بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

سرسوں کا تیل اور دہی بالوں میں لگانے سے یہ 5 مسائل دور ہو جائیں گی۔

Benefits of Mustard Oil and Yogurt for Hair: سرسوں کے تیل اور دہی کا مرکب بالوں کے بہت سے مسائل کو دور کرسکتا ہے، جانیں بالوں میں لگانے کا طریقہ۔

Benefits of Mustard Oil and Yogurt for Hair: سرسوں کے تیل کو بالوں میں لگانا زمانہ قدیم سے ہی بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ یہی وجہ ہے .کہ ہماری مائیں. دادی بچپن میں سرسوں کے تیل سے سر کی مالش کرتی تھیں۔ سرسوں کا تیل بالوں کے بہت سے مسائل کا علاج ہے۔ یہ صحت مند چکنائیوں جیسے مونو ان سیچوریٹڈ فیٹی ایسڈز، پولی. ان سیچوریٹڈ فیٹی ایسڈز، اور اومیگا 3، 6 کے ساتھ ساتھ اینٹی آکسیڈینٹ اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سے بھرپور ہے۔ جب کہ ہم سب دہی کا استعمال کرتے ہیں.  یہ ایک بہترین پروبائیوٹک ہے. جو آپ کے معدے کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ لیکن دہی بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ کیلشیم، پروٹین، آئرن جیسے ضروری غذائی اجزا کے ساتھ دہی کی بیکٹیریل خصوصیات اسے بالوں کے لیے فائدہ مند بناتی ہیں۔

جب آپ سرسوں کے تیل میں دہی ملا کر بالوں پر لگائیں اور اس سے سر کی جلد کی مالش کریں. تو یہ بالوں کے تقریباً تمام مسائل کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے. اور آپ کو مضبوط، گھنے اور چمکدار بال فراہم کرتا ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو سرسوں کا تیل اور دہی بالوں میں لگانے کے 5 فائدے بتا رہے ہیں۔

سرسوں کا تیل اور دہی بالوں میں لگانے کے فائدے-(Mustard Oil And Yogurt For Hair Benefits)

1. خشکی کا علاج ہے: سرسوں کے تیل اور دہی کا مکسچر بالوں میں لگانے سے بالوں اور کھوپڑی کو پرورش ملتی ہے۔ یہ کھوپڑی کو نمی بخشتا ہے. اور نمی برقرار رکھتا ہے۔ یہ سر کی جلد پر جمع ہونے والے نقصان دہ بیکٹیریا کو بھی صاف کرتا ہے. اور خشکی کو ختم کرتا ہے۔

mustard-oil-and-yogurt-for-hair-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. بالوں کو مضبوط بنائیں: سرسوں کے تیل اور دہی کا آمیزہ بالوں کے گرنے کو کم کرنے اور روکنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ یہ آپ کو مضبوط اور گھنے بالوں کو حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں کو تیزی سے بڑھانے کے لیے یہ 5 سبزیاں کھائیں۔

3. خشک بالوں کا مسئلہ ختم کریں: سرسوں کا تیل اور دہی بالوں میں لگانے سے بالوں کی پرورش ہوتی ہے. یہ بالوں میں نمی کو بند کرکے انہیں سیاہ کرتا ہے۔ اس سے بالوں کو نرم اور چمکدار بنانے میں مدد ملتی ہے تاکہ بالوں کی تقسیم، خشک اور جھرجھری کے مسئلے کو دور کیا جا سکے۔

4. بالوں کی نشوونما کو فروغ دیں: یہ مرکب بالوں کی نشوونما کے رکنے یا بہت کم ہونے کے مسئلے کو دور کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ یہ آپ کے بالوں، کھوپڑی اور چھیدوں کی پرورش کرتا ہے اور بالوں کی تیزی سے نشوونما میں مدد کرتا ہے۔

5. خارش سے نجات: کھوپڑی پر گندگی اور نقصان دہ بیکٹیریا کے جمع ہونے کی وجہ سے کھوپڑی میں خارش اور بال گرتے ہیں۔ سرسوں کے تیل اور دہی کو بالوں میں لگانے سے کھوپڑی میں خارش اور چنبل جیسے مسائل سے نجات مل سکتی ہے. کیونکہ یہ سر کی گہرائی تک صاف کرتا ہے، اس طرح نقصان دہ بیکٹیریا اور گندگی کا خاتمہ ہوتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کلونجی سے سفید بالوں کو قدرتی طور پر کالے بنائیں، اس کے استعمال کے 5 طریقے جانیں۔

mustard-oil-and-yogurt-for-hair-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

سرسوں کا تیل اور دہی بالوں پر لگانے کا طریقہ.(How To Apply Mustard Oil And Curd On Hair)

آپ سرسوں کے تیل اور دہی کا ہیئر پیک بنا کر بالوں پر لگا سکتے ہیں۔ اسے بنانا بھی بہت آسان ہے۔ آپ کو ایک برتن میں سرسوں کا تیل اور دہی برابر مقدار میں ملانا ہے۔ اس مکسچر کو کھوپڑی اور بالوں پر اچھی طرح لگائیں اور کم از کم آدھے گھنٹے کے لیے چھوڑ دیں۔ اگر آپ بالوں کو بھاپ سکتے ہیں تو اس سے زبردست فوائد حاصل ہوں گے۔ اس کے بعد بالوں کو شیمپو اور سادہ پانی سے دھو لیں۔ ایسا ہفتے میں کم از کم 2 بار کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"