جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

مانجستا جلد کے بہت سے مسائل کو دور کرتی ہے جیسے ناخن ، مہاسے ، جھریاں ، جھریاں ، استعمال کرنا جانتے ہیں۔

دیسی تریقہ علاج میں مانجستھا کی خاص اہمیت ہے۔ پودے کی جڑیں منجستھا کہلاتی ہیں۔ اس کے استعمال سے جسم کے کئی مسائل دور ہو جاتے ہیں۔ یہ ایک آیورویدک جڑی بوٹی ہے ، جسے بہت سے لوگ کاشت بھی کرتے ہیں۔ اس کے استعمال سے ذیابیطس ، امراض قلب اور کینسر جیسے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ، یہ جلد سے متعلقہ مسائل کو بھی دور کرسکتا ہے۔ جی ہاں ، منجیستھا سے تیار کردہ فیس پیک لگانے سے آپ کی جلد چمکدار ہو سکتی ہے۔ آج اس آرٹیکل میں ہم بتائیں گے کہ منجیستھا کو جلد کے لیے کیسے استعمال کیا جائے۔ ہمیں بتائیں کہ منجیستھا کو جلد کی خوبصورتی کے لیے کس طرح استعمال کیا جائے۔ 

Manjista removes many skin problems

1. جلد کی جلن سے نجات۔

اگر آپ کی جلد جلن کی شکایت کر رہی ہے تو آپ اپنے چہرے پر مانجستھا اور چندن کا مرکب لگا سکتے ہیں۔ منجیستھا کو چہرے پر لگانے کے لیے برابر مقدار میں گھی اور مانجستھا ملائیں۔ اس کے بعد اس میں 1 چائے کا چمچ سرخ صندل کا پاؤڈر مکس کریں۔ تیار شدہ پیسٹ کو اپنے متاثرہ علاقے پر لگائیں۔ اس کے بعد ، تقریبا 20 منٹ کے بعد اسے صاف کریں۔ یہ آپ کی جلن کو دور کر سکتا ہے۔

2. منجستھا چہرے پر چمک لاتا ہے۔

اگر آپ کے چہرے کی چمک کم ہو رہی ہے تو اس صورت حال میں آپ منجستھا استعمال کر سکتے ہیں۔ ہاں ، منجیستھا کا تیل باقاعدگی سے چہرے پر لگانے سے آپ کی جلد پر چمک آجاتی ہے۔ اس کے لیے منجیستھا تیل کے چند قطرے رات کو سونے سے پہلے اپنی ہتھیلی پر رکھیں۔ اب اس تیل سے اپنے چہرے کی اچھی طرح مالش کریں۔ یہ آپ کی جلد کو چمکدار بنا سکتا ہے۔

3. مہاسوں کا مسئلہ منجستھا کو دور کریں۔

آپ جلد کی کئی پریشانیوں کو دور کرنے کے لیے مانجستھا پیک یا مانجستھا کا تیل لگا سکتے ہیں۔ یہ آپ کو جلد سے داغ دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ دراصل ، آپ کا خون منجیستھا کے استعمال یا استعمال سے پاک ہوتا ہے۔ نیز میتھانولک ایکسٹریکٹ آپ کی جلد پر سفید کرنے والے ایجنٹ کے طور پر کام کرتا ہے۔ اگر آپ اس کا عرق اپنے چہرے پر لگاتے ہیں تو یہ جلد پر مہاسوں کا مسئلہ بھی دور کر سکتا ہے۔ دراصل ، منجیستھا میں مہاسوں کے خلاف خصوصیات ہیں ، جو آپ کو جلد سے مہاسوں اور مہاسوں کو دور کرنے میں مدد دیتی ہیں۔

Manjista removes many skin problems

4. جلد کی خشکی کو دور کرتا ہے۔

آپ خشک جلد کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے مانجستھا کا استعمال بھی کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے مانجستھا کا تیل یا 1 چائے کا چمچ پاؤڈر لیں۔ اب اس میں آدھا چائے کا چمچ شہد ملا لیں۔ تیار پیسٹ کو اپنے پورے چہرے پر لگائیں اور 20 سے 25 منٹ کے بعد اپنا چہرہ دھو لیں۔ یہ پیک آپ کی جلد کو ہائیڈریٹ رکھے گا۔ اس کے ساتھ ، جلد کی خشکی دور کی جا سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  آپ کے بال ، ناخن اور جلد مچھلی کے تیل سے بہت سے فوائد حاصل کرتے ہیں ، اس کے 8 استعمال جانیں۔

5. جھریاں کم کرنے کے لیے مانجسٹھا فیس پیک لگائیں۔

آپ جلد کی جھریاں اور باریک لکیروں کو کم کرنے کے لیے مانجستھا کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے 1 چائے کا چمچ سنتری کے چھلکے کا پاؤڈر لیں۔ اب اس میں چند چند کا پاؤڈر ملائیں۔ اس کے بعد اس میں آدھا چائے کا چمچ منجیستا پاؤڈر ڈالیں۔ آپ گلاب پانی یا دودھ ملا کر پیسٹ بنا سکتے ہیں۔ سب کو اچھی طرح مکس کرنے کے بعد اسے اپنے چہرے پر لگائیں۔ اس پیک سے جلد کی جھریاں کے ساتھ ساتھ ایکزیما کا مسئلہ بھی دور کیا جا سکتا ہے۔

6. بالوں کا رنگ بہتر کریں۔

آپ بالوں کا رنگ بہتر بنانے کے لیے مانجستھا استعمال کر سکتے ہیں۔ دراصل ، مانجستھا میں پورپورین اور مانجسٹن ہوتا ہے۔ یہ آپ کے لیے رنگین ایجنٹ کے طور پر کام کر سکتا ہے۔ ایسی صورت حال میں ، آپ اسے اپنے بالوں کو رنگنے کے لیے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

مانجستھا کا استعمال کرتے ہوئے ، آپ صحت کے بہت سے مسائل پر قابو پا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ یہ جلد اور بالوں کے مسائل کو دور کرنے میں بھی کارآمد ثابت ہو سکتا ہے۔ لیکن محتاط رہیں کہ منجیستھا کا زیادہ استعمال نہ کریں۔ یہ آپ کی صحت کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ مانجستھا استعمال کرنے سے پہلے ایک بار ڈاکٹر یا آیورویداچاریہ سے مشورہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button