صحت مند غذا

کچے بادام یا سبز بادام کھانے کے کچھ نقصانات ہوسکتے ہیں، جانیے ان کے بارے میں

کچے بادام یا سبز بادام کھانے سے آپ کے جسم کو کئی نقصانات ہوسکتے ہیں، کچے بادام کھانے کے نقصانات کے بارے میں جانیں۔

بادام صحت کے لیے فائدہ مند. اور بہترین گری دار میوے میں سے ایک ہے۔ اس کے استعمال سے جسم کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ لیکن کسی بھی پھل، گری دار میوے یا کھانے. کی چیز کا غلط استعمال بہت نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ بادام کی کئی اقسام ہیں. عام طور پر لوگ پکے اور میٹھے بادام کھاتے ہیں. لیکن کچھ لوگ کچے بادام یا سبز بادام بھی کھاتے ہیں۔ کچے بادام یا سبز بادام (Green Almonds Side Effects) کھانے سے بھی صحت کو بہت سے نقصانات ہو سکتے ہیں۔ بادام میں کیلشیم، آئرن، زنک اور میگنیشیم جیسے بہت سے غذائی اجزا اور وٹامنز صحت کے لیے فائدہ مند ہوتے ہیں، لیکن ان کا زیادہ استعمال یا غلط استعمال آپ کی صحت کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ جسم کے بہتر کام کے لیے بادام کو متوازن مقدار میں اور صحیح طریقے سے کھانے کے فائدے ہیں، لیکن کئی تحقیق اور مطالعات بھی اس بات کی تصدیق کرتے ہیں کہ بادام کو زیادہ مقدار میں کھانے اور کچے بادام کا استعمال کچھ لوگوں کو فائدہ پہنچا سکتا ہے۔ آئیے اس کے بارے میں جانتے ہیں۔

کچا بادام یا کچے بادام کے مضر اثرات.(Kachcha Badam Or Raw Almonds Side Effects)

لوگ بادام کو کئی طریقوں سے استعمال کرتے ہیں۔ پکے یا میٹھے بادام کا استعمال صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ لکھنؤ کے مشہور آیورویدچاریہ ڈاکٹر ٹی ایس شکلا کے مطابق کچے بادام کو بھی کھانے کے قابل سمجھا جاتا ہے اور بہت سے لوگ اسے کھاتے بھی ہیں۔ کچے بادام میں امیگڈالین نامی مرکب ہوتا ہے، جو اس کا ذائقہ قدرے کڑوا بنا سکتا ہے۔ کچے بادام کا متوازن مقدار میں استعمال مفید ہو سکتا ہے لیکن اس کا زیادہ استعمال یا پکے ہوئے بادام کی جگہ کچے بادام کا استعمال بہت نقصان دہ ہے۔ کچے بادام یا سبز بادام کے استعمال کے نقصانات درج ذیل ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: پیٹ میں زیادہ گیس بنتی ہے تو یہ 5 چیزیں کھائیں، مسئلہ پیٹ دور ہو جائے گا۔

1. کچے بادام کھانے سے جگر کو نقصان پہنچتا ہے۔(Damage to the liver by eating raw almonds)

کچے یا سبز بادام کھانے سے آپ کے جگر کو شدید نقصان پہنچ سکتا ہے۔ اس کا بہت زیادہ استعمال نظام ہضم سے متعلق مسائل کا باعث بھی بن سکتا ہے۔ کچے بادام کھانے سے جسم میں مائکوٹوکسن کی پیداوار بڑھ جاتی ہے جس کی وجہ سے ہاضمے سے متعلق سنگین مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔ بادام میں فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے اس لیے اس کا زیادہ استعمال نظام انہضام کو متاثر کرتا ہے اور اس کی وجہ سے پیٹ میں پھولنے اور قبض کے مسائل ہوسکتے ہیں۔

2. درد شقیقہ کے مریضوں کے لیے نقصان دہ.(Harmful for Migraine Patients)

درد شقیقہ کے مریضوں کے لیے کچے بادام یا سبز بادام کا استعمال فائدہ مند نہیں سمجھا جاتا۔ اس کا زیادہ استعمال مائیگرین کے مریضوں کے لیے بہت سے مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ کچے بادام میں کئی قسم کے زہریلے مرکبات موجود ہوتے ہیں جس کی وجہ سے جسم میں کئی کیمیائی رد عمل ہوتے ہیں۔ اس کا زیادہ استعمال مائیگرین کے مریضوں کی پریشانی کو بڑھا سکتا ہے، اس لیے ماہرین کا مشورہ ہے کہ مائیگرین کے مریضوں کو کچے بادام کھانے سے گریز کرنا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں: تھائیرائیڈ کے مرض میں ایلوویرا کا جوس پینے کے بہت سے فائدے ہیں، جانیے اس کے استعمال کا صحیح طریقہ

kacha badam or raw almonds side effects in urdu

3. کچے بادام گردوں کے لیے نقصان دہ.(Raw Almonds Harmful to Kidneys)

گردے سے متعلق مسائل میں مبتلا افراد کو عام طور پر ڈاکٹرز بادام کھانے سے گریز کرنے کا مشورہ دیتے ہیں۔ بادام میں آکسیلیٹ ہوتا ہے جو کہ گردے کی پتھری کے مسائل کا باعث ہے۔ کچے بادام کو گردوں کے لیے بھی نقصان دہ سمجھا جاتا ہے۔ گردے کے مریض ڈاکٹر کے مشورے کے بغیر اس کا استعمال نہ کریں۔

4. غذائی اجزاء کو جذب کرنے میں دشواری.(Difficulty in the absorption of nutrients)

کچے بادام یا سبز بادام زیادہ کھانے سے جسم میں غذائی اجزاء کا جذب درست طریقے سے نہیں ہوتا۔ جسم میں کھانے سے غذائی اجزاء کو مناسب طریقے سے جذب کرنے کے لیے آپ کو کچے بادام کھانے سے گریز کرنا چاہیے۔ کچے یا سبز بادام میں ٹیننز پایا جاتا ہے جس کی وجہ سے کھانے سے جسم میں غذائی اجزاء کے جذب ہونے میں دشواری ہوتی ہے۔

کچے بادام عام طور پر بہت کم لوگوں کو پسند ہوتے ہیں لیکن کچھ لوگ اسے کھاتے ہیں۔ کچے بادام کھانے سے پہلے ماہر ڈاکٹر سے ضرور مشورہ کریں۔ کھانے سے متعلق مسائل، گردے کی بیماری اور ہاضمے سے متعلق مسائل میں بادام کا استعمال کرنے سے پہلے ڈاکٹر سے مشورہ کرنا فائدہ مند ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort