صحت مند غذا

صبح خالی پیٹ کون سا جوس پینا چاہیے؟ ایسے 5 جوس اور ان کے فوائد جانیں۔

صحت کے لیے جوس کے فوائد: ڈاکٹر صبح خالی پیٹ پھلوں اور سبزیوں کا جوس پینے کا مشورہ دیتے ہیں۔ جانئے کون سے جوس خالی پیٹ پینا فائدہ مند ہے۔

صبح خالی پیٹ جوس: خالی پیٹ جوس پینے کے فائدے؟ جوس صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں وہ تمام وٹامنز اور منرلز پائے جاتے ہیں جو جسم کے لیے ضروری ہیں۔ اس لیے جوس خالی پیٹ پینا چاہیے۔ لیکن بازار میں دستیاب جوس میں غذائیت کم ہو جاتی ہے۔ آپ کو ہمیشہ گھر میں بنائے گئے تازہ، صحت بخش جوس پینے چاہئیں۔ لیکن اس بارے میں تفصیل سے جانیں کہ کون سا جوس خالی پیٹ پینا سب سے زیادہ فائدہ مند ہے۔

1. آملہ کا رس پینے کے فائدے.(Amla juice on empty stomach)

آملہ کا رس پینا بہت فائدہ مند ہے۔ آملہ میں آئرن، فائبر، زنک، وٹامن بی کمپلیکس، وٹامن سی، کیلشیم اور اینٹی آکسیڈنٹس کی خصوصیات پائی جاتی ہیں۔ آپ روزانہ صبح خالی پیٹ آملہ کا رس پی سکتے ہیں۔ آیوروید کے مطابق خالی پیٹ گوزبیری کا رس پینا آپ کو کئی بیماریوں سے دور رکھتا ہے۔ آملہ کا رس پینے کے فائدے آملہ وزن کم کرنے، جسم کو صاف کرنے، خون کو صاف کرنے، جلد کے مسائل کو دور کرنے میں فائدہ مند ہے۔ آملہ کا جوس خالی پیٹ پینے سے گیس، قبض سے نجات ملتی ہے۔ آملہ وٹامن سی سے بھرپور ہوتا ہے، اس لیے اسے پینے سے قوت مدافعت بڑھ جاتی ہے (آملہ کا رس قوت مدافعت بڑھاتا ہے)۔

یہ بھی پڑھیں: دودھ، کیلے کے شہد کے فوائد: کیلے اور شہد کو دودھ کے ساتھ پینے سے آپ کو یہ 5 فائدے ملتے ہیں

juice benefits on empty stomach in urdu

2. ایلو ویرا جوس کے فوائد.(Aloe vera juice benefits)

ایلوویرا کا جوس خالی پیٹ پینا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ ایلوویرا جوس کے فوائد۔ ایلو ویرا میں وٹامن اے، سی اور وٹامن بی تھری پائے جاتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ کیلشیم، زنک، میگنیشیم اور آئرن بھی اس میں بھرپور ہوتے ہیں۔ آیوروید میں ایلو ویرا کا جوس خالی پیٹ پینے کو دیا جاتا ہے۔ ایلوویرا پیٹ کی گرمی، جلن کو پرسکون کرتا ہے۔ ایلوویرا کا جوس خالی پیٹ پینے سے ہاضمہ کی طاقت بہتر ہوتی ہے۔ ایلوویرا کا جوس سوزش، مہاسوں اور موٹاپے کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ ایلوویرا کا جوس جلد اور بالوں کو بھی صحت مند رکھتا ہے۔

3. انار کا جوس پینے کے فائدے.(Pomegranate juice)

خالی پیٹ انار کا رس۔ اگر آپ کو آملہ، ایلوویرا اور لوکی کا جوس پسند نہیں ہے تو آپ انار کا جوس خالی پیٹ پی سکتے ہیں۔ انار کا رس پینے سے قبض، خون کی کمی اور اسہال ٹھیک ہو جاتے ہیں۔ انار میں غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں، جو جسم کی قوت مدافعت کو مضبوط بناتے ہیں۔ انار کا رس نہ صرف مزیدار ہے بلکہ غذائیت سے بھرپور بھی ہے۔

juice benefits on empty stomach in urdu

4. کریلے کا رس پینے کے فائدے.(bitter gourd juice benefits)

آپ خالی پیٹ بھی کریلے کا جوس پی سکتے ہیں.اسے تھوڑا مزیدار بنانے کے لیے آپ لوکی کے جوس میں نمک، پودینہ شامل کر سکتے ہیں۔ روزانہ خالی پیٹ لوکی کا جوس پینے سے دل صحت مند رہتا ہے۔ اس میں غذائی ریشہ ہوتا ہے، جو قبض کو دور کرتا ہے۔ یہی نہیں بوتل کا جوس پینے سے بلڈ پریشر بھی کنٹرول میں رہتا ہے۔ لوکی کے جوس میں کیلوریز، چکنائی کم ہوتی ہے، اس لیے یہ وزن کم کرنے میں بھی مددگار ہے۔ لوکی کے جوس کے فائدے اور نقصانات۔ لیکن آپ کو بوتل کا جوس محدود مقدار میں پینا چاہیے۔ اس کے علاوہ کریلے کا جوس پینا نقصان دہ ہے۔

یہ بھی پڑھیں: گھریلو انڈے اور سفید انڈے میں کیا فرق ہے؟ جانئے سردیوں میں کون سا انڈا اور کتنا کھایا جائے۔

5. گاجر اور چقندر کے جوس کے فوائد.(carrot and beetroot juice)

آپ سردیوں میں گاجر اور چقندر کا جوس ضرور پیتے ہوں گے۔ اگر آپ چاہیں تو اس جوس کو خالی پیٹ بھی پی سکتے ہیں۔ گاجر چقندر کا رس پینے سے خون کی کمی دور ہو جاتی ہے۔ یہ قوت مدافعت کو مضبوط بناتا ہے (گاجر اور چقندر کا رس قوت مدافعت کو بڑھاتا ہے)۔ گاجر اور چقندر کا جوس کئی بیماریوں کا خطرہ کم کرتا ہے۔

جوس پینے کا صحیح وقت کیا ہے.(best time to drink juice) 

بہت سے لوگوں کے ذہن میں یہ سوال ہے کہ کیا جوس خالی پیٹ پینا چاہیے یا نہیں؟ جوس پینے کا صحیح وقت کیا ہے؟ صبح خالی پیٹ جوس پینا سب سے زیادہ فائدہ مند ہے۔ آپ ناشتے کے ساتھ جوس پی سکتے ہیں۔ اس کی وجہ سے جسم کو کافی مقدار میں فائبر حاصل ہوتا ہے۔ لیکن لیموں کے پھلوں کا جوس جیسے اورنج، گریپ فروٹ کا جوس خالی پیٹ پینے سے گریز کریں۔

آپ ایلوویرا، گوزبیری، لوکی، انار، گاجر اور چقندر کا جوس بھی خالی پیٹ کھا سکتے ہیں (خالی پیٹ پر رس کے فوائد)۔ لیکن اگر آپ کو صحت سے متعلق کسی پریشانی کا سامنا ہے تو ڈاکٹر کے مشورے پر ہی اس کا جوس خالی پیٹ پئیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button