مردانہ کمزوری :impotence in urdu

ساتھی بانجھ پن سے دوچار ہے تو اس کا ساتھ کیسے دیں؟ ماہرین سے خصوصی مشورے جانیں۔

اگر آپ کا مرد ساتھی بانجھ پن کے مسئلے سے دوچار ہے، تو آپ کی مدد سے ان کا مسئلہ حل ہو سکتا ہے، ان کی مدد کرنے کا طریقہ جانیں۔

ہم اکثر دیکھتے ہیں۔ کہ بعض خواتین کو حاملہ ہونے میں مشکل پیش آتی ہے۔ ان دنوں بانجھ پن یا بانجھ پن کا مسئلہ خراب، مصروف اور بیٹھے رہنے والے طرز زندگی، ناقص خوراک کی وجہ سے بہت تیزی سے بڑھ رہا ہے۔ ایک عام خیال ہے۔ کہ بانجھ پن کا مسئلہ صرف خواتین میں ہوتا ہے ۔لیکن ایسا نہیں ہے۔ اس وقت مردوں کو بھی اس مسئلے کا سامنا ہے۔ یہ کسی بھی جوڑے کے لیے انتہائی مایوس کن ہو سکتا ہے۔اور ان کے تعلقات کو کئی طریقوں سے متاثر کر سکتا ہے۔ اس سے میاں بیوی کے تعلقات میں بہت زیادہ کشیدگی پیدا ہو سکتی ہے۔ان کے درمیان جھگڑے بھی ہو سکتے ہیں۔حتیٰ کہ اس کی وجہ سے ان کا رشتہ بھی ختم ہو سکتا ہے۔

خواتین کی طرح اگر مرد میں بھی بانجھ پن کی تشخیص ہو جائے تو اسے قبول کرنا بہت مشکل ہوتا ہے۔ وہ اکثر اس سے بچنے یا فرار ہونے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ یہ ان کے لیے کافی شرمندگی کا باعث ہو سکتا ہے ۔کیونکہ ہمارے معاشرے میں اگر مرد کو بانجھ پن کا مسئلہ ہے ۔تو اس کا تعلق نامردی سے ہے۔ اگر کوئی مرد بانجھ پن کے مسئلے کا شکار ہے۔ یا جنسی سرگرمیوں کے دوران اس کی کارکردگی خراب ہے ۔تو اس کی کئی وجوہات ہو سکتی ہیں۔ ایسے مشکل وقت میں آپ کو ان کا ساتھ دینا چاہیے۔ اور ان کے ساتھ بدتمیزی نہیں کرنی چاہیے۔ آپ کی محبت اور تعاون آپ کے مرد ساتھی کو اس مشکل وقت سے لڑنے اور باہر آنے میں مدد دے سکتا ہے۔ اب سوال یہ ہے کہ آپ اپنے مرد ساتھی کو کیسے سپورٹ کر سکتے ہیں۔ 

infertility-problem-in-male-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

مرد میں بانجھ پن کا مسئلہ اگر ساتھی بانجھ پن سے لڑ رہا ہے تو اس کی مدد کیسے کی جائے۔

1. گھر کے اچھے ماحول کو برقرار رکھیں۔

اگر آپ کا مرد ساتھی سیکس کے دوران صحیح طریقے سے پرفارم نہیں کر پاتا ہے تو یہ اس کے اندر بھی تناؤ اور اضطراب کی کیفیت پیدا کر سکتا ہے۔ اگر آپ ان کے ساتھ مناسب طریقے سے علاج نہیں کرتے ہیں، تو وہ زخمی ہوسکتے ہیں. مردوں کے ساتھ اکثر ایسا ہوتا ہے کہ دفتر میں بہت زیادہ کام، تھکاوٹ یا تناؤ کی وجہ سے وہ سیکس کے دوران زیادہ دیر تک نہیں رہ پاتے۔ اس لیے بہتر ہے کہ انہیں سمجھنے کی کوشش کی جائے۔ انہیں کبھی بھی زبردستی یا جنسی تعلقات پر مجبور نہ کریں۔ ان کو اچھا محسوس کرنے کی کوشش کریں، اگر وہ آپ کو خوش نہیں کر سکتے تو انہیں ایسے نہ چھوڑیں۔ ایک دوسرے کے ساتھ بات چیت کریں۔ان سے پوچھیں کہ وہ کیسا محسوس کر رہے ہیں۔ انہیں سمجھائیں کہ یہ کوئی بڑی بات نہیں ہے، یہ معمول کی بات ہے۔ باہمی محبت کو کم نہ ہونے دیں۔

یہ بھی پڑھیں:  مردوں کے لیے لونگ کے تیل کے فائدے: لونگ کا تیل مردوں کے ان 6 مسائل کو دور کرتا ہے۔

2. ان کے ساتھ کبھی بدتمیزی نہ کریں۔

بعض اوقات آپ کا ساتھی آپ سے کھل کر بات کرنے میں ہچکچاہٹ محسوس کر سکتا ہے۔ ہو سکتا ہے کہ وہ آپ سے کھل کر بات کرنے میں شرم محسوس کرے۔ اس صورت حال میں، اگر آپ ان پر اپنے جذبات کا کھل کر اظہار کرنے کے لیے دباؤ ڈالتے ہیں، تو اس سے انھیں تکلیف پہنچ سکتی ہے۔ نیز ان پر زور دیا جا سکتا ہے۔ بہتر ہے کہ ان پر کوئی دباؤ نہ ڈالا جائے، بس انہیں یہ احساس دلائیں کہ آپ ان کے ساتھ ہیں اور وہ آپ پر بھروسہ کر سکتے ہیں۔ ان کے ساتھ نرمی سے پیش آئیں۔

3. انہیں بری عادتیں چھوڑنے کی ترغیب دیں۔

اگر مرد سیکس کے دوران صحیح طریقے سے پرفارم نہیں کر پاتے ہیں ۔تو اس کی ایک بڑی وجہ شراب نوشی، سگریٹ نوشی یا دیگر بہت سی بری عادتیں ہو سکتی ہیں۔ بیٹھ کر اپنے ساتھی سے اس بارے میں پیار سے بات کریں، اور آہستہ آہستہ ان کی ان بری عادتوں سے چھٹکارا پانے میں مدد کریں۔ آپ ان میں کچھ ہی وقت میں بہتری دیکھیں گے۔

4. انہیں ورزش کرنے کی ترغیب دیں۔

ورزش کرنے سے تناؤ پر قابو پانے میں مدد ملتی ہے، اور جسم میں ہارمونز کی سطح بھی برقرار رہتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ ورزش جنسی عمل کے دوران کارکردگی بڑھانے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہے۔ اپنے ساتھی کو فطرت میں وقت گزارنے کی ترغیب دیں۔ صبح کی سیر یا جاگنگ، چہل قدمی جیسی آسان ورزشیں کرنے کو کہیں۔ آپ خود بھی ان کے ساتھ ایسا کر سکتے ہیں، اس سے انہیں اچھا محسوس کرنے اور ان کے اعتماد کو بڑھانے میں مدد ملے گی۔ آپ انہیں جم میں یوگا اور دیگر جسمانی سرگرمیاں کرنے کی ترغیب بھی دے سکتے ہیں۔

infertility-problem-in-male-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 مصالحے مردوں کے لیے بے مثال ہیں، اگر آپ انہیں روزانہ کھائیں گے تو۔

5. ان کو ٹھیک کرنے میں مدد کریں۔

سب سے پہلے اپنے مرد ساتھی کو سمجھائیں کہ اس طرح کا مسئلہ ہونا کوئی بڑی بات نہیں ہے، اسے صحیح علاج اور طرز زندگی میں تبدیلی سے آسانی سے ٹھیک کیا جا سکتا ہے۔ ہمیشہ ان کے ساتھ کھڑے رہیں، اور انہیں یہ احساس دلائیں کہ آپ ان کے ساتھ ہیں چاہے حالات کچھ بھی ہوں۔ انہیں بانجھ پن کا ٹیسٹ کروانے کی ترغیب دیں، نتائج آنے کے بعد ان کی حالت کے مطابق صحیح علاج کروانے میں ان کی مدد کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button