بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

باسی دودھ نہ پھینکیں، بالوں کو صحت مند بنانے کے لیے یہ 4 طریقے استعمال کریں۔

ہم اکثر باسی دودھ پھینک دیتے ہیں لیکن اس کی مدد سے ہم بالوں کو صحت مند بنا سکتے ہیں۔ اسے استعمال کرنے کا صحیح طریقہ جانیں۔

کبھی گھر میں دودھ رہ جاتا ہے۔ آپ اسے نہیں پی سکتے کیونکہ یہ پرانا یا گندا ہے اور اسے پھینک دیں۔ باسی دودھ کو پھینکنے کے بجائے آپ اسے بالوں میں استعمال کر سکتے ہیں۔ دودھ پروٹین سے بھرپور ہوتا ہے۔ بالوں کی نشوونما کے لیے پروٹین کو ایک ضروری غذائیت سمجھا جاتا ہے۔ اس میں امینو ایسڈز ہوتے ہیں، جو بالوں کی نشوونما میں مدد دیتے ہیں۔ اس آرٹیکل میں ہم بالوں کے لیے باسی دودھ کا استعمال سیکھیں گے۔

1. بالوں کو دودھ سے دھوئے۔(Wash hair with milk)

شیمپو سے بال خشک ہوجاتے ہیں۔ بالوں کو صاف اور نرم کرنے کے لیے آپ دودھ کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اپنے شیمپو میں دودھ شامل کریں۔ اس مکسچر کو سر کی جلد پر لگائیں۔ 2 سے 3 منٹ تک کھوپڑی کو اچھی طرح صاف کریں۔ پھر بالوں کو پانی سے دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: گھر پر بالوں کو بلیچ کیسے کریں؟ اسے کرنے کے 4 آسان طریقے جانیں۔

milk-uses-for-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. دودھ کا اسپرے.(Milk Spray)

آپ باقی دودھ کو بالوں کو مضبوط بنانے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ بوتل میں دودھ بھر لیں۔ بالوں کی لمبائی پر دودھ کا چھڑکاؤ کریں۔ اسپرے کو بالوں پر 10 سے 15 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ پھر بالوں کو پانی سے دھو لیں۔ اس کے بعد آپ ہلکے شیمپو سے بھی بالوں کو دھو سکتے ہیں۔ بالوں پر چھڑکنے کے لیے آپ کو 50 سے 100 ملی لیٹر دودھ کی ضرورت ہوگی۔

3. دودھ کا کنڈیشنر.(Milk Conditioner)

اسے بالوں پر ہیئر کنڈیشنر کے طور پر بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ اگر آپ کے گھر میں دودھ بچا ہوا ہے تو اسے پھینکیں نہیں بلکہ کنڈیشنر کی طرح بالوں پر لگائیں اور 10 منٹ بعد بالوں کو صاف کریں۔ کنڈیشنر بنانے کے لیے آپ مختلف اجزاء کو دودھ میں ملا سکتے ہیں۔

4. دودھ کے بالوں کا پیک.(Milk Hair Pack)

آپ باسی دودھ کی مدد سے ہیئر پیک بھی تیار کر سکتے ہیں۔ ایک کپ دودھ میں ایک انڈا اور ایک چائے کا چمچ شہد ملا لیں۔ اس ماسک کو بالوں پر لگائیں اور 30 ​​منٹ بعد سر کی جلد کو شیمپو سے دھو لیں۔ آپ دودھ اور ہلدی، دودھ اور ایلوویرا، دودھ اور آملہ پاؤڈر وغیرہ بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کلونجی اور ناریل کا تیل بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

milk-uses-for-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

باسی دودھ سے بنے کنڈیشنر یا شیمپو کو ذخیرہ نہ کریں۔ اسے فوری طور پر استعمال کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button