صحت مند غذا

ناشتے میں یہ 5 موٹے اناج شامل کریں، جانیے انہیں کھانے کا طریقہ اور فوائد

ناشتے میں موٹے اناج کھانے سے جسم کو صبح ہی سے فائبر مل جاتا ہے۔ یہ ہماری توانائی کو بڑھاتا ہے۔ آئیے اسے ناشتے میں شامل کرنے کے صحت بخش طریقے بتاتے ہیں۔

ناشتہ دن بھر کی خوراک کو متوازن رکھنے میں مدد کرتا ہے اور جسم کو بہت سے فوائد لاتا ہے۔ لیکن ناشتے میں بھی ایک بات کا خیال رکھیں کہ آپ کا ناشتہ متوازن غذا ہونا چاہیے۔ یعنی اس میں کاربوہائیڈریٹ، فائبر اور پروٹین ہونا چاہیے۔ اس کے لیے آپ اپنے ناشتے میں پھل، سبزیاں اور مختلف چیزیں شامل کر سکتے ہیں۔ لیکن آج ہم آپ کو ناشتے میں موٹے اناج کھانے کے فوائد کے بارے میں بتائیں گے۔ جی ہاں، آپ ناشتے میں جوار، باجرہ، راگی، جو اور سما کو موٹے اناج کے طور پر شامل کر سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہم آپ کو یہ بھی بتائیں گے کہ آپ اپنے ناشتے میں موٹے اناج کو کیسے شامل کرسکتے ہیں۔ تو آئیے اس کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں۔

Include these 5 coarse grains in breakfast in urdu

اپنے ناشتے میں سارا اناج کیسے شامل کریں.(How to include whole grains in your breakfast)

1. مکی کی روٹی.(makie Roti)

مکی کی روٹی کھانے میں مزیدار ہونے کے باوجود یہ صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ دراصل جوار کی روٹی فائبر سے بھرپور ہوتی ہے جو معدے کو صحت مند رکھتی ہے۔ اس کے علاوہ اس میں پروٹین اور وٹامن بی ہوتا ہے جو کہ جسم کو توانائی دیتا ہے اور کئی بیماریوں سے بچاتا ہے۔ اس کے علاوہ اس میں موجود پوٹاشیم، فاسفورس اور کیلشیم ہڈیوں کی صحت کے ساتھ دل کو بھی صحت مند رکھتے ہیں۔ اس کے علاوہ مکی کی روٹی ان لوگوں کے لیے بھی فائدہ مند ہے جنہیں گلوٹین کی الرجی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: آنتوں اور معدہ کو صحت مند رکھنے کے لیے یہ 4 پروبائیوٹک ڈرنکس پئیں، آپ کو بہت سے فوائد حاصل ہوں گے۔

2. باجرے کی کھچڑی۔(Bajra Khichdi)

جوار کی کھچڑی بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے میں مددگار ہے۔ اس کے ساتھ یہ ذیابیطس کے مریضوں کے لیے بھی فائدہ مند ہے اور یہ ان میں شوگر کو متوازن رکھتا ہے۔ اس کے علاوہ باجرے کی کھچڑی میں فائبر کی اچھی مقدار ہوتی ہے جو معدے کو ٹھیک رکھتی ہے اور قبض کا مسئلہ بھی دور کرتی ہے۔ اس کے علاوہ اس کا کیلشیم ہڈیوں کو مضبوط بناتا ہے۔ اس کے علاوہ اس کا پروٹین پیٹ کو زیادہ دیر تک بھرا رکھتا ہے اور خواہش کو کم کرتا ہے۔

3. راگی کا حلوہ۔(Ragi Halwa)

سوجی کے حلوے کے مقابلے ناشتے میں راگی کا حلوہ بہت فائدہ مند ہے۔ راگی میں فولاد کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو خون کی کمی کے مرض کو روکتی ہے۔ اس کے علاوہ یہ جسم میں ہیموگلوبن کی سطح کو متوازن رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ اس کے ساتھ اس میں پایا جانے والا امینو ایسڈ ہارمونل صحت کو درست رکھتا ہے اور جسم میں خواہشات کو روکتا ہے۔ اس کے علاوہ راگی کی کھیر گیس نہیں بناتی اور معدے کو صحت مند رکھتی ہے۔ اس کے علاوہ یہ جسم میں کولیسٹرول کو کم کرتا ہے اور دل کو صحت مند رکھتا ہے۔

4. جو کا دلیہ۔(Barley Porridge)

جو کا دلیہ معدے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ نظام ہاضمہ کو مضبوط بناتا ہے اور وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کا زیادہ فائبر کولیسٹرول کو کنٹرول کرنے میں بھی مددگار ہے اور بلڈ شوگر لیول کو بھی کنٹرول کرتا ہے۔ اس کے علاوہ جو کے وٹامنز اور اینٹی آکسیڈنٹس توانائی کو بڑھاتے ہیں اور قوت مدافعت میں اضافہ کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ جو میں کاپر بھی اچھی خاصی مقدار میں پایا جاتا ہے جو کہ جوڑوں کے درد کو کم کرنے میں بھی مددگار ہے۔

یہ بھی پڑھیں: لوگ اکثر کھانا ذخیرہ کرتے وقت یہ 5 غلطیاں کرتے ہیں، یہ طویل عرصے میں صحت پر برے اثرات مرتب کرتے ہیں۔

5. سماء کی کھیر۔(Sama Ka Kheer)

سما کی کھیر فائبر سے بھرپور ہوتی ہے جو معدے کے لیے فائدہ مند ہے۔ یہ قبض کی پریشانی کو دور کرتا ہے اور ہاضمہ کو بہتر کرتا ہے۔ سما کھیر آپ کو دن بھر توانائی بخش سکتی ہے اور آپ کی باقی خوراک کو متوازن رکھ سکتی ہے۔

Include these 5 coarse grains in breakfast in urdu

اس طرح آپ ان پانچ موٹے اناج کو اپنے ناشتے میں شامل کر سکتے ہیں۔ آپ ان کے ساتھ طرح طرح کی چیزیں پکا کر کھا سکتے ہیں۔ اس لیے پھلوں اور سبزیوں کے علاوہ آپ یہ غذائیں بھی کھا سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button