صحت مند غذا

لیمن ٹی بلڈ شوگر لیول کو متوازن رکھتی ہے، بنانے کا طریقہ جانیں بہت زیادہ پینے کے فائدے اور نقصانات.

کیا آپ لیموں کی چائے پینے کے فوائد جانتے ہیں؟ اسے پینے سے صحت کے بہت سے فوائد بھی حاصل ہوتے ہیں۔ جان کر آپ حیران رہ جائیں گے۔

اگر آپ صبح سویرے لیمن ٹی بنا کر پیتے ہیں تو آپ کو بہت سے فائدے مل سکتے ہیں .جیسے کہ یہ جسم کو ڈیٹاکس کرتی ہے.کینسر کا خطرہ کم ہونے کے ساتھ ساتھ گلے کی خراش کو بھی کم کیا جا سکتا ہے۔ اس چائے میں کیلوریز بھی بہت کم ہوتی ہیں۔  کورونا کے دور میں لیمن ٹی کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ درحقیقت یہ چائے نہ صرف قوت مدافعت بڑھاتی ہے بلکہ اس کا وٹامن سی عنصر بہت سی بیماریوں سے بچاتا ہے. یا اس کی علامات کو کم کرتا ہے۔ تاہم اس کے بہت زیادہ استعمال کے کچھ نقصانات ہیں۔ اس لیے اسے محدود مقدار میں استعمال کرنا فائدہ مند ہے۔ لیموں کی چائے بنانے کا طریقہ اور اس کے فوائد جانیں۔

lemon tea benefits and side effects in urdu
image suores : freepik

یہ چائے کیسے بنتی ہے؟

لیموں کی چائے گھر میں آسانی سے بنائی جا سکتی ہے۔ چاہے کالی چائے کی شکل میں ہو یا سبز چائے کی شکل میں۔ آپ اسے دونوں میں لیموں کا رس ملا کر بنا سکتے ہیں۔

تیار کرنے کا طریقہ.

  • ایک کپ پانی لے کر ابال لیں۔
  • پانی کو ابالنے کے بعد گیس بند کر دیں اور اس میں آدھا چائے کا چمچ چائے کی پتی ڈال دیں۔
  • اگر آپ کے پاس پتے نہیں ہیں تو آپ سبز چائے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔
  • انہیں دو سے تین منٹ تک اسی طرح رہنے دیں۔
  • اب چائے میں لیموں کا رس ملا دیں۔
  • چائے میں تھوڑی مٹھاس ڈالنے کے لیے شہد ملایا جا سکتا ہے۔
  • اگر آپ ذیابیطس کے مریض ہیں تو آپ اس قدم کو بھی چھوڑ سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  شہد اور انجیر کے فوائد: خشک انجیر کو شہد میں ملا کر کھانے سے صحت کو یہ 6 انوکھے فائدے ملتے ہیں۔

لیموں کی چائے کے فوائد.

دل کی صحت کے لیے فائدہ مند.

لیموں دل کی صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ یہ دل کی شریانوں میں چربی اور کولیسٹرول کو جمع ہونے سے روکتا ہے۔ لیموں میں موجود فلیوونائڈز دل کی صحت کو بہتر بناتے ہیں۔ یہ چائے بلڈ پریشر کو معمول پر رکھنے میں بھی مددگار ہے۔

دماغی صحت کے لیے بہت اچھا.

اگر آپ بے چینی یا الزائمر جیسے دماغی امراض میں مبتلا ہیں تو لیموں کی چائے پینا آپ کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ اس چائے کی خوشبو سر درد کو کم کرتی ہے اور موڈ کو بہتر بنانے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہے۔

اینٹی آکسیڈینٹ اور اینٹی سوزش خصوصیات رکھتا ہے۔

لیموں میں موجود وٹامن سی اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی سوزش خصوصیات رکھتا ہے۔ یہ آپ کو فری ریڈیکلز کی وجہ سے ہونے والے نقصان سے بچاتا ہے۔ یہ خوبی کئی خطرناک بیماریوں کے خطرے کو بھی کم کر سکتی ہے۔

lemon tea benefits and side effects in urdu
image suores : freepik

بلڈ شوگر لیول کو کنٹرول کرتا ہے۔

لیموں میں موجود فلیوونائڈز ذیابیطس کے مریضوں کے لیے فائدہ مند ثابت ہوئے ہیں۔ یہ عناصر بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے میں مدد دیتے ہیں اور ذیابیطس کے خطرے کو بھی کم کرتے ہیں۔ یہ چائے ذیابیطس سے متعلق بہت سے مسائل کو کم کرتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  آملہ پاؤڈر میں شہد ملا کر کھانےسے صحت کو یہ 5 فائدے ملتے ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

لیموں کی چائے پینے کے مضر اثرات.

تیزابیت.

کھٹی چیزیں زیادہ کھانے سے آپ کے معدے میں تیزابیت کی مقدار غیر متوازن ہوجاتی ہے جس کی وجہ سے تیزابیت جیسے مسائل دیکھنے کو ملتے ہیں۔ یہ جگر کی جلن کا سبب بن سکتا ہے۔

دانت کا سڑنا.

تیزابیت سے بھرپور غذائیں کھانے سے دانتوں کے کٹاؤ کا خطرہ نمایاں طور پر بڑھ سکتا ہے۔ اس کی وجہ سے آپ کے دانتوں کا تامچینی بھی وقت کے ساتھ اُترنے لگتا ہے۔

زخم منہ.

اس چائے کو زیادہ مقدار میں پینے سے منہ کے چھالوں کا خطرہ بڑھ سکتا ہے۔ بعض صورتوں میں یہ چائے جسم میں پانی کی کمی کا باعث بنتی ہے۔ جس کی وجہ سے یہ چھالے زیادہ شدید ہو جاتے ہیں اور آپ کو کافی تکلیف کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

تاہم لیموں کی چائے پینے کے اور بھی بہت سے فائدے ہوسکتے ہیں۔ لیکن پھر بھی آپ کو اس کا زیادہ استعمال نہیں کرنا چاہیے، ورنہ اس کے کچھ مضر اثرات بھی دیکھے جا سکتے ہیں۔ دن میں صرف ایک کپ لیموں کی چائے پیئے۔ اس بات کو بھی ذہن میں رکھیں کہ بچے یا حاملہ خواتین یا دودھ پلانے والی مائیں اس کا استعمال نہ کریں۔ اس کے علاوہ جن لوگوں کو اسہال یا چڑچڑاپن آنتوں کے سنڈروم کا مسئلہ ہے انہیں بھی لیموں کی چائے نہیں پینی چاہیے۔ اس کے بجائے کالی چائے پینا زیادہ فائدہ مند ہے۔ اپنے معمولات میں کوئی تبدیلی کرنے سے پہلے ہمیشہ ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button