مردانہ کمزوری

مردانہ کمزوری کی وجوحات اور اس کا علاج – Mardana Kamjori Ka Ilaj

جب مرد کی زرخیزی میں کمی آجائے تو اسے مردانہ کمزوری کہتے ہیں۔ اس حالت میں مردانہ تولیدی عضو کمزور ہو جاتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ انسان کے جسم میں سپرمز کی کمی کے علاوہ بہت سے لوگوں کے سپرمز کی کمی بھی ہوتی ہے۔ جب مرد مردانہ کمزوری کا شکار ہوتا ہے تو وہ مرد کسی عورت سے ہمبستری کرتے وقت اسے پوری طرح مطمئن نہیں کر پاتا۔ جس کی وجہ سے اسے ذہنی مسائل کا بھی سامنا کرنا پڑتا ہے۔ مردانہ کمزوری کی اس بیماری کا علاج بھی آپ کئی گھریلو ٹوٹکوں سے کر سکتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں مردانہ کمزوری کا علاج کیا ہے۔

مردانہ کمزوری کی علامات – Mardana Kamzori 

  1. مرد جماع کے بعد یا اس سے پہلے گھبراہٹ محسوس کرتے ہیں۔
  2. جماع کے دوران مرد کے حواس میں سختی کا کم ہونا۔
  3. مرد کے ساتھ جنسی تعلقات کے بارے میں پرجوش نہ ہونا۔
  4. مردوں میں اعتماد کی کمی۔
  5. مرد کا عضو تناسل معمول سے چھوٹا ہوتا ہے۔
  6. جماع کے دوران جلدی خارج ہونا۔

یہ بھی پڑھیں: دیسی گھی دماغی صحت کے لیے فائدہ مند ہے،جانیے اس کے استعمال کا طریقہ

mardaana kamazoree ka ilaaj in urdu

مردانہ کمزوری کا دیسی علاج – Mardana Kamzori Ka Ilaj

  1. تل اور روٹی
    مردانہ کمزوری کے مسئلے سے نجات کے لیے تل اور گوٹھ بہت مفید ہیں۔ اس پریشانی سے نجات کے لیے تل لیں اور روٹی لیں۔ اب ایک گلاس دودھ لیں اور اس میں ان دونوں کو ملا لیں۔ اس دودھ کو ملا کر پی لیں۔ مردانہ کمزوری کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے. تل اور روٹی ملا کر دودھ بہت فائدہ مند ہے۔
  2. لہسن اور شہد
    مردانہ کمزوری دور کرنے کے لیے آپ لہسن اور شہد بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے لہسن 400 گرام اور شہد 800 گرام لیں۔ اب لہسن کو پیس کر اس میں شہد ملا لیں۔ اب اس مکسچر کو ایک جار میں بھر کر گندم کی. بوری میں ایک ماہ کے لیے رکھ دیں۔ 30 دن کے بعد اسے نکال کر کھا لیں۔ اسے 40 سے 50 دن تک مسلسل کھانے سے. آدمی کو اس پریشانی سے نجات مل جائے گی۔
  3. تلسی کے بیج اور سفید مصلی کی جڑ
    مردانہ کمزوری سے نجات کے لیے تلسی کے بیج اور سفید مصلی کی جڑ بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے تلسی کے بیج 30 گرام اور سفید مصلی کی جڑ 60 گرام لیں۔ اب ان دونوں کو مکس کر کے اچھی طرح پیس لیں۔ پیسنے کے بعد اس میں چینی ملا کر پیس لیں۔ اب ایک برتن لے کر اس میں ڈال دیں۔ اب اس پاؤڈر کو دن میں دو بار استعمال کریں۔ اس چونے کے استعمال سے آپ کو جلد ہی اس پریشانی سے نجات مل جائے گی۔
  4. بیل کے پتے اور بادام کی گٹھلی
    مردانہ کمزوری کے مسئلے سے نجات کے لیے آپ بیل کے پتے اور بادام کی گٹھلی بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس پریشانی سے نجات کے لیے 20 سے 25 پتے طاقت کا استعمال کریں۔ 4 بادام کی گٹھلی لیں اور 200 گرام چینی لیں۔ اب ان تینوں کو ایک ساتھ پیس لیں۔ پیسنے کے بعد کسی برتن میں پانی ڈال کر اس پاؤڈر کو ڈال دیں۔ اب اسے ہلکی آنچ پر کچھ دیر پکائیں ۔ مکسچر مکمل پک جانے کے بعد اس کا استعمال کریں۔ آپ کو فائدہ ہوگا۔
  5. پیاز اور ادرک کا رس شہد اور گھی کے ساتھ
    مردانہ کمزوری کے مسئلے سے نجات کے لیے آپ پیاز کا رس، ادرک کا رس. شہد اور گھی بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ مردانہ کمزوری کا مسئلہ دور کرنے کے لیے. ان چاروں کو ملا کر اس جوس کا استعمال کریں۔ اس کا 30 سے ​​35 دن تک مسلسل استعمال کرنے سے. آدمی کو اس پریشانی سے نجات مل جاتی ہے۔
  6. ناریل پاؤڈر، برگد کا دودھ، شہد اور چینی
    مردانہ کمزوری کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ ناریل کا پاؤڈر. برگد کا دودھ، شہد اور چینی بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس علاج کے لیے ایک ناریل چوری کریں اور اس میں برگد کے دودھ کے 6 یا 7 قطرے ڈالیں۔ اب اس مکسچر میں 3 یا 4 چمچ شہد ڈال کر اچھی طرح مکس کریں۔ اب اس مکسچر کو کھا لیں۔ اس آمیزے کے استعمال سے مردانہ کمزوری کا مسئلہ ٹھیک ہو جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: رات کو ناف میں نیم کا تیل لگانے سے جلد کے بہت سے مسائل دور ہوتے ہیں، جانیے اس کے دیگر فوائد

  • جنگلی پالک کے بیج
    مردانہ کمزوری کے مسئلے سے نجات کے لیے آپ جنگلی پالک کے بیج بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے 200 گرام پالک کے بیج لیں اور انہیں اچھی طرح پیس لیں۔ اب اس پاؤڈر کو ایک گلاس دودھ کے ساتھ کچل لیں۔ اس پاؤڈر کو دودھ کے ساتھ پینے سے آپ کو اس پریشانی سے نجات مل جائے گی۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button