صحت مند غذا

روزانہ صبح خالی پیٹ منقہ کا پانی پئیں، صحت کے لیے یہ 8 زبردست فائدے۔

munakka water benefits: آپ روزانہ صبح خالی پیٹ منقہ پانی پی سکتے ہیں۔ اس سے قوت مدافعت بڑھے گی، خون کی کمی بھی دور ہو جائے گی۔ خشک انگور کا پانی پینے کے فائدے ۔

منکا پانی کے فوائد: خشک انگور غذائیت سے بھرپور ہوتے ہیں۔ اس میں آئرن، پروٹین، سوڈیم، پوٹاشیم، کاربوہائیڈریٹ کی اچھی مقدار ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ کشمش غذائی ریشہ، وٹامن سی، کیلشیم، وٹامن بی 6 اور میگنیشیم کا بھی اچھا ذریعہ ہے۔ اگرچہ آپ اس کے فوائد حاصل کرنے کے لیے خشک انگور بھی کھا سکتے ہیں لیکن صبح خالی پیٹ خشک انگور کا پانی پینا زیادہ فائدہ مند ہے۔ جانئے صبح خالی پیٹ خشک انگور پینے کے فوائد (munakka water benefits in urdu)

1. غذائیت سے بھرپور خشک انگور .

صبح خالی پیٹ خشک انگور کا پانی پینے سے صحت کے لیے تمام ضروری غذائی اجزا ملتے ہیں۔ کشمش فائٹو نیوٹرینٹس، اینٹی آکسیڈنٹس اور وٹامن ای سے بھرپور ہوتی ہے۔ خشک گریپ فروٹ کا پانی پینے سے جسم اینٹی آکسیڈنٹس اور غذائی اجزاء کو مکمل طور پر جذب کر لیتا ہے۔

munakka water health benefits in urdu

2. خون کے بہاؤ میں اضافہ. (increase blood flow)

جسم میں خون کی کمی کے باعث کئی طرح کے صحت کے مسائل پیدا ہونے لگتے ہیں۔ ان میں سے ایک خون کی کمی ہے۔ خون کی کمی کو پورا کرنے کے لیے آئرن کی وافر مقدار میں لینا ضروری ہے۔ خشک انگور میں آئرن کی بھرپور مقدار ہوتی ہے، ایسی حالت میں خشک انگور کا پانی پینے سے خون کی کمی دور ہوجاتی ہے۔ خون کی کمی کا مسئلہ بھی دور ہو جاتا ہے۔

3. قوت مدافعت کو فروغ دیں۔(immunity boost foods) 

انفیکشن، وائرس سے بچنے اور بیماریوں سے لڑنے کے لیے جسم کی قوت مدافعت کا ہونا بہت ضروری ہے۔ قوت مدافعت بڑھانے کے لیے آپ خشک انگور کا پانی پی سکتے ہیں۔ کشمش میں پروٹین اور وٹامن سی ہوتا ہے جو قوت مدافعت کو بڑھاتا ہے۔

4. نظام انہضام کو بہتر بنائیں. (improve digestion system)

خشک انگور کا پانی نظام ہاضمہ کو بھی تقویت دیتا ہے۔ خشک انگور کا پانی صبح خالی پیٹ پینے سے گیس اور قبض کا مسئلہ ختم ہو جاتا ہے۔ کشمش میں فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، فائبر آنتوں کی حرکت کے عمل کو آسان بناتا ہے۔ یہ جسم میں جمع ہونے والے زہریلے مادوں کو نکالنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  سردیوں میں انڈے کی زردی ضرور کھائیں، جانئے اس سے بچوں اور بزرگوں کو ملنے والے بے شمار فائدے

5. ہڈیوں کو مضبوط بنائیں.(bones strong foods)

عمر کے ساتھ ساتھ خواتین جوڑوں اور ہڈیوں میں درد کی شکایت کرتی ہیں۔ خشک انگور میں کیلشیم وافر مقدار میں پایا جاتا ہے۔ اس کے استعمال سے ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں۔ خشک انگور کا پانی پینا جوڑوں کے درد اور جوڑوں کے درد جیسے امراض میں بھی فائدہ مند ہے۔ اگر آپ کو ہڈیوں میں درد ہے تو خشک انگور کا پانی ضرور پئیں.

munakka water health benefits in urdu

6. دل کے لیے فائدہ مند (munakka for heart health)

کشمش میں پوٹاشیم بہت زیادہ ہوتا ہے۔ ڈرمسٹک پانی دل کی بیماری کا خطرہ بھی کم کرتا ہے۔ صبح خالی پیٹ خشک انگور کا پانی پینے سے بلڈ پریشر بھی کنٹرول میں رہتا ہے۔

7. بالوں کے لیے فائدہ مند (munakka benefits for hair)

خشک انگور کا پانی پینا بھی بالوں کے لیے فائدہ مند ہے۔ اس پانی کو پینے سے بالوں کو وافر مقدار میں پروٹین، وٹامن ای اور دیگر غذائی اجزاء ملتے ہیں۔ اس سے بال مضبوط ہوتے ہیں اور بال گرنے کا مسئلہ بھی دور ہو جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  سردیوں میں سیب کا سوپ پینے سے جسم کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں، جانیے آسان ترکیبیں۔

8. جلد کے مسائل کو دور کرتا ہے(munakka benefits for skin)

ڈرم اسٹک کا پانی جلد کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ اس پانی کو پینے سے جسم میں جمع ہونے والی گندگی آسانی سے باہر نکل جاتی ہے۔ اس کا اثر جلد پر بھی نظر آتا ہے۔ اس کے علاوہ خشک انگور میں اینٹی آکسیڈنٹس بھی ہوتے ہیں جو جلد کے لیے فائدہ مند ہوتے ہیں۔

منکا پانی کیسے بنایا جائے؟ (how to make munakka water)

خشک انگور کا پانی بنانا بہت آسان ہے۔ اس کے لیے 5-6 خشک انگور رات کو ایک گلاس پانی میں بھگو کر رکھیں۔ اگلی صبح اس پانی کو خالی پیٹ پی لیں۔ اگر آپ چاہیں تو پانی پینے کے بعد خشک انگور بھی کھا سکتے ہیں۔

خشک انگور کا اثر گرم ہوتا ہے اس لیے اسے محدود مقدار میں استعمال کرنا چاہیے۔ 5-6 سے زیادہ خشک انگور کھانے سے پرہیز کریں۔ حاملہ خواتین کو ڈاکٹر کے کہنے پر ہی اس کا استعمال کرنا چاہیے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort