جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

پپیتا چہرے کے داغ دھبے ختم کرتا ہے، جانئے اس کا استعمال کیسے کریں؟

How To Use Papaya For Dark Spots: پپیتا جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ پپیتے سے چہرے کے دھبوں کو دور کرنے کا طریقہ جانیں -

How To Use Papaya For Dark Spots: خوبصورت اور بے داغ جلد ہر کسی کو پسند ہے۔ لیکن جلد کی مناسب دیکھ بھال نہ کرنے کی وجہ سے اکثر چہرے پر دھبے نظر آتے ہیں۔ چہرے پر سیاہ دھبوں کو سیاہ دھبے بھی کہتے ہیں۔ یہ سیاہ دھبے نہ صرف بدصورت نظر آتے ہیں بلکہ چہرے کی خوبصورتی کو بھی کم کرتے ہیں۔ ان دھبوں کی وجہ سے چہرہ بہت پھیکا اور بے جان نظر آنے لگتا ہے۔ بہت سے لوگ چہرے کے دھبوں سے نجات کے لیے مہنگی کریمیں اور بیوٹی پراڈکٹس کا استعمال کرتے ہیں۔ لیکن بعض اوقات ان سے بھی کوئی خاص فائدہ نہیں ہوتا۔ اگر آپ بھی اس مسئلے سے پریشان ہیں. تو حوصلہ نہ ہاریں۔ اگر آپ چاہیں تو پپیتے کا استعمال چہرے کے دھبوں کو دور کرنے کے لیے کر سکتے ہیں۔ جی ہاں، پپیتا ہماری جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ پپیتے میں پاپین نامی عنصر پایا جاتا ہے. جو کہ نشانات کو دور کرنے میں کارآمد ہے۔ اس کے علاوہ پپیتا وٹامن سی اور سوزش سے بھرپور عناصر سے بھرپور ہوتا ہے. جو جلد کے نشانات کو ہلکا کرتا ہے۔

سیاہ دھبوں کے لیے پپیتا استعمال کرنے کے طریقے.(Ways To Use Papaya For Dark Spots)

1. پپیتے سے چہرہ صاف کریں۔(Clean the face with papaya)

آپ چہرے کو صاف کرنے کے لیے پپیتا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آدھی پیالی پپیتے کا گودا اور کھیرے کو اچھی طرح پیس لیں۔ اب اس میں وٹامن ای کے تیل کے چند قطرے ڈالیں۔ ہر چیز کو اچھی طرح مکس کریں اور اپنے چہرے پر لگائیں۔ اس کے بعد چہرے پر ہلکے ہاتھوں سے مساج کریں۔ پھر پانی سے چہرہ دھو لیں۔ پپیتے میں ایکسفولیٹنگ خصوصیات ہوتی ہیں جو جلد کے مردہ خلیوں کو دور کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ اس سے چہرے کی گندگی صاف ہو جائے گی اور دھبے بھی ختم ہو جائیں گے۔

how-to-use-papaya-to-remove-dark-spots-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. پپیتے سے چہرے کو رگڑیں۔(Scrub the face with papaya)

آپ اپنے چہرے کو صاف کرنے کے لیے پپیتا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آدھی پیالی پپیتے کا گودا لیں۔ اس میں دو چمچ جئی اور ایک چمچ براؤن شوگر ڈال کر اچھی طرح میش کر لیں۔ اب اسے اپنے چہرے پر لگائیں اور ہاتھوں سے رگڑیں۔ پھر چہرے کو پانی سے صاف کریں۔ ایسا کرنے سے چہرے کی مردہ جلد اور گندگی صاف ہو جائے گی اور جلد نرم ہو جائے گی۔ پپیتے میں موجود انزائمز اور وٹامن سی چہرے کی رنگت کو بہتر بناتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: چنے کے آٹے سے چہرے کے سیاہ دھبے کیسے دور کریں؟ 3 طریقے سیکھیں اور چمکتی ہوئی جلد حاصل کریں۔

3. پپیتا فیس ماسک.(Papaya Face Mask)

چہرے کے دھبوں کو دور کرنے کے لیے آپ پپیتے کا فیس ماسک بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ پپیتے کو میش کر لیں۔ پھر اس میں دو چمچ دودھ اور ایک چمچ شہد ملا لیں۔ اب اسے اپنے چہرے پر لگائیں اور 10 منٹ بعد دھو لیں۔ پپیتے میں موجود وٹامن سی جلد کی ٹیننگ اور دھبوں کو دور کرتا ہے۔ اس فیس ماسک کے استعمال سے جلد کی خشکی دور ہو جائے گی اور جلد چمکدار ہو جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں: دہی سے چہرے کے داغ دھبے کیسے دور کریں؟ استعمال کے 3 طریقے سیکھیں۔

how-to-use-papaya-to-remove-dark-spots-in-Urdu
how-to-use-papaya-to-remove-dark-spots-in-Urdu

پپیتا چہرے کے دھبوں کو دور کرنے کے لیے ان 3 طریقوں سے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اس سے آپ کو خوبصورت اور چمکدار جلد ملے گی۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"