صحت مند غذا

گرمیوں میں یہ 5 رسیلے پھل کھا کر قوت مدافعت بڑھائیں، جسم کو ضروری غذائی اجزاء ملیں گے

گرمیوں میں قوت مدافعت بڑھانے کے لیے آپ کئی قسم کے صحت بخش پھل کھا سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو دوسرے فوائد حاصل ہوں گے۔ اس بارے میں جانیں-

صحت مند جسم کے لیے بیماریوں سے دور رہنا بہت ضروری ہے۔ ایسے میں اگر آپ بیماریوں سے دور رہنا چاہتے ہیں تو قوت مدافعت کو مضبوط کریں۔ مضبوط قوت مدافعت سے جسم کو کئی بیماریوں سے دور رکھا جا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ جسم میں موجود نقصان دہ غذائی اشیاء کو باہر نکالا جا سکتا ہے۔ خاص طور پر کووڈ-19 وبائی مرض کے اس دور میں، قوت مدافعت کو بڑھانا بہت ضروری ہو گیا ہے۔ کیونکہ کمزور قوت مدافعت والے لوگ جلد ہی اس بیماری کو پکڑ سکتے ہیں۔ قوت مدافعت کو مضبوط بنانے کے لیے آپ اپنی خوراک میں کئی قسم کے کھانے شامل کر سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی گرمیوں میں آپ کو بازار میں بہت سے قسم کے پھل باآسانی مل جاتے ہیں جن کی مدد سے آپ کی قوت مدافعت کو بڑھایا جا سکتا ہے۔ آج اس مضمون میں ہم قوت مدافعت بڑھانے والے کھانے کے بارے میں جانیں گے، جو قوت مدافعت کو بڑھا سکتے ہیں (Summer Fruits for Immunity)۔ آئیے ایسے ہی کچھ تازہ اور رس دار پھلوں کے بارے میں جانتے ہیں-

immunity-boosting fruits for summer in Urdu

گرمیوں میں ان پھلوں کا استعمال کرکے قوت مدافعت بڑھائیں.(Immunity Booster Summer Fruits)

گرمیوں میں آپ کو کئی قسم کے پھل باآسانی مل سکتے ہیں۔ ان رسیلے پھلوں کا استعمال قوت مدافعت کو بڑھا سکتا ہے۔ دراصل ان پھلوں میں کئی قسم کے وٹامنز، اینٹی آکسیڈنٹس اور منرلز پائے جاتے ہیں جو قوت مدافعت بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ، یہ آپ کی صحت کو بہتر بنا سکتا ہے. آج، اس مضمون میں، ہم کچھ ایسے ہی پھلوں کے بارے میں جانیں گے، جن کا استعمال قوت مدافعت بڑھانے کے لیے کیا جا سکتا ہے ( قوت مدافعت بڑھانے کے لیے موسم گرما کے پھل)۔

1. موسم کے ساتھ قوت مدافعت بڑھائیں۔(Boost Immunity With Seasonale)

وٹامن سی سے بھرپور ھٹی پھلوں کا استعمال قوت مدافعت کو بڑھا سکتا ہے۔ ان کھٹے پھلوں کا موسمی استعمال گرمیوں میں بہت زیادہ ہوتا ہے۔ جسم کو پانی کی کمی سے بچانے کے لیے خاص طور پر گرمیوں میں بہت سے لوگ موسمی جوس پینے کا مشورہ دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ موسمی استعمال سے قوت مدافعت میں اضافہ کیا جا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اس میں کئی اور قسم کے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں جو جسم کو صحت مند رکھنے میں کارآمد ثابت ہوتے ہیں۔ موسمی کے علاوہ، آپ گرمیوں میں دوسرے کھٹی پھل جیسے کیوی، پپیتا، امرود، اورنج، اسٹرابیری اور آملہ کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ان 7 مسائل میں مبتلا افراد تربوز نہ کھائیں، صحت کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔

2. تربوز کھائیں۔(Eat Watermelon)

تربوز صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ یہ وٹامن اے سے بھرپور ہوتا ہے۔ گرمیوں میں تربوز کا استعمال پانی کی کمی کے مسئلے سے بچا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ رس دار پھل دیگر کئی غذائی اجزاء جیسے وٹامن سی، کیلشیم، فائبر سے بھرپور ہوتا ہے۔ تربوز موسم گرما کے بہترین پھلوں کی فہرست میں شامل ہے۔

قوت مدافعت بڑھانے کے لیے آپ اسے ناشتے کے طور پر باقاعدگی سے شامل کر سکتے ہیں۔ یہ کم کیلوری والا ناشتہ ہوسکتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ اس چلچلاتی گرمی میں جسم کو ہائیڈریٹ رکھتا ہے۔ وٹامن سی اور لائکوپین سے بھرپور اس پھل کا استعمال آپ کی قوت مدافعت کو بھی بڑھا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ موسم گرما کے بہترین پھلوں کی فہرست میں خربوزہ بھی شامل ہے۔ صرف میری صحت

3. آم فائدہ مند ہے۔(Mango is beneficial)

گرمیوں میں شاید ہی کوئی ایسا شخص ہو جس نے آم کا ذائقہ نہ چکھایا ہو۔ قوت مدافعت بڑھانے کے ساتھ ساتھ آم کھانے کے اور بھی بہت سے فوائد ہیں۔ اسے گرمیوں کا بہترین پھل مانا جاتا ہے۔ اس کا رسیلا اور میٹھا ذائقہ ہر کسی کو اپنی طرف مائل کرتا ہے۔ آم کو دنیا کا مقبول ترین پھل کہا جاتا ہے۔ اس کی کئی اقسام ہیں۔ اس کے استعمال سے آپ کے جسم کو وٹامن سی، وٹامن اے، آئرن اور فائبر وافر مقدار میں مل سکتا ہے۔

immunity-boosting fruits for summer in Urdu

 

4. انگور وٹامن سی سے بھرپور ہوتے ہیں۔(Grapes are rich in Vitamin C)

گرمیوں کے پھلوں کی فہرست میں انگور کا نام سرفہرست آتا ہے۔ یہ وٹامن سی، وٹامن اے سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس کے استعمال سے جسم کے بہت سے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ آپ کو جسم کو ہائیڈریٹ رکھنے میں مدد کرتا ہے۔

5. نارنجی وٹامن ڈی سے بھرپور ہے۔(Orange is Rich in Vitamin D)

نارنجی نہ صرف وٹامن سی سے بھرپور ہے بلکہ یہ بہت سے دیگر غذائی اجزاء جیسے وٹامن ڈی، فائبر، زنک وغیرہ سے بھی بھرپور ہے۔ اس کا استعمال آپ کی قوت مدافعت کو بڑھا سکتا ہے۔

غذائیت پر مبنی موسم گرما کے پھل.(Nutrient-based summer fruits)

وٹامن اے – آم، پپیتا، کینٹالوپ اور تربوز وٹامن اے سے بھرپور ہوتے ہیں، جو قوت مدافعت بڑھانے میں کارآمد ہیں۔

وٹامن ڈی – نارنجی کا رس یا نارنجی وٹامن ڈی سے بھرپور ہوتے ہیں۔ گرمیوں میں آپ جسم میں وٹامن ڈی کی کمی کو دور کرنے اور قوت مدافعت بڑھانے کے لیے اپنی خوراک میں نارنجی شامل کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: رات کو سوتے وقت پودینے کی چائے پی لیں، آپ کو یہ 4 فائدے ملیں گے۔

آئرن – چکو، انار گرمیوں میں بہت آسانی سے مل سکتے ہیں۔ یہ پھل آئرن سے بھرپور ہوتا ہے۔ اگر جسم میں آئرن کی کمی ہو تو آپ اسے باقاعدگی سے اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔

زنک – جسم میں زنک کی کمی قوت مدافعت کو بھی کمزور کر سکتی ہے۔ سیب، خوبانی اور کیلا جو کہ گرمیوں میں باآسانی دستیاب ہوتے ہیں، قوت مدافعت بڑھانے میں کارگر سمجھے جاتے ہیں۔

گرمیوں میں قوت مدافعت بڑھانے کے لیے آپ غذائیت سے بھرپور ان پھلوں کا استعمال کر سکتے ہیں۔ تاہم یہ بات ذہن میں رکھیں کہ اگر آپ کے جسم میں قوت مدافعت کی کمزوری کی وجہ سے کوئی مسئلہ ہے تو ایسی صورت میں فوری طور پر ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button