صحت کا دیسی علاج

سردیوں میں لیمن گراس آپ کے لیے فائدہ مند ہے، جانیے اس کا استعمال کیسے کریں؟

سردیوں میں پیش آنے والے کئی مسائل پر قابو پانے کے لیے آپ لیموں چنے کا استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کو موسمی امراض سے محفوظ رکھتا ہے۔

سردیوں میں ادرک اور شہد کے فوائد کے بارے میں. تو آپ نے سنا ہی ہوگا۔ لیکن سردیوں کے مسائل سے بچنے کے لیے آپ لیمن گراس کا استعمال بھی کر سکتے ہیں۔ اس میں اینٹی انفلامیٹری، اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامن سی اور دیگر بہت سی خصوصیات ہیں۔ یہ ایک معجزاتی دوا ہے جو آپ کی قوت مدافعت بڑھانے کا کام کرتی ہے۔ اس کے ساتھ یہ سردیوں میں بار بار بیمار ہونے سے بچانے میں بھی مددگار ہے۔ آپ اسے چائے بنا کر بھی پی سکتے ہیں۔ سردیوں میں لیمن گراس کے فوائد کے بارے میں مزید جانیں۔

سردی سے نجات دلاتا ہے۔(Provides relief from cold)

لیمن گراس میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں، جو آپ کے سردی لگنے کے امکانات کو کم کرتی ہیں۔ اس لیمن گراس کو آپ صبح کی چائے کے ساتھ ابال کر بھی پی سکتے ہیں۔ اس کے اینٹی انفلامیٹری اور اینٹی آکسیڈنٹ عناصر آپ کی قوت مدافعت کو مضبوط بناتے ہیں۔ جس کی وجہ سے آپ متعدی بیماریوں کا شکار نہیں ہوتے۔ اس کے ساتھ آپ کو کھانسی اور بخار ہونے کا امکان بھی کم ہوتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بہت سے لوگ کچی ادرک کا استعمال کرتے ہیں۔ ادرک کو پکائے بغیر کھانے سے جسم کو بہت سے نقصانات ہوتے ہیں۔ اس کے بارے میں جانیں.

قبض سے نجات.(relieve constipation)

سردیوں میں کھانے کی بے قاعدگی کی وجہ سے بھی قبض کی شکایت ہوتی ہے۔ اس کے ساتھ اس موسم میں کئی بار کم پانی پینا بھی قبض کی ایک بڑی وجہ بن جاتا ہے۔ ایسی صورتحال میں لیمن گراس سردیوں میں قبض سے نجات دلانے کا کام کرتی ہے۔ اس کے ساتھ آپ پیٹ کی دیگر بیماریوں جیسے پیٹ کے درد اور پیٹ کے درد سے بھی محفوظ رہتے ہیں۔

lemongrass-health-benefits-during-winter-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

خون کی کمی کو روکتا ہے۔(prevents anemia)

لیمن گراس میں وٹامن اے اور آئرن پایا جاتا ہے۔ اس کے ساتھ آپ لیمن گراس سے کیلشیم کی کمی بھی پوری کر سکتے ہیں۔ خون کی کمی کی صورت میں آئرن اور وٹامن اے کی مدد سے آپ کے جسم میں خون کی سطح صحیح مقدار میں آتی ہے۔ اس کے ساتھ آپ کو خون سے متعلق دیگر بیماریوں سے نجات مل جاتی ہے۔

سردیوں میں بڑھتے ہوئے وزن کو کنٹرول کریں۔(Control the increasing weight in winter)

سردیوں میں لیمن گراس کا استعمال کرکے آپ اپنے جسم کو صحت مند بنا سکتے ہیں۔ اس سے جسم کو ڈیٹاکس کرنے کا کام بھی کیا جا سکتا ہے۔ اس سے آپ جسم کے زہریلے مادوں کو پیشاب کے ذریعے آسانی سے باہر نکال سکتے ہیں۔ اس کی وجہ سے سردیوں میں بڑھتے ہوئے وزن کو کم کیا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں صبح خالی پیٹ لونگ کھائیں، یہ 6 زبردست فائدے

دماغی طاقت کو بڑھاتا ہے.(increases brain power)

لیمن گراس میں دماغی طاقت بڑھانے والے عناصر پائے جاتے ہیں۔ اس کے باقاعدہ استعمال سے آپ کا دماغ بڑھاپے کے بعد بھی ٹھیک سے کام کرتا ہے۔ اس کے ساتھ آپ اس کے استعمال سے یادداشت کی کمی جیسے مسائل سے بھی بچتے ہیں۔

lemongrass-health-benefits-during-winter-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

لیمن گراس لینے کا طریقہ.(How to take lemon grass)

آپ لیمن گراس کو کاڑھی کے طور پر لے سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ لیمن گراس کو براہ راست پانی میں ڈالیں، کچھ دیر ابالنے کے بعد آپ اسے بند کردیں۔ جب پانی نیم گرم ہو جائے تو چائے کی طرح پی لیں۔

اس کے علاوہ دودھ کے بغیر چائے بناتے وقت آپ اسے اپنی چائے میں شامل کرکے جسم کو صحت مند بنا سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button