صحت مند غذا

کیا گھی اور تیل کا استعمال مکمل طور پر بند کرنا صحت مند ہے؟ جانیں کہ یہ آپ کی صحت کو کس طرح متاثر کرے گا۔

گھی ، تیل اور مکھن کا شمار آج کل غیر صحت بخش کھانوں میں ہوتا ہے۔ لہذا ، جو لوگ اپنی صحت کے بارے میں فکر مند ہیں ، وہ اپنی خوراک میں بہت کم گھی اور تیل استعمال کرتے ہیں۔ کچھ لوگ اسے مکمل طور پر چھوڑ دیتے ہیں۔ لیکن کیا ایسا کرنا صحت مند ہے؟ دل کے مسائل دن بہ دن بڑھ رہے ہیں۔ بلڈ پریشر میں تبدیلیاں لوگوں میں بھی عام ہو چکی ہیں۔ بہت سے لوگ اپنی حالت کو کنٹرول کرنے کے لیے تیل یا گھی کا استعمال کم کر رہے ہیں۔ اس کے علاوہ ، جو لوگ وزن کم کرنا چاہتے ہیں ، وہ گھی یا تیل کا استعمال مکمل طور پر روک رہے ہیں۔ کیونکہ وہ سمجھتے ہیں کہ ایسا کرنا ایک صحت مند عادت ہے۔ لیکن کیا یہ سچ ہے؟ کیا تیل کا استعمال روکنا واقعی آپ کے دل کو فائدہ پہنچاتا ہے؟

کولمبیا ایشیا ہسپتال کی سینئر کنسلٹنٹ اور غذائی ماہر ڈاکٹر انیکا بگا کے مطابق ، آپ اپنے کھانے سے گھی یا چربی کو کم یا ختم کر سکتے ہیں۔ آپ ایسی غذائیں بھی لے سکتے ہیں جن میں کچھ مقدار میں چربی ہو ، جیسے گری دار میوے یا بیج یا دبلی پتلی گوشت۔ لیکن یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ گھی یا تیل کی کھپت کو روک کر اپنی خوراک کو تبدیل کریں۔ گھی یا تیل کے بغیر کھانا زیادہ دیر تک کھانا آپ کے لیے صحت مند نہیں ہے۔ کیونکہ بہت سے مائیکرو نیوٹرینٹس جو چربی میں گھلنشیل ہوتے ہیں ان کی آپ کے جسم کو ضرورت ہوتی ہے۔ جن کے بغیر طویل عرصے تک زندہ رہنا مشکل ہے۔ لہذا ، آپ کو محدود مقدار میں تیل کا استعمال کرنا چاہئے۔

Is it healthy to stop using ghee and oil completely? in urdu
Is it healthy to stop using ghee and oil completely? in urdu

ہمیں تیل کو مکمل طور پر کیوں نہیں چھوڑنا چاہیے۔( Why We Should Not Quit Oil Completely)

اگر آپ تیل کا استعمال مکمل طور پر بند کردیں تو یہ آپ کو تھکاوٹ اور بہت بیمار محسوس کرے گا۔ تیل کی کھپت کو روکنے سے ، آپ کا وزن کم ہو جائے گا۔ لیکن یہ آپ کے جسم کو چربی نامی ایک لازمی عنصر سے محروم کردے گا۔

گھی اور تیل چربی کا بڑا ذریعہ ہیں۔ چربی کو چربی سے وابستہ دیکھا جاتا ہے ، لیکن جسم کے لیے کچھ مقدار میں چربی بھی ضروری ہوتی ہے۔ دھندلی غذا جسم کو بہت زیادہ دباؤ دیتی ہے۔ جس کی وجہ سے آپ کا وزن کم ہوتا ہے۔ اس قسم کی خوراک جسم کو دباؤ میں لے جاتی ہے ، جس کی وجہ سے اسے زیادہ دیر تک استعمال نہیں کیا جا سکتا۔ طویل عرصے تک ان غذاؤں پر عمل کرنے سے آپ کا جسم بہت تھکا ہوا محسوس کرتا ہے۔ آپ کے جسم میں بہت کمزوری بھی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کون سی سبزیاں کھائیں اور کون سی سبزیاں سے پرہیز کیا جائے گردے میں پتھری نہ ہو؟

کھانا پکانے کے لیے تین بہترین تیل۔(Best Oil For Food)

1. سرسوں کا تیل۔ (Mustard Oil)

سرسوں کا تیل مونو سنترپت چربی سے بھی بھرپور ہوتا ہے جو آپ کے دل کی صحت کے لیے بہت صحت مند اور فائدہ مند بناتا ہے۔ اس تیل میں سوزش کی خصوصیات ہیں جو اسے پکانے کے لیے ایک اچھا آپشن بناتی ہیں۔ لیکن اگر آپ سرسوں کا تیل ایک بار بہت تیز آنچ پر گرم کرتے ہیں تو پھر خیال رکھیں کہ اسے دوبارہ استعمال نہ کریں۔ ورنہ یہ آپ کے لیے بہت نقصان دہ ہو سکتا ہے۔

2. زیتون کا تیل۔ (Olive Oil)

یہ وٹامن ای سے بھرپور ہے جو اینٹی آکسیڈنٹ ہے۔ اس تیل کی نوعیت مونو سنترپت چربی ہے۔ اس میں سوزش اور کینسر کے خلاف خصوصیات ہیں۔ زیتون کے تیل میں اینٹی آکسیڈنٹ عناصر بھی ہوتے ہیں جو خراب کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ زیتون کا تیل آپ کے دل کے لیے فائدہ مند ہے اور آپ کو موٹاپے ، میٹابولک سنڈروم اور ٹائپ 2 ذیابیطس جیسے حالات سے بچانے میں بھی فائدہ مند ہے۔

Is it healthy to stop using ghee and oil completely? in urdu
Is it healthy to stop using ghee and oil completely? in urdu

3. گھی استعمال کریں۔ (Use Ghee)

گھی اینٹی آکسیڈنٹس ، وٹامنز اور صحت مند چربی کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔ اگرچہ آپ کو ہر قسم کی چربی ایک حد کے اندر کھانی چاہیے ، لیکن مطالعے کا ماننا ہے کہ کچھ چکنائی والی غذائیں جیسے گھی وغیرہ کا استعمال کرتے ہوئے ، آپ کا جسم تمام غذائیت کھا کر اچھی طرح سو سکتا ہے۔ لہذا ، اگر آپ گھی کھاتے ہیں ، تو یہ آپ کو کافی مقدار میں پروٹین اور غذائیت بخش عناصر حاصل کرنے میں مدد دے گا۔

یہ بھی پڑھیں: کریلا کے پتوں کا کہوہ شوگر اور بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں کارآمد ہے ، بنانے کا طریقہ سیکھیں۔

کوئی بھی شخص تیل/گھی کا استعمال مکمل طور پر بند نہ کرے۔ ہمارا دماغ ، نیوران سسٹم سب چربی کے ذریعے کام کرتے ہیں۔ آپ صحت مند چربی کے ساتھ گھی استعمال کر سکتے ہیں۔ لیکن آپ کو ٹرانس چربی کا استعمال بالکل نہیں کرنا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button