جلد کی حفاظت.

سرسوں کے تیل سے چہرے کے سیاہ دھبے ختم کریں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

سرسوں کا تیل چہرے کے لیے بہت فائدہ مند ہے، سرسوں کے تیل کے استعمال سے سیاہ دھبوں کے مسئلے سے نجات مل جاتی ہے، جانیے کیسے۔

آج کے دور میں تناؤ، ڈپریشن اور کھانے کی خرابی کی وجہ سے لوگوں میں جلد سے متعلق مسائل بڑھتے جارہے ہیں۔ آلودگی اور طرز زندگی سے متعلق وجوہات کی وجہ سے لوگوں کی جلد بھی خراب ہو رہی ہے۔ پگمنٹیشن اور سیاہ دھبوں کا مسئلہ بھی انہی وجوہات کی وجہ سے ہوتا ہے۔ چہرے پر داغ یا سیاہ دھبے آپ کی خوبصورتی کو کم کرنے کا کام کرتے ہیں .جس کی وجہ سے آپ کا اعتماد بھی کمزور پڑ سکتا ہے۔ ان مسائل سے چھٹکارا پانے کے لیے آپ ہر قسم کی مصنوعات استعمال کرتے ہیں۔ لیکن زیادہ تر بیوٹی پراڈکٹس بنانے میں خطرناک کیمیکل استعمال کیے جاتے ہیں.جو آپ کی جلد کو بری طرح متاثر کرتے ہیں۔ چہرے کے سیاہ دھبوں کو دور کرنے کے لیے آپ سرسوں کا تیل استعمال کر سکتے ہیں. جس سے آپ کے چہرے کے سیاہ دھبے اور دھبے آسانی سے دور ہو جائیں گے اور اس کے استعمال سے کوئی نقصان نہیں ہوگا۔

mustard oil for glowing skin in urdu

سیاہ دھبوں سے نجات کے لیے سرسوں کا تیل.(Mustard Oil To Get Rid Of Dark Spots)

کھانا پکانے کے علاوہ سرسوں کا تیل گھروں میں بالوں اور جسم کی مالش کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ پاکستان میں، قدیم زمانے سے، لوگ جلد کو بہتر بنانے کے لیے سرسوں کے تیل کا استعمال کرتے ہیں۔ اس کے استعمال سے آپ کی جلد کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ سرسوں کے تیل میں تمام مفید قدرتی اجزا پائے جاتے ہیں جو جلد کے لیے بہت مفید ہیں۔ جلد کے لیے ضروری اینٹی آکسیڈنٹس، اومیگا تھری فیٹی ایسڈ، وٹامن ای وغیرہ اس کے تیل میں وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ آپ سرسوں کے تیل کو سیاہ دھبوں اور رنگت وغیرہ کو دور کرنے کے لیے کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔ آئیے اس کے بارے میں جانتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں چمکدار جلد حاصل کرنا چاہتے ہیں تو ہلدی کریم کا فیس پیک چہرے پر لگائیں، طریقہ اور فوائدجانیں

1. سرسوں کے تیل کا استعمال کرتے ہوئے چہرے کے سیاہ دھبوں کو دور کرنے کے لیے، آپ اسے براہ راست جلد پر لگا سکتے ہیں۔ لیکن فوری فوائد. حاصل کرنے کے لیے یہ طریقہ زیادہ کارگر نہیں سمجھا جاتا۔ چند دنوں میں سرسوں کا تیل لگانے سے چہرے کے داغ دھبے اور سیاہ دھبے. دور کرنے کے لیے سب سے پہلے تھوڑی مقدار میں سرسوں کا تیل لیں اور اس میں تھوڑا سا لیموں کا رس ملا لیں۔ اب اسے چہرے پر اچھی طرح لگائیں اور 15 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد اپنے چہرے کو پانی سے دھو لیں۔ اسے ایک دن کے لیے چھوڑ دیں. اس کے استعمال سے چند دنوں میں آپ کے چہرے پر فوائد نظر آنے لگیں گے۔

2. سرسوں کے تیل میں تھوڑی مقدار میں ناریل کا تیل ملا کر چہرے پر ہلکے سے مساج کریں۔ اس مکسچر کو چہرے پر مساج کرنے کے بعد کچھ دیر چہرے پر لگا رہنے دیں۔ تقریباً 10 منٹ بعد چہرے کو پانی سے دھو لیں۔ کچھ دن یہ عمل کریں۔

mustard oil for glowing skin in urdu

3. سرسوں کے تیل سے بنا فیس پیک استعمال کرنے سے آپ سیاہ دھبوں اور داغ دھبوں کے مسئلے سے بھی نجات پاتے ہیں۔ اس کو بنانے کے لیے. آپ 2 سے 3 چمچ سرسوں کا تیل لیں اور اس میں 1 کھانے کا چمچ چنے کا آٹا. 1 کھانے کا چمچ دہی، 1 چائے کا چمچ لیموں کا رس ڈال کر اچھی طرح مکس کریں۔ اب اس فیس پیک یا ماسک کو چہرے پر لگائیں اور 15 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد اپنے چہرے کو پانی سے دھو لیں۔ کچھ دنوں تک ایسا کرنے کے بعد آپ کی جلد میں فرق نظر آئے گا۔

یہ بھی پڑھیں: داغ دھبوں اور جھریوں کو دور کرنے کے لیے بادام کا تیل چہرے پر لگائیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

سرسوں کے تیل کو اوپر بتائے گئے طریقوں سے چہرے پر لگانے۔ سے نہ صرف آپ کو سیاہ دھبوں کے مسئلے سے نجات ملتی ہے. بلکہ یہ آپ کی جلد پر داغ دھبوں اور ایکنی وغیرہ کو بھی ٹھیک کرتا ہے۔ سرسوں کے تیل میں اومیگا تھری اور وٹامن ای جلد کے لیے ضروری ہوتا ہے. جس کے استعمال سے جلد بہتر اور چمک آتی ہے۔ اگر آپ کو جلد کی الرجی یا ایسا کوئی مسئلہ ہے. تو اسے استعمال کرنے سے پہلے اپنے ڈاکٹر سے ضرور مشورہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort