جلد کی حفاظت.

کیا آپ سیاہ انڈر آرمز سے پریشان ہیں؟ اسے دور کرنے کے لیے 5 صحت بخش طریقے آزمائیں۔

اگر آپ انڈر آرمز کی کالی پن سے پریشان ہیں تو آپ کو کچھ آسان اور صحت بخش طریقے اختیار کرنے چاہئیں جن سے اندھیرے کا مسئلہ دور ہوسکتا ہے۔

سیاہ انڈر آرم کسی طبی حالت کی وجہ سے نہیں ہے. یہ ان لوگوں کے ساتھ زیادہ ہوتا ہے جو شیو کر رہے ہیں. یا جن کی جلد میں مردہ خلیوں کا مسئلہ ہے۔ اگر کچھ لوگوں کو بہت زیادہ پسینہ آتا ہے تو انہیں انڈر آرمز کا مسئلہ بھی ہو سکتا ہے۔ یہاں تک کہ اگر آپ ڈیو کا بہت زیادہ استعمال کرتے ہیں. تب بھی آپ کو انڈر آرمز کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔ سیاہ انڈر آرم کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ کچھ آسان ٹوٹکے اپنا سکتے ہیں، جن پر ہم بعد میں بات کریں گے۔

1. ناریل کا تیل.(Coconut oil)

انڈر آرمز کے سیاہ ہونے کے مسئلے سے نجات کے لیے آپ ناریل کا تیل بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ ناریل جلد کو روشن کرنے والے ایجنٹ کے طور پر جانا جاتا ہے۔ ناریل کے تیل میں وٹامن ای پایا جاتا ہے، آپ ناریل کے تیل کو انڈر آرم میں لگا کر 15 سے 20 منٹ تک لگا رہنے دیں، پھر عام پانی سے زیریں بازو صاف کریں۔

یہ بھی پڑھیں:  اخروٹ کے چھلکے جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہیں، فیس پیک بنانے کا طریقہ جانیں۔

how to whiten dark underarms safely in Urdu

2. بیکنگ سوڈا.(Baking soda)

آپ بیکنگ سوڈا استعمال کر سکتے ہیں تاکہ انڈر آرمز کی سیاہی دور ہو سکے۔ بیکنگ سوڈا کو صاف کرنے والا ایجنٹ سمجھا جاتا ہے۔ آپ کو بیکنگ سوڈا کو پانی میں ملا کر انڈر آرم پر لگانا ہے، آپ اس اسکرب کو ہفتے میں دو سے تین بار لگا سکتے ہیں۔

3. زیتون کا تیل.(Olive oil)

زیتون کے تیل کی مدد سے بازو کے نیچے سیاہی کے مسئلے سے بھی نجات حاصل کی جاسکتی ہے۔ زیتون کے تیل میں چینی ملا کر بازو کے نیچے اسکرب کر سکتے ہیں، آپ ہفتے میں دو بار اس طریقہ کو اپنا سکتے ہیں، کالے پن کے مسئلے سے نجات مل جائے گی۔

4. لیموں کا رس.(Lemon juice)

لیموں کا رس بلیچنگ ایجنٹ کے طور پر بھی جانا جاتا ہے۔ اگر آپ انڈر آرمز پر لیموں کا رس لگائیں تو آپ انڈر آرمز میں کالے پن کے مسئلے سے نجات پا سکتے ہیں۔ آپ یہ طریقہ ہر روز نہانے کے بعد آزمائیں، البتہ کچھ لوگوں کو لیموں کے رس سے الرجی ہوتی ہے، اگر آپ کو بھی الرجی ہے تو آپ دیگر علاج بھی اپنا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  املی کے پتوں سے جلد کی خوبصورتی بڑھائیں، یہ طریقہ استعمال کریں۔

how to whiten dark underarms safely in Urdu

5. آلو کا رس.(Potato juice)

آلو کے رس کو قدرتی بلیچ کہا جاتا ہے۔ آپ آلو کا ایک ٹکڑا کاٹ کر انڈر بازو پر لگا سکتے ہیں۔ آپ کو آلو کا رس لگا کر 10 سے 15 منٹ تک لگا رہنے دیں، آپ اسے دن میں دو بار بھی آزما سکتے ہیں، اس سے انڈر آرمز کی جلد ہلکی ہو جائے گی اور کالے پن کا مسئلہ بھی دور ہو جائے گا۔

بازو کے نیچے سیاہی کے مسئلے سے بچنے کے لیے کیا کرنا چاہیے؟(How to prevent dark under arms)

اگر آپ بازو کے نیچے سیاہی کے مسئلے سے بچنا چاہتے ہیں تو آپ ان آسان ٹپس پر عمل کر سکتے ہیں۔

  • بازو کے نیچے سیاہ ہونے کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے آپ کو کم از کم ڈیو کا استعمال کرنا چاہیے۔
  • آپ کو انڈر آرم کو زیادہ شیو کرنے یا ویکس کرنے سے بھی گریز کرنا چاہیے، جلد بالوں کی نشوونما سے محفوظ رہتی ہے، لیکن جب ہم زیادہ شیو یا ویکس کرنا شروع کرتے ہیں تو جلد میں پگمنٹیشن نظر آتی ہے۔
  • گرمیوں کے دنوں میں صفائی کا بھی خاص خیال رکھیں کیونکہ پسینے کی وجہ سے انڈر آرم سیاہ ہو جاتے ہیں اس لیے پسینے سے بچنے کے لیے ہر روز کپڑے تبدیل کریں اور روزانہ نہائیں۔
  • زیریں بازو میں مردہ خلیے بنتے ہیں کیونکہ وہاں بہت زیادہ پسینہ آتا ہے اس لیے آپ اپنے ساتھ کاٹن وائپس لے جا سکتے ہیں تاکہ پسینہ زیادہ دیر تک زیریں بازو میں جمع نہ ہو۔

ان آسان تدابیر کو اپنا کر آپ انڈر آرمز کے سیاہ ہونے کے مسئلے پر قابو پا سکتے ہیں، اس کے علاوہ آپ کو صفائی کا بھی خیال رکھنا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort