صحت مند غذا

سیب کھانے کے کتنی دیر بعد پانی پینا چاہیے؟ سیب کھانے کے بعد پانی پینے کے نقصانات جانیں۔

سیب کھانے کے بعد پانی پینے کا صحیح وقت: سیب کھانے کے فوراً بعد پانی پینا صحت کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے، جانیے کتنی دیر بعد پانی پینا درست ہے۔

سیب کھانے کے بعد پانی پینے کا صحیح وقت: سیب کا استعمال مجموعی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ سیب پوٹاشیم، فاسفورس، مینگنیج، وٹامن سی، بی 6 سے بھرپور ہوتے ہیں اور صحت کے لیے بہت سے فوائد فراہم کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ ان میں اینٹی آکسیڈنٹس بھی موجود ہوتے ہیں۔ بہت سے لوگوں کو کھانے کے فوراً بعد پھل کھانے یا پانی پینے کی عادت ہوتی ہے۔ اکثر لوگ پوچھتے ہیں کہ کیا سیب کھانے کے بعد پانی پینا محفوظ ہے؟ سیب کھانے کے بعد پانی پینا چاہیے یا نہیں، اسی طرح سیب کھانے کے کتنی دیر بعد پانی پینا چاہیے؟ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو سیب کھانے کے بعد پانی پینے کے مضر اثرات اور سیب کھانے کے بعد پانی پینے کا صحیح وقت بتا رہے ہیں۔

سیب کھانے کے بعد پانی کیوں نہیں پینا چاہیے.(Why Should Avoid Water After Eating Apple)

معدے کی عام پی ایچ لیول تیزابی ہوتی ہے۔ اگر آپ سیب کھانے کے فوراً بعد پانی پیتے ہیں. تو یہ معدے کے پی ایچ لیول کو متاثر کرتا ہے۔ سیب کھانے کے فوراً بعد پانی پینے سے پی ایچ لیول کم ہوجاتا ہے۔ پھلوں میں قدرتی چینی اور خمیر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ ایسی صورت حال میں جب آپ پھل کھانے کے فوراً بعد پانی پیتے ہیں. تو یہ معدے میں تیزابیت کو پتلا کر دیتا ہے۔ اس حالت میں آپ کے معدے میں خمیر پیدا ہونا شروع ہو جاتا ہے. جس کی وجہ سے معدے میں کاربن ڈائی آکسائیڈ اور الکوحل پیدا ہوتی ہے جس سے معدے میں گیس بنتی ہے۔اس کے علاوہ پھل کھانے کے بعد پانی پینے سے گیسٹرک جوس اور ہاضمے کے لیے ضروری انزائمز بڑھ جاتے ہیں۔ رس پتلا ہونے لگتا ہے۔ جس کی وجہ سے ہاضمے کے خامروں کا اخراج کافی نہیں ہوتا ہے۔ ایسے میں اگر آپ پھل کھانے کے فوراً بعد پانی پی لیں تو یہ بہت نقصان دہ ثابت ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 چیزیں روزانہ رات کو دودھ میں ڈال کر پئیں، وزن بڑھنے لگے گا۔

سیب کھانے کے فوراً بعد پانی پینے کے نقصانات-(Side Effects Of Drinking Water Eating Apple)

  • جلن اور تیزابیت کا سبب بن سکتا ہے۔
  • ہاضمہ خراب ہوتا ہے اور ہضم نہ ہونے والا کھانا چکنائی میں بدل جاتا ہے۔
  • انسولین بڑھ جاتی ہے اور بلڈ شوگر لیول بڑھ جاتا ہے۔
  • پیٹ میں درد اور بدہضمی ہو سکتی ہے۔
  • قبض، متلی اور الٹی-اسہال جیسی پریشانیاں ہو سکتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیا آپ ملاوٹ والا گھی نہیں کھا رہے؟ اس کے نقصانات اور شناخت کے طریقے جانیں۔

ideal-time-to-have-apple-after-drinking-water-side-effects-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

سیب کھانے کے کتنی دیر بعد آپ کو پانی پینا چاہئے –(Ideal Time To Drink Water After Eating Apple )

ماہر غذائیت گریما کے مطابق صرف سیب ہی نہیں، کوئی بھی پھل کھانے سے کم از کم 30 منٹ پہلے اور 40-45 منٹ تک پانی نہیں پینا چاہیے۔ کسی بھی کھانے کے بعد پانی پینے کا بہترین وقت 1 گھنٹہ بعد ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button