مردانہ کمزوری :impotence in urdu

یہ 5 مصالحے مردوں کے لیے بے مثال ہیں، اگر آپ انہیں روزانہ کھائیں گے تو آپ کی جسمانی قوت میں اضافہ ہوگا۔

کچھ مصالحے ایسے ہوتے ہیں جن کی وجہ سے مردوں کی جسمانی طاقت بڑھ جاتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ کئی بیماریوں سے بھی بچا جاتا ہے۔ ہم آپ کو کچھ ایسے ہی گھریلو مسالوں کے بارے میں بتا رہے ہیں جن کا روزانہ استعمال آپ کی جسمانی قوت کو پھر سے بڑھا دے گا۔

ان دنوں بہت سے لوگوں کو قبل از وقت انزال کے مسئلے کا سامنا ہے۔ وہ محسوس کرتے ہیں کہ وہ جنسی زندگی سے بھرپور لطف اندوز نہیں ہو پا رہے ہیں۔ اگر یہ مسئلہ آپ کے ساتھ بھی ہے تو ہم آپ کو کچھ ایسے گھریلو مصالحے بتا رہے ہیں جن کا روزانہ استعمال آپ کی سیکس ڈرائیو کو پھر سے بڑھا دے گا۔

جسم کو مضبوط بنانے والے مصالحے(body strengthening spices)

اگر مرد اپنی جسمانی طاقت کو بڑھانا چاہتے ہیں تو گھر میں ایسے بہت سے مصالحے موجود ہیں، جنہیں آپ کھا سکتے ہیں۔ یہ کچھ ایسی قدرتی جڑی بوٹیاں یا مصالحے ہیں، جو جسم کو کئی بیماریوں سے بچاتے ہیں۔ دل اور پھیپھڑے صحت مند رہتے ہیں۔ ان کے استعمال سے مردوں کے بہت سے جنسی مسائل بھی دور ہو جاتے ہیں۔ ان مصالحوں میں ہری پیاز کے بیج، لہسن، اشوگندھا، ادرک، شہد، لونگ وغیرہ شامل ہیں۔

Green Onion Seeds

1. ہری پیاز کے بیج: (Green Onion Seeds)

ہری پیاز کے بیجوں کے بارے میں خیال کیا جاتا ہے کہ ان میں افروڈیسیاک خصوصیات ہیں جو مردوں میں قبل از وقت انزال کو روکتی ہیں۔ ہری پیاز مردوں کی جنسی قوت میں اضافہ کرتی ہے، جس سے مرد بستر پر اپنے ساتھی کو دیر تک سہارا دیتا ہے۔ اگر آپ کو وقت سے پہلے انزال جیسے جنسی مسائل ہیں تو ہری پیاز کے بیجوں کو کچل کر پانی میں اچھی طرح ملا لیں۔ یہ دوا والا پانی دن میں دو بار کھانے سے ٹھیک پہلے پی لیں۔ آپ چاہیں تو سفید پیاز بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ دراصل تولیدی اعضاء کو مضبوط بنانے کا کام کرتا ہے تاکہ منی جلد باہر نہ آئے۔

یہ بھی پڑھیں:مردوں کی صحت: اگر آپ بار بار بیمار پڑتے ہیں تو خیال رکھیں، یہ 5 اقدامات آپ کو صحت مند رکھیں گے۔

2. لہسن:(Garlic)

لہسن میں افروڈیزیاک خصوصیات ہیں اور یہ وقت سے پہلے انزال کو روکتا ہے اور جماع کا دورانیہ بڑھانے میں بہت مددگار ثابت ہوتا ہے۔ لہسن کی اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی انفلامیٹری خصوصیات جسم میں دوران خون کو بہتر کرتی ہیں اور جسم کو گرم بھی رکھتی ہیں۔ اگر آپ کا انزال جلدی ہوتا ہے یا منی جلد نکلتی ہے تو آپ کو چاہیے کہ صبح نہار منہ لہسن کی کلیاں چبا لیں اور لہسن کو گھی میں ابال کر کھائیں، اس سے آپ کا مسئلہ حل ہو جائے گا۔ اگر آپ چاہیں تو لہسن کو خالی پیٹ بھی کھا سکتے ہیں۔

3. اشوگندھا:(Ashwagandha)

یہ دواؤں کی جڑی بوٹی مردوں میں جنسی مسائل کے علاج کے لیے ایک مؤثر علاج ہے۔ اشوگندھا دماغی طاقت کو بہتر بناتا ہے اور جسم میں لیبیڈو کو بھی بڑھاتا ہے۔ یہ مردوں کو اپنے انزال کو بہتر طریقے سے کنٹرول کرنے اور جماع کو طویل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ جڑی بوٹی قوت برداشت کو بھی بڑھاتی ہے، اور عضو تناسل کے علاج میں بھی موثر ہے۔ قبل از وقت انزال کو روکنے کے لیے آپ براہ راست اشوگندھا جڑی بوٹی پاؤڈر یا اس کے سپلیمنٹس کا استعمال کر سکتے ہیں۔

 honey-or-sugar-for-tea-which-is-better-in-Urdu

4. ادرک اور شہد:(Ginger and Honey)

جنسی ماہرین کا خیال ہے کہ ادرک کا استعمال جسم میں دوران خون کو بہتر بناتا ہے اور خاص طور پر عضو تناسل کے پٹھوں میں خون کی روانی کو بڑھاتا ہے۔ یہ آدمی کو اپنے انزال پر زیادہ قابو پانے کے قابل بناتا ہے۔ اس کے علاوہ ادرک عضو تناسل کو برقرار رکھنے میں مددگار ہے کیونکہ یہ جسم کو گرم کرتا ہے، اس طرح خون کے بہاؤ کو تیز کرتا ہے۔ ادرک کو شہد میں ملا کر کھانے سے جنسی قوت میں اضافہ ہوتا ہے اور ہمبستری کے دوران منی جلدی نہیں نکلتی۔ آدھا چائے کا چمچ ادرک کو شہد میں ملا کر سونے سے پہلے کھائیں۔ جلد ہی آپ کے ابتدائی زوال کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: مردوں کے لیے لونگ کے تیل کے فائدے: لونگ کا تیل مردوں کے ان 6 مسائل کو دور کرتا ہے

increase-the-sex-drive-then-use-these-spices-everyday in urdu

5. لونگ:(Cloves)

لونگ میں بہت سے خواص ہوتے ہیں، جیسے میگنیشیم، فاسفورس، کیلشیم، آئرن، پوٹاشیم، سوڈیم، زنک وغیرہ۔ لونگ کا تیل بہت سی بیماریوں کے علاج کے لیے بطور دوا استعمال کیا جاتا ہے۔ مردوں کو خاص طور پر لونگ کا استعمال کرنا چاہیے۔ اگر آپ کو کوئی جنسی مسئلہ ہے تو لونگ کا استعمال کریں۔ اس سے جنسی صحت میں بہتری آئے گی۔ اسے جنسی حوصلہ افزائی کرنے والا مسالا بھی کہا جاتا ہے۔ آپ لونگ کی چائے پی سکتے ہیں اور اسے کھانے میں بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ لونگ چبانے کے بعد بھی کھا سکتے ہیں، اس سے منہ کی بدبو دور ہو جائے گی۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button