بالوں کو گرنے سے روکنے اور نئے بالوں کی افزائش کو فروغ دینے میں بہت فائدہ مند ہے۔ آپ کو پیاز کے رس میں ایلو ویرا جیل ملا کر اس سے سر کی اچھی طرح مساج کرنا ہے۔ آدھے گھنٹے کے لیے لگا رہنے دیں اور پھر ہربل یا ہلکے شیمپو سے بالوں کو دھو لیں۔

4. پیاز کا رس اور سرسوں کا تیل.(Onion Juice and Mustard Oil)

سرسوں کا تیل بالوں میں لگانے سے تقریباً تمام مسائل سے نجات مل سکتی ہے۔ اگر آپ سرسوں کے تیل کو پیاز کے رس میں ملا کر لگائیں تو یہ بالوں کے گرنے کے مسئلے سے مؤثر طریقے سے لڑنے میں مدد کرتا ہے۔ بالوں کو مضبوط بنانے اور گنجے پن کو دور کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔

5. پیاز کا رس اور انڈے کے بالوں کا ماسک.(Onion Juice and Egg Hair Mask)

انڈے پروٹین کے بہترین ذرائع میں سے ایک ہیں، جو صحت مند بالوں کے لیے ضروری ہے۔ اگر آپ انڈے اور پیاز کا رس ملا کر بالوں پر لگائیں تو اس سے بالوں کا گرنا جلد کم ہو جائے گا۔ آپ کو صرف ایک انڈے کا سفید حصہ لینا ہے اور اس میں پیاز کا رس ملا کر بالوں پر لگانا ہے۔ اس سے سر کی جلد پر اچھی طرح مساج کریں۔ آدھے گھنٹے کے لیے لگا رہنے دیں اور پھر ہلکے شیمپو سے دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: گنجے پن سے بچنے کے لیے یہ 5 پھل کھائیں، بال کم گریں گے۔

how-to-use-onion-juice-for-baldness-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

اگر آپ مندرجہ بالا طریقوں سے بالوں میں پیاز کا استعمال کریں تو یہ گنجے پن کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوگا۔ کوشش کریں کہ بالوں میں پیاز کو کسی بھی طریقے سے ہفتے میں کم از کم دو بار استعمال کریں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button