جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

سرسوں کے پھولوں کے فائدے: سرسوں کے پھولوں سے جلد کے لیے یہ خاص پیسٹ بنائیں، آپ کو یہ 5 فائدے ملیں گے۔

سرسوں کے پھولوں کے فائدے: سرسوں کے پھولوں سے بنا یہ فیس پیک جلد کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ہے۔ آئیے جانتے ہیں اس کی ترکیبیں اور فوائد۔

 فروری کے اس مہینے میں ہر جگہ سرسوں کے کھیت نظر آئیں گے۔ درحقیقت سرسوں اس موسم کی سب سے اہم فصل ہے۔ سرسوں کو کئی طریقوں سے استعمال کیا جاتا ہے۔ جیسا کہ پہلے اس کے پتے کھائے جاتے ہیں. اس کے بیج کھانے میں استعمال ہوتے ہیں اور ان بیجوں سے تیل بھی بنایا جاتا ہے۔ ان سب کے فائدے تو آپ جانتے ہی ہوں گے لیکن کیا آپ سرسوں کے پھولوں کے بارے میں جانتے ہیں؟ کیا آپ جانتے ہیں سرسوں کے پھول کے کیا فوائد ہیں؟ درحقیقت سرسوں کے پیلے پھولوں میں بہت سی دواؤں کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ مثال کے طور پر، پہلے یہ ایک اینٹی بیکٹیریل کے طور پر کام کرتا ہے اور انفیکشن کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ دوسرا، اس کی سوزش کی خاصیت سوزش کو کم کرنے میں بھی مددگار ہے۔ اس کے علاوہ یہ جراثیم کش بھی ہے اور ایک detoxifying ایجنٹ کے طور پر بھی کام کرتا ہے۔ اس لیے آپ ان تمام فوائد کے لیے سرسوں کے پھول استعمال کر سکتے ہیں۔

mustard flower benefits for skin in urdu

آج ہم آپ کو جلد کے لیے سرسوں کے پھولوں کے استعمال کے بارے میں بتائیں گے۔ ہم آپ کو بتائیں گے کہ آپ سرسوں کے پھولوں سے فیس پیک کیسے بنا سکتے ہیں اور اسے جلد کے لیے کیسے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ تو آئیے اس بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں۔

سرسوں کے پھول سے فیس پیک بنائیں – (Mustard flower face pack)

  • سب سے پہلے سرسوں کے تازہ پھول لیں اور اسے صاف پانی میں ڈالنے کے بعد دھو لیں۔
  • اب ان پھولوں میں چنے کا آٹا ملا کر موٹے موٹے پیس لیں۔
  • اب اسے ایک پیالے میں نکال کر اس میں ایلو ویرا جیل ڈالیں۔
  • پھر اسے اپنے چہرے پر لگائیں۔
  • اسے 10 منٹ تک چہرے پر لگا رہنے دیں۔
  • پھر اپنے چہرے کو ٹھنڈے پانی سے صاف کریں۔

یہ بھی پڑھیں: چہرے کی بھاپ کے دوران اس طرح لیموں کا استعمال کریں، چہرے کی جلد کے بہت سے مسائل دور ہوجائیں گے۔

سرسوں کے پھول کے فوائد جلد کے لیے-(Mustard flower benefits for skin)

1. جلد کو اندر سے چمکاتا ہے۔(Brightens the skin from within)

سرسوں کے پھولوں سے بنا یہ فیس پیک جب ایلو ویرا جیل میں ملایا جائے تو آپ کی جلد کو ہائیڈریٹ کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ یہ نہ صرف جلد سے تمام گندگی اور نجاست کو دور کرتا ہے بلکہ آپ کی جلد کو نمی بخشتا ہے۔ اس طرح یہ چہرے پر اندر سے نکھار لاتا ہے۔

2. بلیک ہیڈز کو دور کرتا ہے۔(Removes Blackheads)

جلد پر جمع تیل اور گندگی کی وجہ سے مسام بند ہوجاتے ہیں۔ یہ ایکنی اور بلیک ہیڈز کا باعث بن سکتا ہے۔ جلد کے ایسے مسائل کو پھولوں کی مدد سے آسانی سے ٹھیک کیا جا سکتا ہے۔ سرسوں کے پھولوں سے بنا یہ فیس پیک ایک موثر ایکسفولییٹر کا کام کرتا ہے۔ کسی دوسرے اسکرب کی طرح آپ سرسوں کے پھولوں سے بنے اس فیس پیک کو بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ جلد سے تمام اضافی تیل کو ہٹاتا ہے اور آپ کی جلد کو تازگی سے بھر دیتا ہے۔

3. جھریوں کو کم کرتا ہے۔(Reduces Wrinkles)

وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ ہماری جلد بہت کمزور ہو جاتی ہے اور ناقص خوراک اور طرز زندگی کی وجہ سے جلد پر جھریاں پڑنا شروع ہو جاتی ہیں۔ ایسی صورتحال میں سرسوں کے پھولوں سے بنا یہ فیس پیک جلد کی ہائیڈریشن بحال کرتا ہے اور جھریوں کو کم کرتا ہے۔ سرسوں کے بیج کیروٹین اور لیوٹین کا ایک بڑا ذریعہ ہیں، جو جلد کی باریک لکیروں اور جھریوں کو کم کرتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: پانی میں لیموں کا رس ملا کر نہانے سے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں، جلد میں نکھار آتا ہے اور جھریاں دور ہوتی ہیں

mustard flower benefits for skin in urdu

4. ٹیننگ کو کم کرتا ہے۔(Reduces Tanning)

جب سردیاں قریب آتی ہیں تو جلد پر ٹیننگ نمودار ہونے لگتی ہے۔ دراصل سردیوں میں دھوپ میں بیٹھنے کی وجہ سے جلد کی ٹیننگ بڑھ جاتی ہے۔ سرسوں کے پھولوں سے بنا یہ فیس پیک پگمنٹیشن کو کم کرنے اور ٹیننگ کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ اس کا وٹامن سی عنصر جلد کو اندر سے صاف کرتا ہے۔

5. جلد کے انفیکشن میں مددگار.(Helpful in Skin Infections)

سرسوں کے پھولوں کا فیس پیک اینٹی فنگل خصوصیات سے بھرپور ہے۔ یہ جھلتی ہوئی جلد میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، اس کی جراثیم کش خاصیت جلد کے زخموں کو بھرتی ہے اور اسے بھرنے میں مدد دیتی ہے۔

اس لیے آپ ان تمام فوائد کے لیے سرسوں کے پھول کا استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ جلد کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ہے۔ وہ آپ کی جلد کی سوزش کو دور کر سکتے ہیں اور آپ کی جلد کی خوبصورتی کو بڑھا سکتے ہیں۔

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button