ورزش اور فٹنس

کیا بلیک کافی پینے سے وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے؟ جانئے ماہرین کیا کہتے ہیں۔

ہندوستان میں زیادہ تر لوگ اپنے دن کا آغاز چائے اور کافی سے کرتے ہیں۔ تاہم، وزن کم کرنے کے خواہاں افراد کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ چائے اور کافی کا استعمال نہ کریں۔

Weight loss tips: جسم کی بڑھتی ہوئی چربی، چکنائی اور کھلا ہوا پیٹ کسی کو پسند نہیں ہے۔ زیادہ وزن اور موٹاپا بھی کئی بیماریوں کا باعث بنتا ہے۔ تاہم، آج کی تیز رفتار زندگی میں، بہت سے لوگ اس مسئلے سے جدوجہد کر رہے ہیں۔ ایسے لوگ وزن کم کرنے کے لیے بہت سے منصوبے بناتے ہیں۔ موٹاپے کے شکار افراد وزن کم کرنے کے لیے ورزش، یوگا اور کئی طرح کے ڈائٹ پلان بناتے ہیں۔ حالانکہ ان تمام باتوں پر عمل کرنے کے قابل صرف ایک یا دو لوگ ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ آپ اپنی کافی سے وزن کم کرنا شروع کر سکتے ہیں۔ جی ہاں، آپ روزانہ بلیک کافی پی کر نہ صرف وزن کم کر سکتے ہیں بلکہ آپ بڑھتے ہوئے پیٹ کو بھی کنٹرول کر سکتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں کہ بلیک کافی سے وزن کیسے کم کیا جا سکتا ہے۔

بلیک کافی وزن کیسے کم کرتی ہے؟(How does black coffee reduce weight)

بلیک کافی میں کلوروجینک ایسڈ نامی عنصر وافر مقدار میں پایا جاتا ہے جو میٹابولزم کو تیزی سے بڑھاتا ہے۔ اس کے ساتھ کافی میں تیزابیت مخالف خصوصیات پائی جاتی ہیں جو جسم کی چربی کو کم کرنے میں مدد دیتی ہیں۔

بلیک کافی میں ایسے بہت سے عناصر پائے جاتے ہیں جو بھوک کو کنٹرول کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ ایسے افراد جو دن میں کئی بار کھانے کی خواہش رکھتے ہیں، اگر وہ بلیک کافی پیتے ہیں، تو یہ انہیں اس سے نجات دلانے میں مددگار ثابت ہوسکتی ہے۔

بلیک کافی میں دودھ کی کافی سے زیادہ کیفین، تھیوبرومین، تھیوفیلائن اور کلوروجینک ایسڈ ہوتا ہے۔ یہ تمام چیزیں جسم سے چربی کو تیزی سے کم کرنے میں مدد کرتی ہیں۔

اگر ورزش کرنے یا یوگا کرنے سے پہلے بلیک کافی پی جائے تو اس سے توانائی کی سطح بڑھ جاتی ہے۔ زیادہ توانائی کی وجہ سے آپ زیادہ ورزش کر سکتے ہیں جس سے وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

is-black-coffee-good-for-weight-loss-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

وزن کم کرنے کے لیے بلیک کافی پینا کیسا ہے؟(How to drink black coffee for weight loss)

بلیک کافی کا مطلب ہے وہ کافی جس میں دودھ اور چینی کا استعمال نہ کیا گیا ہو۔ آپ ایک سوس پین میں 1 سے 1.5 کپ پانی ڈالیں اور 1 چائے کا چمچ کافی پاؤڈر ڈالیں۔ اسے ابال آنے دیں۔ آپ کی بلیک کافی تیار ہے۔ اگر آپ کو بلیک کافی کا ذائقہ بہت کڑوا لگتا ہے تو اس میں تھوڑا سا کوکو پاؤڈر اور دار چینی شامل کریں۔ ابالنے کے بعد گیس بند کر کے چھان کر پی لیں۔

is-black-coffee-good-for-weight-loss-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

وزن کم کرنے کے لیے بلیک کافی پینے کا بہترین وقت کیا ہے؟(What is the best time to drink black coffee for weight loss)

وزن میں کمی کے لیے صبح خالی پیٹ کافی پینے کی سفارش کی جاتی ہے۔ صرف وہی لوگ جو ورزش کر رہے ہوں انہیں صبح خالی پیٹ بلیک کافی پینا چاہیے۔ اگر آپ ورزش کیے بغیر صبح خالی پیٹ بلیک کافی پیتے ہیں تو اس سے پیٹ خراب ہونا، ایسڈ ریفلکس جیسے کئی مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button