صحت کا دیسی علاج

گڑ اور کالی مرچ کے فوائد: گڑ اور کالی مرچ کا مرکب نزلہ و زکام جیسے 8 مسائل کو دور کرتا ہے

گڑ اور کالی مرچ کا آمیزہ صحت کے لیے فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ آئیے اس کے فوائد کو تفصیل سے جانتے ہیں-

سردیوں میں گڑ اور کالی مرچ صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ اس کے استعمال سے سردیوں سے متعلق کئی مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ گڑ اور کالی مرچ دونوں گرم ہیں۔ ان دونوں کے ملاپ سے جسم میں حرارت پیدا ہوتی ہے۔ اس سے نزلہ زکام اور انفیکشن جیسے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ کالی مرچ اور گڑ آپ کے خون کی گردش کو بہتر بنانے میں کارگر ثابت ہو سکتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو سردیوں میں گڑ اور کالی مرچ کا استعمال باقاعدگی سے کر سکتے ہیں۔ تاہم، یہ ذہن میں رکھیں کہ اسے صرف محدود مقدار میں استعمال کیا جانا چاہئے۔ آج ہم اس مضمون میں گڑ اور کالی مرچ کے فوائد کے بارے میں بتائیں گے۔ آئیے تفصیل سے جانتے ہیں گڑ اور کالی مرچ کھانے کے فوائد۔

jaggery-and-black-pepper-benefits-in-Urdu

کالی مرچ اور گڑ کے فائدے – Health Benefits of Jaggery and Black Pepper

 سردیوں میں گڑ اور کالی مرچ کا ایک ساتھ استعمال کرنا آپ کے لیے فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ تاہم اسے صحیح مقدار میں استعمال کریں۔ ساتھ ہی، اگر آپ اسے کسی خاص حالات میں استعمال کر رہے ہیں، تو ایک بار ڈاکٹر سے رابطہ کرنا نہ بھولیں۔

1. زکام اور فلو کو دور کریں۔ Remove cold and flu

کالی مرچ اور گڑ کو ایک ساتھ کھانے سے نزلہ و زکام کے مسئلے پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ اسے ایک ساتھ استعمال کرنے کے لیے، 1 پیالی دہی لیں۔ اس میں گڑ کا ایک چھوٹا ٹکڑا اور 1 چٹکی کالی مرچ ڈالیں۔ دن میں دو سے تین بار اس کا استعمال سردی اور فلو کے مسئلے سے نجات دلا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں- صبح خالی پیٹ کلونجی کھانے سے یہ 10 فائدے ملتے ہیں، ماہرین سے جانیے کھانے کا طریقہ

2. گلے کے درد سے نجات. Throat Pain Relief

کالی مرچ بطور دوا استعمال کر سکتے ہیں۔ گڑ اور کالی مرچ کا آمیزہ گلے کی خراش کے مسئلے پر قابو پانے میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔ اس کے لیے پہلے 80 گرام گڑ کا پاؤڈر بنا لیں۔ اس میں کالی مرچ 20 گرام، جو کا پاؤڈر 10 گرام، پیپلی 20 گرام اور انار کی چھال 40 گرام لیں۔ ان سب کو اچھی طرح پیس لیں۔ اب اس مکسچر کی چھوٹی چھوٹی گیندیں تیار کریں۔ یہ گولیاں دن میں تین بار نیم گرم پانی کے ساتھ لینے سے گلے کی خراش سے نجات مل سکتی ہے۔

3. ناک سے خون بہنے کی پریشانی.Trouble with nose bleeds

اگر آپ کو ناک سے خون آنے کا مسئلہ ہے تو گڑ اور کالی مرچ کا مرکب آپ کے لیے فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ اس کے لیے دہی میں کچھ گڑ اور کالی مرچ ملا کر کھائیں۔ اس سے ناک سے خون آنا بند ہو سکتا ہے۔ اس کے ساتھ سر درد کا مسئلہ بھی کم کیا جا سکتا ہے۔

jaggery-and-black-pepper-benefits-in-Urdu

4. جوڑوں کے درد کو کم کریں۔ Reduce joint pain

 گڑ اور کالی مرچ کو ایک ساتھ کھانے سے جوڑوں کے درد کو کم کیا جا سکتا ہے۔ دراصل کالی مرچ میں پاپرین نامی عنصر پایا جاتا ہے جو جوڑوں کے درد کے ساتھ ساتھ دیگر کئی مسائل سے نجات دلانے میں بھی مددگار ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ گڑ میں فولاد اور دیگر غذائی اجزاء وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں، اس لیے یہ جسم کو گرم رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔ ایسے میں گڑ اور کالی مرچ کا آمیزہ سردیوں میں جوڑوں کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

5. انفیکشن کے خطرے کو کم کریں۔ Reduce the risk of infection

سردیوں میں انفیکشن کا مسئلہ بہت بڑھ جاتا ہے۔ ایسی صورتحال میں گڑ اور کالی مرچ آپ کے لیے فائدہ مند ہے۔ دراصل گڑ اور کالی مرچ میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات پائی جاتی ہیں جو آپ کو انفیکشن کے مسئلے سے نجات دلانے میں مدد دیتی ہیں۔ کالی مرچ میں موجود اینٹی بیکٹیریل، جس میں E. coli اور Staphylococcus aureus جیسے سنگین بیکٹیریل انفیکشن کے علاج کے لیے چھپی ہوئی خصوصیات ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ گڑ کے استعمال سے آپ انفیکشن کے خطرے کو کم کرسکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں. ان 5 حالات میں آپ چنے اور سوجی کھانے سے گریز کریں، صحت کو بہت سے نقصانات ہو سکتے ہیں۔

6. عمل انہضام کو بہتر بنائیں. Improve digestion

گڑ اور کالی مرچ کا استعمال بھوک اور ہاضمہ کو تیز کرتا ہے۔ دراصل کالی مرچ کی بو آپ کی بھوک بڑھاتی ہے۔ بھوک بڑھانے کے لیے ایک چائے کا چمچ گڑ میں آدھا چائے کا چمچ کالی مرچ کا پاؤڈر ملا لیں۔ اس مرکب کو باقاعدگی سے استعمال کریں۔ اس کا استعمال آپ کی بھوک کو بڑھاتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ ہاضمے کو بہتر بنانے میں بھی مدد کرتا ہے۔ اس کے استعمال سے ہائیڈروکلورک ایسڈ کی سطح بھی بڑھ جاتی ہے۔ اس کے علاوہ، یہ آپ کو آنتوں کے پھولنے، کولک، قبض اور پیٹ پھولنے جیسے مسائل کو کنٹرول کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔

7. ڈپریشن کو کم کریں۔ Reduce Depression

سردیوں میں ڈپریشن کا مسئلہ کافی بڑھ جاتا ہے۔ ایسی حالت میں گڑ اور کالی مرچ کے آمیزے کا استعمال کرنے سے آپ کو بہت سے فوائد حاصل ہوں گے۔ دراصل کالی مرچ میں موجود پاپاورین سیروٹونن کی سطح اور اینڈورفنز کے اخراج کو بڑھاتا ہے۔ جو موڈ کو بہتر کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے استعمال سے پریشانی اور اداسی کو کم کیا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ اس میں درد کم کرنے والی خصوصیات پائی جاتی ہیں، اس لیے یہ ہاتھوں اور پیروں کے درد کو کم کرتی ہے۔

8. کمر درد سے نجات. Relief from Back Pain

خواتین کو سردیوں میں کمر درد کا زیادہ خطرہ ہوتا ہے۔ اس پریشانی سے نجات کے لیے گڑ اور ادرک کا استعمال فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ اس کے لیے 1 کپ گرم پانی لیں۔ اس میں 1 چٹکی کالی مرچ اور 1 چائے کا چمچ گڑ کا پاؤڈر ڈال کر اچھی طرح ابال لیں۔ اب اس مکسچر کو چائے کی طرح پی لیں۔ اس مشروب کو باقاعدگی سے پینے سے کمر درد کے مسئلے سے نجات مل جائے گی۔

9. مدت کے درد کو کم کریں۔ Reduce Period Cramps

کالی مرچ اور گڑ کے استعمال سے ماہواری کے مسائل جیسے پیٹ میں درد، درد، گیس کے مسائل وغیرہ پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ اس کے لیے آپ گڑ اور کالی مرچ کی چائے بنا کر پی سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو بہت فائدہ ہوگا۔

گڑ اور کالی مرچ کا استعمال صحت کے لیے فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ لیکن خیال رکھیں کہ ان کا زیادہ استعمال نہ کریں۔ دراصل دونوں کا اثر کافی گرم ہے۔ ایسی حالت میں اگر آپ اس کا زیادہ استعمال کرتے ہیں تو آپ کو قے، متلی، الرجی اور پیٹ کے مسائل ہو سکتے ہیں۔ اس لیے گڑ اور کالی مرچ کا استعمال محدود مقدار میں کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort