صحت کا دیسی علاج

دودھ میں اسبگول ملا کر پی لیں، قبض دور کرنے سے لے کر وزن کم کرنے کے 6 فائدے

Isabgol Aur Doodh Ke Fayde: اسبگول اور دودھ کا استعمال معدے سے لے کر جسم تک کے کئی مسائل میں فائدہ مند ہے، طریقہ جانیں۔

Isabgol Aur Doodh Ke Fayde: آپ نے اسابگول کی بھوسی کا نام تو سنا ہی ہوگا۔ اسبگول کی بھوسی معدے کے مسائل میں بہت فائدہ مند ہے. اور اس کا استعمال قبض اور بدہضمی کے مسائل میں بہت فائدہ مند ہے۔ اسابگول کا استعمال آیورویدک ادویات بنانے میں بھی کیا جاتا ہے۔ اسبگول اور دودھ کو صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ دودھ اور اسبگول (Isabgol With Milk Benefits) کو ایک ساتھ کھانے سے نہ صرف ہاضمے سے متعلق مسائل میں فائدہ ہوتا ہے بلکہ یہ دیگر کئی مسائل میں بھی فائدہ مند ہے۔ اسبگول اور دودھ کا استعمال جسم کے بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے اور کولیسٹرول کو کنٹرول کرنے میں بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

دراصل اسبگول فائبر سے بھرپور ہوتا ہے اور فائبر معدے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اسابگول کو انگریزی میں Psyllium Husk کہتے ہیں۔ اس کے علاوہ دودھ بہت سے غذائی اجزاء کی کان ہے۔ اس میں پروٹین، کیلشیم، وٹامنز سمیت جسم کے لیے مفید تمام غذائی اجزا پائے جاتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ دودھ کو سپر فوڈ سمجھا جاتا ہے۔ دودھ اور اسبگول کو ایک ساتھ پینے سے آپ کو وزن کم کرنے سے لے کر پیٹ کے مسائل کو دور کرنے تک بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

دودھ اور اسبگول کے فوائد.(Isabgol With Milk Benefits)

اسبگول اور دودھ کو ایک ساتھ کھانے سے جسم کو یہ فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

1. وزن کم کرنے میں فائدہ مند-(Isabgol With Milk Benefits For Weight Loss)

لوگ وزن کم کرنے کے لیے مختلف غذائیں اپناتے ہیں۔ دراصل وزن کم کرتے وقت آپ کو جسم کی غذائیت کا پورا خیال رکھنا چاہیے۔ اسبگول اور دودھ کا استعمال وزن کم کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اسبگول میں موجود فائبر نظام ہاضمہ کو فائدہ پہنچاتا ہے اور وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: تھکاوٹ الرجی کی وجہ سے بھی ہوسکتی ہے، جانئے اس تھکاوٹ کو دور کرنے کے 5 گھریلو ٹوٹکے.

isabgol-with-milk-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. اسبگول دودھ کے ساتھ قبض کے لیے فوائد.(Isabgol with Milk Benefits for Constipation)

قبض ایک سنگین ہاضمہ مسئلہ ہے۔ بے قابو خوراک اور خراب طرز زندگی کی وجہ سے قبض ہو سکتی ہے۔ اسبگول کی بھوسی کے ساتھ دودھ پینا قبض دور کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے استعمال سے قبض کا مسئلہ دور ہوتا ہے اور معدے کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

3. بلڈ شوگر لیول کو کنٹرول کریں-(Isabgol with Milk To Control Blood Sugar)

ذیابیطس جسم میں بلڈ شوگر کی مقدار بڑھنے سے ہوتی ہے۔ ذیابیطس ایک سنگین صحت کا چیلنج ہے جو آج کے دور میں تیزی سے بڑھ رہا ہے۔ بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے کے لیے روزانہ دودھ اور اسبگول کھانا فائدہ مند ہے۔ اس میں موجود جیلیٹن بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔

4. دل کے لیے فائدہ مند-(Isabgol With Milk Benefits For Heart)

صحت مند غذا دل کی صحت کے لیے بہت ضروری ہے۔ دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے اور دل کو صحت مند رکھنے کے لیے اسبگول اور دودھ کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں موجود عناصر جسم میں ٹرائی گلیسرائیڈ کو کم کرنے کا کام کرتے ہیں اور بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں فائدہ مند ہیں۔

5. بواسیر کے مسئلے میں فائدہ مند-( Isabgol With Milk Benefits For Piles)

اسبگول اور دودھ کا استعمال بواسیر کے مسئلہ میں بہت فائدہ مند ہے۔ قبض اور پیٹ کی خرابی بواسیر کی سب سے بڑی وجہ ہے۔ بواسیر کے مسئلے میں خوراک اور طرز زندگی کا خاص خیال رکھنا چاہیے۔ اس مسئلہ میں اسبگول اور دودھ کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔

6. اسہال کے مسئلے میں فائدہ مند-(Isabgol With Milk Benefits in Diarrhea)

اسہال کے مسئلہ میں اسبگول کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ اسہال کی صورت میں اسبگول کو دودھ میں ملا کر پینے سے بہت فائدہ ہوتا ہے۔ اگر آپ چاہیں تو اسہال یا اسہال کے مسئلہ میں دودھ کی بجائے دہی ملا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: آملہ پاؤڈر کو دودھ کے ساتھ پینےسے یہ 6 مسائل دور ہوتے ہیں، جانیے اسے کب اور کیسے استعمال کرنا ہے .

isabgol-with-milk-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

اسبگول کو نظام ہضم اور معدہ کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اسے ہمیشہ متوازن مقدار میں استعمال کرنا چاہیے۔ اسبگول کا روزانہ شام کو دودھ کے ساتھ استعمال کرنا بہت فائدہ مند ہے۔ اگر آپ کسی بھی بیماری یا پریشانی میں اسبگول کا استعمال کر رہے ہیں تو سب سے پہلے ڈاکٹر سے مشورہ لیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button