ورزش اور فٹنس

اگر آپ اپنا وزن تیزی سے کم کرتے رہیں تو 7 نقصانات ہوسکتے ہیں، ماہرین سے جانیں کہ تیزی سے وزن کم کیوں خطرناک ہے۔

آپ کا وزن جتنی تیزی سے کم ہوگا، یہ آپ کے لیے اتنا ہی زیادہ نقصان دہ ہوگا۔ ایسا کیوں، آئیے آپ کو بتاتے ہیں۔

وزن کم کرنا آج کے دور کی ضرورت بن گیا ہے. کیونکہ وزن بڑھنے سے طرز زندگی کی بہت سی بیماریاں شروع ہو جاتی ہیں۔ جیسے ذیابیطس بلڈ پریشر وغیرہ۔ ہر کوئی چاہتا ہے. کہ اس کا وزن جلد از جلد کم ہو جائے. اور اس عمل میں انہیں زیادہ وقت کا سامنا نہ کرنا پڑے۔ لیکن بہت تیزی سے وزن کم کرنا بھی آپ کی صحت کے لیے خطرناک ہو سکتا ہے۔ مطابق، ایسے تمام پروگراموں سے گریز کیا جانا چاہیے جو آپ کو راتوں رات یا چند دنوں میں تیزی سے وزن کم کرنے کا دعویٰ کرتے ہیں۔ سب سے پہلے تو یہ ممکن نہیں ہے اور اگر مکمل بھوکا رہنے یا کوئی سپلیمنٹ وغیرہ لینے کی وجہ سے وزن تیزی سے کم ہونا شروع ہو جائے تو اس کے بہت سے مضر اثرات ہو سکتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں کہ تیزی سے وزن کم کرنے کے کیا نقصانات ہیں۔

is it safe to lose weight so fast in urdu

اگر آپ اپنا وزن تیزی سے کم کرتے رہیں تو 7 نقصانات ہوسکتے ہیں.(losing weight fast)

وزن کم کرنا آج کے دور کی ضرورت بن گیا ہے کیونکہ وزن بڑھنے سے طرز زندگی کی بہت سی بیماریاں شروع ہو جاتی ہیں۔ جیسے ذیابیطس بلڈ پریشر وغیرہ۔ ہر کوئی چاہتا ہے کہ اس کا وزن جلد از جلد کم ہو جائے اور اس عمل میں انہیں زیادہ وقت کا سامنا نہ کرنا پڑے۔ لیکن بہت تیزی سے وزن کم کرنا بھی آپ کی صحت کے لیے خطرناک ہو سکتا ہے۔ کولمبیا ایشیا ہسپتال کے سینئر کنسلٹنٹ اور جنرل فزیشن ڈاکٹر ونے بھٹ کے مطابق، ایسے تمام پروگراموں سے گریز کیا جانا چاہیے جو آپ کو راتوں رات یا چند دنوں میں تیزی سے وزن کم کرنے کا دعویٰ کرتے ہیں۔ سب سے پہلے تو یہ ممکن نہیں ہے اور اگر مکمل بھوکا رہنے یا کوئی سپلیمنٹ وغیرہ لینے کی وجہ سے وزن تیزی سے کم ہونا شروع ہو جائے تو اس کے بہت سے مضر اثرات ہو سکتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں کہ تیزی سے وزن کم کرنے کے کیا نقصانات ہیں۔

تیزی سے وزن میں کمی میٹابولزم کو سست کر سکتی ہے۔(Rapid Weight Loss Slows Metabolism)

وزن میں تیزی سے کمی اس وقت ہوتی ہے جب آپ کھانے کی مقدار کو نصف تک کم کرتے ہیں اور اس کی وجہ سے آپ کا میٹابولزم نمایاں طور پر سست ہوجاتا ہے۔ جب ہمارے جسم کو خوراک کم ملتی ہے تو یہ فاقہ کشی کے موڈ میں چلا جاتا ہے۔ اس موڈ میں جسم میں توانائی بچانے کے لیے آپ کا میٹابولزم سست ہوجاتا ہے۔ جیسے ہی آپ یہ کھانا پینا شروع کرتے ہیں، آپ کا وزن پہلے سے بھی زیادہ بڑھ جاتا ہے۔

تیزی سے وزن میں کمی دماغی صحت کو متاثر کرتی ہے۔(Rapid Weight Loss Affects Mental Health)

اگر آپ کا وزن بہت تیزی سے کم ہو رہا ہے تو یہ آپ کی دماغی صحت کو بہت زیادہ متاثر کر سکتا ہے۔ غذائیت سے بھرپور چیزوں کی کمی کی وجہ سے آپ کی جلد کی حالت بہت خراب ہوسکتی ہے اور آپ بہت کمزوری محسوس کرنے لگتے ہیں۔ یہاں تک کہ آپ کا پتلا جسم بھی آپ کو اچھا محسوس نہیں کر سکتا۔ آپ اپنے نئے جسم سے بدتر محسوس کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: وزن کم کرنے، تندرست اور صحت مند رہنے کے لیے یہ 4 پروٹین شیک روزانہ پیئے۔

تیزی سے وزن میں کمی کی وجہ سے غذائیت کی کمی غذائی اجزاء سے محروم ہو جائے گی۔(Rapid Weight Loss)

کئی غذاؤں میں وزن کم کرنے کے لیے کچھ چیزوں سے مکمل پرہیز کیا جاتا ہے۔ لیکن ان چیزوں میں وہ معدنیات اور وٹامنز شامل ہوسکتے ہیں جو آپ کے جسم کے لیے ضروری ہیں۔ عام طور پر کاربوہائیڈریٹ سے بھرپور چیزوں کا استعمال بہت کم کر دیا جاتا ہے۔ لیکن ان میں ایسے اجزاء ہوتے ہیں جو آپ کی جلد اور مجموعی صحت کے لیے ضروری ہیں۔ انہیں نہ کھانے سے جسمانی تبدیلیاں دیکھی جا سکتی ہیں۔

تیزی سے وزن میں کمی سے چربی کے بجائے تیز وزن میں کمی کی وجہ سے پٹھوں کے بڑے پیمانے پر کمی.

جب ہم وزن کم کرنا چاہتے ہیں، تو ہمیں چربی کو جلانا چاہیے نہ کہ پٹھوں کے بڑے پیمانے پر۔ اگر آپ کیلوریز کو تیزی سے کم کرتے ہیں تو آپ کے مسلز کم ہونے لگتے ہیں۔ آپ کا جسم توانائی حاصل کرنے کے لیے پٹھوں کو توڑنا شروع کر دیتا ہے۔ اسی لیے یہ ممکن ہے کہ چربی کے بجائے آپ کے مسلز کم ہو رہے ہوں۔

جب آپ وزن کم کرتے ہیں تو جلد پھیکی اور ڈھیلی ہوجاتی ہے۔(Skin Gets Dull & Loose When You Lose Weight)

تیزی سے وزن میں کمی کی وجہ سے، یہ نہ صرف آپ کی مجموعی صحت پر بلکہ آپ کی سکرین پر بھی برا اثر ڈالتا ہے۔ آپ کی جلد اتنی تیزی سے سکڑتی نہیں ہے جتنی تیزی سے آپ وزن کم کرتے ہیں۔ جس کی وجہ سے وہ لٹک جاتی ہے۔ دراصل، تیزی سے وزن میں کمی یا اضافہ جلد کی لچک کو متاثر کرتا ہے اور اس عمل میں یہ کام کرنا چھوڑ دیتا ہے اور پھر آپ کی جلد پھیکی اور بیمار نظر آنے لگتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: وزن کم کرنے کے لیے یہ 6 ورزشیں کسی جم کے آلات کے بغیر کریں۔

is it safe to lose weight so fast in urdu

تیزی سے وزن میں کمی کھانے کے جنون کا سبب بن سکتی ہے۔(Rapid Weight Loss food)

اگر آپ اپنی پسند کی چیزوں سے مکمل دوری بنا لیں تو ایک وقت آئے گا جب کھانا دیکھ کر آپ کو بہت بھوک لگے گی۔ آپ خود کو اس چیز کو کھانے کے لیے کافی شوقین پائیں گے۔ یہ لیپٹین کی سطح کے عدم توازن کی وجہ سے بھی ہے۔ آپ کو بار بار بھوک لگے گی لیکن آپ خود پر قابو رکھیں گے اور بھوکے رہیں گے جس سے جسمانی حالت بہت خراب ہو سکتی ہے۔

آپ کا جسم تیزی سے وزن میں کمی سے پانی کی کمی کا شکار ہوسکتا ہے۔ (Your Body Could Dehydrated)

اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ کا وزن کم ہو گیا ہے تو یہ دراصل پانی کا وزن ہے۔ دراصل، پہلے 2 ہفتوں میں پانی کا وزن تیزی سے کم ہو جاتا ہے۔ خاص طور پر اگر آپ کم کاربوہائیڈریٹ پر ہیں یا کوئی کارب غذا نہیں ہے۔ لیکن اتنی تیزی سے وزن کم کرنے کا سب سے بڑا نقصان یہ ہے کہ آپ کو سر درد، پٹھوں میں درد یا آپ کو اپنی توانائی کی سطح کم محسوس ہو سکتی ہے۔ کیونکہ آپ نے اس وقت اپنا پانی کا وزن تیزی سے کم کیا ہے۔

اگر آپ وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو صحت مند طریقے سے وزن کم کریں۔ تاکہ آپ کے جسم کو اس عمل سے کوئی نقصان نہ پہنچے اور آپ کے پٹھے اور تمام اعضاء پہلے کی طرح تندرست رہیں۔ پریشان نہ ہوں اگر اس میں تھوڑی دیر لگتی ہے۔

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort