بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

کلونجی اور ناریل کا تیل بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

Kalonji Aur Nariyal Tel Ke Fayde: کلونجی اور ناریل کے تیل کا بالوں میں استعمال بہت فائدہ مند ہے، جانیے اس کے فوائد۔

Kalonji Aur Nariyal Tel Ke Fayde : مضبوط، گھنے اور چمکدار بال کون نہیں چاہتا۔ بالوں کو آپ کی شخصیت اور کشش کا اہم حصہ سمجھا جاتا ہے۔ بالوں کی اچھی نشوونما اور انہیں مسائل سے بچانے کے لیے آپ کو خوراک اور طرز زندگی کا خاص خیال رکھنا ہوگا۔ بالوں کے مسائل کو دور کرنے اور انہیں مضبوط بنانے کے لیے آپ کو بالوں میں تیل لگانا چاہیے۔ کلونجی اور ناریل کا تیل بالوں کو ٹوٹنے سے روکنے اور انہیں گھنے اور مضبوط بنانے کے لیے. بہت فائدہ مند ہے۔ سونف اور ناریل دونوں میں موجود خواص اور غذائی اجزاء بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہیں اور بالوں کی نشوونما کو بڑھانے میں مفید تصور کیے جاتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں آم کے لیے سونف اور ناریل کے تیل کے فوائد۔

بالوں کے لیے کلونجی اور ناریل کے تیل کے فوائد.(Kalonji And Coconut Oil For Hair)

کلونجی میں اینٹی فنگل، اینٹی مائکروبیل خصوصیات ہیں، جو بالوں کو مسائل سے بچانے اور مضبوط کرنے کا کام کرتی ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ ناریل میں موجود عناصر بالوں کو مناسب غذائیت دے کر انہیں مضبوط بناتے ہیں۔ کلونجی اور ناریل کا تیل ایک ساتھ استعمال کرنے سے آپ کے بال کم ٹوٹتے ہیں اور بالوں کی نشوونما اچھی ہوتی ہے۔ سونف اور ناریل کے تیل کو بالوں میں باقاعدگی سے لگانے سے آپ کو یہ فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سر کے سفید بالوں کو کبھی نہ اکھاڑیں، یہ 5 نقصان ہو سکتے ہیں۔

1. بالوں کا ٹوٹنا کم ہے۔(There is less hair breakage)

بالوں میں کلونجی اور ناریل کا تیل لگانے سے بال کم ٹوٹتے ہیں اور بڑھوتری اچھی ہوتی ہے۔ ناریل کے تیل میں موجود خصوصیات اور غذائی اجزاء بالوں کو اچھی پرورش فراہم کرتے ہیں۔ دوسری جانب سونف کے تیل میں موجود لینولک ایسڈ بالوں کی نشوونما کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔

kalonji-and-coconut-oil-benefits-for-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. کھوپڑی کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for the Scalp)

سونف اور ناریل کا تیل بالوں میں لگانے سے آپ کی کھوپڑی کو بہت فائدہ ہوتا ہے۔ سونف اور ناریل کے تیل سے اپنی کھوپڑی کی باقاعدگی سے مالش کرنے سے آپ کی کھوپڑی کو فنگل اور بیکٹیریل انفیکشن سے محفوظ رہتی ہے۔ اس کے استعمال سے کھوپڑی کے مسائل کا خطرہ کم ہوجاتا ہے۔

3. بالوں کے ٹوٹنے کے مسئلے میں فائدہ مند ہے۔(Beneficial in the problem of hair breakage)

سونف اور ناریل کے تیل کے استعمال سے بالوں کے گرنے یا ٹوٹنے کے مسئلے میں فائدہ ہوتا ہے۔ کلونجی کے تیل میں Telogen Effluvium نامی عنصر پایا جاتا ہے جو بالوں کے گرنے کے مسئلے کو روکنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ دوسری جانب ناریل کے تیل میں موجود وٹامنز بالوں کو مضبوط بناتے ہیں جس سے بال گرنے میں کمی آتی ہے۔

4. بے جان بالوں کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for lifeless hair)

بے جان بالوں کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے سونف اور ناریل کے تیل کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں موجود اجزاء بے جان بالوں کی مرمت کا کام کرتے ہیں۔ سونف اور ناریل کے تیل سے بالوں کی مالش کرنے سے آپ کو فائدہ ہوتا ہے۔

 

5. بالوں کے سفید ہونے کو روکنے میں مفید ہے۔(Useful in preventing graying of hair)

سونف اور ناریل کے تیل کا باقاعدگی سے استعمال بالوں کو سفید ہونے سے بچانے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ کلونجی کے تیل میں لینولک ایسڈ ہوتا ہے جو کہ بالوں کو وقت سے پہلے سفید ہونے سے روکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: گھر پر بالوں کو بلیچ کیسے کریں؟ اسے کرنے کے 4 آسان طریقے جانیں۔

kalonji-and-coconut-oil-benefits-for-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

بالوں کی بہتر نشوونما اور مضبوطی کے لیے سونف اور ناریل کے تیل کو برابر مقدار میں ملا کر مالش کرنا فائدہ مند ہے۔ اسے ہفتے میں دو سے تین بار اپنے بالوں پر استعمال کریں۔ کچھ دیر بعد آپ کو نتیجہ نظر آئے گا۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button