جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

نیم کی چھال کو چہرے پر لگانے سے بے داغ جلد ملے گی، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

کیا نیم کا چھلکا جلد کے لیے اچھا ہے: اگر آپ کو بھی جلد میں دھبوں اور داغ دھبوں کا مسئلہ ہے تو آپ ان طریقوں سے نیم کی چھال کا استعمال کر سکتے ہیں۔

آپ نے نیم کے پتوں اور نیبولی کے فوائد کے بارے میں تو سنا ہی ہوگا۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ آپ جلد کے مسائل سے نجات کے لیے نیم کی چھال کا بھی استعمال کر سکتے ہیں؟ اس میں موجود دواؤں کی خصوصیات آپ کی جلد کو اندر سے صاف کرنے میں مدد دیتی ہیں، ساتھ ہی یہ پمپلز کو بھی دور کرتی ہیں اور عمر بڑھنے کے آثار کو کم کرتی ہیں۔ نیم کی چھال میں وٹامن سی، امینو ایسڈ، اینٹی بیکٹیریل، اینٹی سیپٹک اور اینٹی انفلامیٹری خصوصیات پائی جاتی ہیں۔ اس سے جلد کو داغ دھبوں اور انفیکشن سے بچانے میں مدد مل سکتی ہے۔ آپ نیم کی چھال کو کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کی جلد بے عیب اور جوان نظر آتی ہے۔ آئیے جلد کے لیے نیم کی چھال کے فوائد اور استعمال کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں۔

نیم کی چھال کے فوائد.(benefits of neem bark)

1. pimples سے چھٹکارا حاصل کریں.(Get rid of pimples)

آپ جلد کو بے داغ بنانے کے لیے نیم کی چھال کا استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کی جلد پر چھائیوں اور دھبوں کو ٹھیک کرنے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ اس کی اینٹی بیکٹیریل خصوصیات آپ کی جلد کو اندر سے صاف کرنے اور خلیوں کی مرمت میں مدد کرتی ہیں۔ اس کے لیے آپ نیم کی چھال کو خشک کر کے اس کا پاؤڈر بنا سکتے ہیں۔ اس کے بعد آپ اس میں عرق گلاب اور وٹامن ای کے کیپسول ملا کر گاڑھا پیسٹ بنائیں۔ اسے چہرے اور گردن کے حصے پر لگائیں، 10 منٹ کے لیے چھوڑ دیں اور ٹھنڈے پانی سے چہرہ دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: فیس واش لگانے کے بعد جلن کا احساس؟ وجوہات اور احتیاطی تدابیر جانیں۔

is-neem-peel-good-for-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. اینٹی ایجنگ خصوصیات سے بھرپور.(Rich in Anti-Aging Properties)

بڑھتی عمر کے ساتھ آپ کی جلد پر جھریاں اور باریک لکیریں نمودار ہوتی ہیں۔ اس صورت میں جلد پھیکی اور بے جان نظر آتی ہے۔ لیکن نیم کی چھال میں موجود وٹامن سی اور اینٹی آکسیڈنٹس فری ریڈیکلز سے لڑنے میں مدد کرتے ہیں۔ اس سے آپ کی جلد جوان اور خوبصورت نظر آتی ہے۔ اس کا فیس پیک بنانے کے لیے نیم کی چھال کا پاؤڈر، زیتون کا تیل اور نیم کے پتوں کو ملا کر پیسٹ بنائیں۔ پھر اسے چہرے پر لگائیں، 15 منٹ تک خشک ہونے دیں اور سادہ پانی سے صاف کریں۔

یہ بھی پڑھیں: آملہ پاؤڈر کو ان 9 طریقوں سے استعمال کریں، جلد کے بہت سے مسائل دور ہوں گے اور آپ کو بے داغ چہرہ ملے گا۔

3. تیل والی جلد سے چھٹکارا حاصل کریں۔(Get Rid of Oily Skin)

بہت سے لوگوں کی جلد بہت روغنی ہوتی ہے۔ تیل والی جلد کی وجہ سے چہرہ پھیکا اور دھبوں سے بھرا نظر آتا ہے۔ اسے دور کرنے کے لیے آپ نیم کی چھال کا استعمال کر سکتے ہیں۔ نیم کی چھال کی دواؤں کی خصوصیات آپ کی جلد پر سیبم کی پیداوار کو کم کر سکتی ہیں۔ اس سے جلد صاف اور بے داغ نظر آتی ہے۔ صاف جلد کے لیے آپ نیم کی چھال کا پاؤڈر، دہی اور شہد ملا کر ایک پیک بنا سکتے ہیں۔ اسے چہرے اور گردن پر لگائیں، خشک کریں اور پھر نیم گرم پانی سے صاف کریں۔

is-neem-peel-good-for-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

4. جلد کے انفیکشن کو دور کریں۔(Remove Skin Infections)

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button