صحت کا دیسی علاج

لیموں اور ہلدی کے فوائد: جسم کے ان 5 مسائل میں لیموں اور ہلدی کا استعمال فائدہ مند ہے۔

لیموں اور ہلدی کے فوائد صحت کے لیے بے شمار ہیں، لیموں اور ہلدی کا استعمال جسم کے کئی مسائل میں فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

صحت مند رہنے کے لیے متوازن اور غذائیت سے بھرپور خوراک کی سب سے زیادہ ضرورت ہے۔ آیوروید میں خوراک سے متعلق اصولوں اور طریقوں پر زیادہ توجہ دی گئی ہے۔ انسانی جسم میں بہت سی بیماریاں خوراک میں عدم توازن کی وجہ سے ہوتی ہیں۔ ہلدی اور لیموں کو آیوروید میں دوا کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔ ہلدی اور لیموں کے فائدے بھی بہت سے لوگوں نے صحت کے لیے بتائے ہیں۔ ہلدی میں جسم کو بیماریوں سے پاک رکھنے کی بہت سی خصوصیات ہیں جس کی وجہ سے اس کا استعمال زیادہ اہمیت رکھتا ہے جب کہ لیموں میں وٹامن سی کا ذخیرہ بھی ہوتا ہے جو کہ جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ ہلدی اور لیموں کے استعمال سے آپ جسم سے بہت سی سنگین بیماریوں کو دور کرسکتے ہیں۔ ہلدی میں موجود اینٹی انفلامیٹری اور اینٹی سیپٹک خصوصیات جسم کو انفیکشن سے بچانے کا کام کرتی ہیں۔ آئیے جانتے ہیں لیموں اور ہلدی کے استعمال کے فوائد اور طریقے۔

lemon turmeric health benefits in urdu

لیموں اور ہلدی کے فوائد: (Lemon Turmeric Health Benefits)

ہلدی اور لیموں دونوں ہی بہت فائدہ مند ہیں اور جسم کے لیے ان کے مختلف فوائد ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ لیموں اور ہلدی کا ایک ساتھ استعمال جسم سے کئی مسائل اور بیماریوں کو دور کرنے کا کام کرتا ہے؟ لوگ لیموں اور ہلدی کا پانی بہت سے مسائل میں استعمال کرتے ہیں، اس کے علاوہ اس کا ایک ساتھ استعمال جسم سے کئی بیماریوں کو دور کرنے میں مفید سمجھا جاتا ہے۔ لیموں اور ہلدی کے فوائد جسم میں جوڑوں کے مسائل سے لے کر ہاضمے کو ٹھیک کرنے تک جانتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں کن مسائل میں ہلدی اور لیموں کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: گرم پانی میں لیموں کا رس پینے سے صحت کے لیے یہ 5 فائدے ہوسکتے ہیں، ماہرین سے ان کے بارے میں جانیں۔

1. لیموں اور ہلدی جگر کے لیے فائدہ مند ہے۔(Lemon and Turmeric Beneficial)

لیموں اور ہلدی کا استعمال نظام ہاضمہ کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ لیموں اور ہلدی کے استعمال سے آپ جگر سے متعلق کئی مسائل سے بچ سکتے ہیں۔ ہمارے جسم میں موجود زہریلے مادوں کی وجہ سے جگر پر بہت زیادہ اثر پڑتا ہے۔ لیکن اس مسئلہ میں آپ ہلدی اور لیموں کا استعمال کر کے فائدہ حاصل کر سکتے ہیں۔ جگر کے مسائل میں لیموں کے رس میں ہلدی اور تھوڑی مقدار میں شہد ملا کر استعمال کریں۔ یہ مرکب جگر کے لیے ایک دوا سمجھا جاتا ہے۔

2. موٹاپے کے مسئلے میں لیموں اور ہلدی فائدہ مند ہے۔(Lemon and turmeric beneficial obesity)

لیموں اور ہلدی کا استعمال موٹاپے سے نجات کے لیے بہت مفید سمجھا جاتا ہے۔ آیوروید کے مطابق روزانہ صبح لیموں کے رس میں شہد اور ہلدی ملا کر پینے سے موٹاپے کا مسئلہ جلد دور ہو جاتا ہے۔ ہلدی میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں جو کہ جسم کے مسائل میں مفید ہیں۔ اس کے استعمال سے جسم کا میٹابولزم بھی ٹھیک رہتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: آملہ پاؤڈر کو دودھ کے ساتھ پینےسے یہ 6 مسائل دور ہوتے ہیں، جانیے اسے کب اور کیسے استعمال کرنا ہے .

3. جلد کے لیے لیموں اور ہلدی فائدہ مند ہے۔(Lemon and Turmeric Beneficial skin)

لیموں اور ہلدی دونوں جلد کے لیے فائدہ مند خصوصیات رکھتے ہیں۔ لیموں کے رس میں ہلدی ملا کر روزانہ پینے سے جلد سے متعلق کئی مسائل سے نجات مل جاتی ہے۔ ہلدی اور لیموں کا استعمال کرکے جلد کے لیے فیس ماسک اور فیس پیک بھی تیار کیے جاتے ہیں۔

lemon turmeric health benefits in urdu

4. دل کے امراض میں مفید ہے۔(Useful in heart diseases)

لیموں اور ہلدی کا استعمال دل کی سنگین بیماریوں کا خطرہ کم کرتا ہے۔ لیموں کے ساتھ ہلدی اور شہد کا استعمال دل کی رکاوٹ کے مسئلے میں فائدہ مند ہے۔ اس کے علاوہ ہلدی کا استعمال جسم کی قوت مدافعت کو بھی بڑھاتا ہے اور انفیکشن وغیرہ سے تحفظ فراہم کرتا ہے۔ لیکن خیال رہے کہ اس کا استعمال ڈاکٹر کے مشورے کے بغیر نہیں کرنا چاہیے۔

5. دماغی مسائل میں فائدہ مند ہے۔(Beneficial in mental problems)

دماغی مسائل میں لیموں اور ہلدی کا پانی بہت مفید سمجھا جاتا ہے۔ ہلدی کو آیورویدک جڑی بوٹی کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے، اس کے استعمال سے جسم کی قوت مدافعت میں اضافہ ہوتا ہے۔ ہلدی آپ کی جسمانی اور ذہنی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ یہ آپ کے موڈ کے بدلاؤ کو کنٹرول کرنے اور تناؤ کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ ہلدی میں بہت سے اینٹی آکسیڈنٹس ہونے کے ساتھ ساتھ اینٹی ڈپریسنٹ خصوصیات بھی ہوتی ہیں جو دماغی مسائل پر قابو پانے کا کام کرتی ہیں۔

مذکورہ مسائل میں لیموں اور ہلدی کا استعمال فائدہ مند ہے۔ اس کے علاوہ لیموں اور ہلدی کے بہت سے فائدے ہیں۔ ان دونوں کو ایک ساتھ کھانے سے پہلے کسی ڈاکٹر یا ماہر کا مشورہ ضرور لینا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button