بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

سرسوں کے تیل، میتھی اور لہسن کے مکسچر کو بالوں پر لگائیں، آپ کو بہت سے فائدے ملیں گے۔

Mustard Oil with Fenugreek Seeds and Garlic for Hair: سرسوں کا تیل، میتھی اور لہسن بالوں کی نشوونما، خشکی، کھوپڑی کے انفیکشن وغیرہ کو ٹھیک کرنے کے لیے فائدہ مند ثابت ہوسکتے ہیں۔

Mustard Oil with Fenugreek Seeds and Garlic for Hair: سرسوں کا تیل، میتھی اور لہسن دواؤں کی خصوصیات سے بھرپور ہوتے ہیں۔ وہ کھانا پکانے کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔ سرسوں کا تیل، میتھی اور لہسن نہ صرف کھانے کا ذائقہ بڑھاتے ہیں. بلکہ صحت کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں بھی مدد دیتے ہیں۔ یہی نہیں سرسوں کا تیل، میتھی اور لہسن کا استعمال بھی بالوں پر کیا جا سکتا ہے۔ ویسے تو اکثر لوگ سرسوں کا تیل بالوں پر لگاتے ہیں۔ لیکن اگر سرسوں کے تیل میں میتھی کے بیج اور لہسن کا استعمال کیا جائے. تو بہت فائدہ ہوتا ہے۔ آپ ان تینوں کو اپنے بالوں کی خوبصورتی بڑھانے کے لیے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

سرسوں کے تیل، میتھی اور لہسن کو بالوں پر لگانے کے فائدے-(Benefits of applying mustard oil, fenugreek and garlic on hair)

بال بڑھو.(grow hair)

اگر آپ کے بال چھوٹے ہیں اور آپ بال اگانا چاہتے ہیں. تو آپ سرسوں کے تیل کو میتھی اور لہسن میں ملا کر استعمال کر سکتے ہیں۔ سرسوں کے تیل اور میتھی میں موجود خصوصیات بالوں کی نشوونما کو تیز کرتی ہیں۔ اگر آپ گنجے پن سے پریشان ہیں تو بھی یہ مرکب کارآمد ثابت ہوسکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سرسوں کا تیل،میتھی اور کلونجی کا مکسچر بالوں میں لگائیں، یہ 5 مسائل دور ہو جائیں گے

mustard-oil-with-fenugreek-seeds-and-garlic-for-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

کھوپڑی کے انفیکشن کو روکنے کے.(prevent scalp infection)

سرسوں کے تیل، میتھی اور لہسن کو بھی کھوپڑی کے انفیکشن کے علاج کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اگر آپ کی کھوپڑی پر بیکٹیریل یا وائرل انفیکشن ہے. تو آپ اس مکسچر کو لگا سکتے ہیں۔ یہ جراثیم کش اور اینٹی سوزش خصوصیات کھوپڑی کے انفیکشن اور سوزش کو کم کرنے میں مدد کر سکتی ہیں۔

بالوں کے گرنے کو کنٹرول کریں۔(control hair fall)

آج کل اکثر لوگوں کو بال گرنے کا مسئلہ درپیش ہے۔ اگر آپ کے بھی بال گرتے ہیں. تو آپ سرسوں کے تیل کو میتھی اور لہسن میں ملا کر استعمال کر سکتے ہیں۔ سرسوں کے تیل کا یہ مرکب بالوں کے گرنے کو کنٹرول کرنے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔

بالوں کو گھنے بنائیں.(make hair thick)

اگر آپ کے بال گرتے ہیں تو یہ آہستہ آہستہ پتلے ہونے لگتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں آپ سرسوں کے تیل میں میتھی اور لہسن ملا کر بالوں کو اگانے اور انہیں گھنے بنانے کے لیے لگا سکتے ہیں۔ اس سے نہ صرف بال گرنا بند ہو جائیں گے. بلکہ بال گھنے اور گھنے بھی ہو جائیں گے۔ بالوں کا حجم بھی بڑھ جائے گا۔

بال مضبوط ہو جائیں گے.(hair will grow stronger)

غذائیت کی کمی کی وجہ سے بال کمزور ہونے لگتے ہیں۔ جب بال کمزور ہوتے ہیں. تو اس سے بالوں سے متعلق مسائل پیدا ہونے لگتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں سرسوں کا تیل، میتھی اور لہسن فائدہ مند ثابت ہو سکتے ہیں۔ یہ مرکب بالوں کے follicles کو مضبوط کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: امرود کے پتے گرتے بالوں کا علاج ہیں، جانئے استعمال کرنے کا طریقہ

mustard-oil-with-fenugreek-seeds-and-garlic-for-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

میتھی کے بیج اور لہسن کے ساتھ سرسوں کا تیل کیسے استعمال کریں۔(How to Use Mustard oil with Fenugreek Seeds and Garlic )

  • آپ اپنے بالوں میں سرسوں کا تیل، میتھی اور لہسن کا استعمال کر سکتے ہیں۔
  • اس کے لیے میتھی کو رات بھر بھگو کر رکھ دیں۔
  • صبح سرسوں کا تیل گرم کریں۔ اس میں میتھی اور لہسن ڈال کر پیسٹ بنا لیں۔
  • اگر آپ چاہیں تو اس میں ایلوویرا بھی شامل کر سکتے ہیں۔
  • اب آپ اس پیسٹ کو اپنے بالوں اور کھوپڑی پر لگا سکتے ہیں۔

سرسوں کا تیل، میتھی اور لہسن بہت گرم ہیں۔ ایسی صورتحال میں ماہرین کی رائے کے بغیر ان چیزوں کو بالوں پر نہ لگائیں۔ یہ آپ کو جلن دے سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button