بالوں کی حفاظت

کیمیائی شیمپو بالوں کو کمزور کرتے ہیں ، سبز چائے سے گھر میں ہربل شیمپو بنائیں اور بالوں کا گرنا بند کریں۔

ہر کوئی بالوں کی خوبصورتی بڑھانے کے لیے مختلف اقدامات اپناتا ہے۔ ان اقدامات کے ساتھ بالوں میں باقاعدہ بال دھونے کی بھی ضرورت ہے۔ ہم میں سے بہت سے بالوں کو دھونے کے لیے کیمیکل پر مشتمل شیمپو استعمال کرتے ہیں ، جس کی وجہ سے بالوں کی گندگی جلد صاف ہو جاتی ہے ، لیکن یہ بالوں سے متعلق کئی مسائل کا باعث بھی بنتی ہے۔ لہذا ، ہمیں ہمیشہ ایسے شیمپو استعمال کرنے چاہئیں ، جو بالوں کی صفائی کے ساتھ ساتھ اس کی طاقت میں اضافہ کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ ، یہ بالوں کو کوئی نقصان نہیں پہنچاتا۔ آج اس آرٹیکل میں ہم آپ کو بتانے جا رہے ہیں کہ سبز چائے کا استعمال کرتے ہوئے ہربل شیمپو کیسے بنایا جائے۔ اس شیمپو کے استعمال سے بالوں سے متعلق کئی مسائل جیسے خشکی ، گرتے ہوئے بال اور خشک بالوں سے چھٹکارا مل سکتا ہے۔ اس شیمپو کے بارے میں سب سے اچھی بات یہ ہے کہ یہ آپ کے بالوں کو کسی بھی طرح نقصان نہیں پہنچائے گا۔ گرین ٹی ہربل شیمپو بنانے کا طریقہ بتائیں۔

سبز چائے کے ساتھ ہربل شیمپو کیسے تیار کریں؟۔(How to prepare herbal shampoo with green tea)

ضروری مواد

گھر میں ، آپ بہت آسان طریقوں سے سبز چائے سے شیمپو تیار کر سکتے ہیں۔ شیمپو بنانے کے لیے آپ کو درج ذیل اجزاء کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ جیسے-

  • سبز چائے کے پتے – 2 سے 3 چمچ۔
  • کالی مرچ کا تیل – 1 سے 2 قطرے۔
  • لیموں کا رس – 2 سے 3 چمچ
  • ناریل کا تیل – 1 سے 2 چمچ
  • شہد – 1 سے 2 چمچ
  • ایپل سائڈر سرکہ – 1 چمچ۔

یہ بھی پڑھیںخشکی کو دور کرنے اور بالوں کے گرنے کو روکنے کے لیے ٹماٹر سے بنے یہ 3 بال ماسک لگائیں

ہربل شیمپو بنانے کا طریقہ (How to make herbal shampoo)

  • سب سے پہلے سبز چائے کی پتیوں کو اچھی طرح خشک کریں۔
  • اب ان پتوں کو اچھی طرح پیس کر پاؤڈر بنا لیں۔
  • اس سبز چائے کے پاؤڈر میں 1 چائے کا چمچ ایپل سائڈر سرکہ شامل کریں۔
  • سبز چائے اور سیب سائڈر کے مرکب میں کالی مرچ کے تیل کے چند قطرے شامل کریں۔
  • اس کے بعد ناریل کا تیل ، لیموں کا رس اور شہد ڈال کر اچھی طرح مکس کریں۔
  • لو اپنا شیمپو تیار ہے۔

گرین ٹی شیمپو کیسے لگائیں۔(How to apply Green Tea Shampoo)

سبز چائے سے تیار شیمپو کو اپنے ہاتھوں کی مدد سے کھوپڑی پر لگائیں اور اچھی طرح مساج کریں۔ اس کے بعد اپنے بالوں کو سادہ پانی سے دھو لیں۔ اس کے بعد یہ شیمپو اپنے بالوں پر بھی لگائیں اور اسے اچھی طرح صاف کریں۔ آپ اس ہربل شیمپو کو بالوں کی طاقت کے ساتھ دیگر مسائل کو دور کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ بالوں کے مسائل سے چھٹکارا حاصل کرنے کا یہ بہترین طریقہ ہے۔ تاہم ، اس شیمپو کو استعمال کرتے وقت اس پر کوئی اثر نہیں پڑے گا۔ لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ یہ آپ کے بالوں کو صاف نہیں کرے گا۔

گرین ٹی شیمپو کے فوائد۔ (Green tea Shampoo Benefits)

آپ بالوں پر سبز چائے سے تیار شیمپو لگا کر بہت سے فوائد حاصل کر سکتے ہیں۔ سبز چائے میں ایسی بہت سی خصوصیات ہیں ، جو آپ کو بالوں کے مسائل پر قابو پانے میں مدد دیتی ہیں۔ یہ اینٹی آکسیڈنٹس ، وٹامن سی ، زنک اور امینو ایسڈ سے بھرپور ہوتا ہے ، جو بالوں کی اچھی نشوونما کو فروغ دیتے ہیں۔ اس کے ساتھ ، یہ آپ کو خشکی کے مسئلے پر قابو پانے میں مدد دے سکتا ہے۔ اس شیمپو کو لگاتے وقت کھوپڑی کی مالش کرنے سے خون کی گردش بہتر ہوتی ہے۔ اس سے آپ کے بال گھنے اور مضبوط ہو سکتے ہیں۔ سبز چائے کا استعمال آپ کے بالوں کو قدرتی چمک دے سکتا ہے۔ اگر آپ کھوپڑی پر خارش سے پریشان ہیں تو سبز چائے سے تیار شیمپو استعمال کریں۔

نوٹ : یاد رکھیں کہ یہ شیمپو تیار کرنے کے بعد اسے زیادہ دیر تک استعمال نہیں کیا جا سکتا۔ ایک بار شیمپو بنانے کے بعد ، آپ اسے 2 سے 3 دن کے اندر لگائیں۔ کیونکہ اس میں پرزرویٹو استعمال نہیں کیا جاتا ، جس کی وجہ سے اگر آپ اسے زیادہ دیر تک رکھیں گے تو یہ آپ کے بالوں میں بدبو پیدا کر سکتا ہے۔ اس کے علاوہ ، شیمپو سے گندی بو آ سکتی ہے۔

All Image Source:  Freepik.com

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort