صحت کا دیسی علاج

دار چینی جوڑوں کے درد کو دور کرتی ہے، جانیے اس کا استعمال کیسے کریں۔

Arthritis Pain Treatment: آپ جوڑوں کے درد کے درد کو دور کرنے کے لیے دار چینی کھا سکتے ہیں۔ 5 طریقے جانیں۔

بڑھاپے میں ہڈیوں کے کمزور ہونے کی وجہ سے جوڑوں کے درد کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔ وزن بڑھنے کی وجہ سے جوڑوں کے مسائل ہو سکتے ہیں۔ جوڑوں کے درد کی وجہ سے چلنے پھرنے یا اٹھنے بیٹھنے میں دشواری ہوتی ہے۔ جوڑوں کا درد، سوجن وغیرہ کا سبب بنتا ہے۔ دار چینی جوڑوں کے درد کو دور کرنے کے لیے استعمال کی جا سکتی ہے۔ دار چینی کا استعمال ذائقہ بڑھانے کے ساتھ ساتھ درد کو دور کرنے میں بھی کیا جاتا ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم جانیں گے کہ جوڑوں کے درد سے نجات کے لیے دار چینی کا استعمال کیسے کیا جاتا ہے۔

1. دار چینی کا پاؤڈر.(Cinnamon Powder)

دار چینی کا پاؤڈر کھانے سے جوڑوں کا درد ختم ہو جاتا ہے۔ دار چینی کا پاؤڈر بنانے کے لیے دار چینی کے پاؤڈر میں کالی مرچ پاؤڈر اور چینی ملا کر نیم گرم پانی کے ساتھ پی لیں۔

یہ بھی پڑھیں- سونف اور ادرک کو دودھ میں ابال کر پینے سے 5 زبردست فائدے ہوں گے۔

joints-pain-treatment-use-of-cinnamon-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. دار چینی کا پانی.(Cinnamon Water)

دار چینی کا پانی ہاضمے اور جسم کے دیگر اعضاء کو صحت مند رکھنے کے لیے فائدہ مند ہے۔ دار چینی کو گرم پانی میں ابالیں اور اس پانی کو پی لیں۔ دارچینی کا پانی صبح و شام ایک ہفتہ تک پینا فائدہ مند رہے گا۔

3. دار چینی کا تیل.(Cinnamon Oil)

دار چینی کے تیل کا استعمال جوڑوں کے درد میں آرام دیتا ہے۔ ناریل کا تیل گرم کریں اور اس میں دار چینی کا پاؤڈر ڈالیں۔ تیل کو گرم ہونے دیں۔ جب تیل کا رنگ بدل جائے تو تیل کو چھان لیں۔ اس تیل کو کسی ایئر ٹائٹ کنٹینر میں رکھیں۔

4. دار چینی کی پیسٹ.(Cinnamon Coating)

جوڑوں کے درد سے نجات کے لیے دار چینی کا پیسٹ جوڑوں پر لگایا جا سکتا ہے۔ دار چینی کے پاؤڈر کو یوکلپٹس کے تیل میں ملا دیں۔ اس پیسٹ سے مالش کریں۔ اس پیسٹ کو روزانہ ایک ماہ تک جوڑوں پر لگائیں، آپ کو آرام ملے گا۔

یہ بھی پڑھیں- لیموں اور شہد کو نیم گرم پانی میں ملا کر پینے کے 5 زبردست فوائد

 

joints-pain-treatment-use-of-cinnamon-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. دار چینی کی چائے.(Cinnamon Tea)

دار چینی کی چائے بنانے کے لیے دار چینی کی چھال کو پانی میں ابالیں۔ ایک سے دو ابلنے کے بعد لیموں کا رس اور شہد ملا دیں۔ آپ دن میں 1 سے 2 بار دار چینی کی چائے پی سکتے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button