بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

سرسوں کا تیل،میتھی اور کلونجی کا مکسچر بالوں میں لگائیں، یہ 5 مسائل دور ہو جائیں گے

سرسوں کے تیل کے ساتھ کلونجی اور میتھی کے فوائد: سرسوں کے تیل، میتھی اور کلونجی کے مکسچر کو بالوں میں لگانے سے بالوں کے بہت سے مسائل سے نجات مل سکتی ہے۔

سرسوں کے تیل کے ساتھ کلونجی اور میتھی کے فوائد: بدلتے موسم کے ساتھ بالوں سے متعلق مسائل اکثر لوگوں کو پریشان کرتے رہتے ہیں. لیکن ان دنوں آلودگی، جسم میں غذائیت کی کمی اور کیمیکل سے بھری ہیئر کیئر پراڈکٹس کا استعمال لوگوں میں بالوں کے گرنے جیسے مسائل کا باعث بنتا ہے۔ بال گرنا، سفید بال، خشکی، خشک اور جھرجھری والے بال بہت عام ہو چکے ہیں۔ یہاں تک کہ اب ہر موسم میں بالوں سے متعلق مسائل پیدا ہونے لگے ہیں۔ بالوں کے ان مسائل سے نجات کے لیے ہم سب ہیئر کیئر پراڈکٹس کا استعمال کرتے ہیں لیکن پھر بھی بالوں کا گرنا نہیں رکتا۔ اب سوال یہ ہے کہ ایسی صورتحال میں آپ کیا کر سکتے ہیں؟

کیا آپ جانتے ہیں کہ سرسوں کے تیل میں میتھی اور کلونجی کا مکسچر بالوں کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے؟ جی ہاں، آپ نے اسے صحیح پڑھا! یہ تینوں اجزاء بالوں کے لیے بہت فائدہ مند تصور کیے جاتے ہیں۔ یہ تینوں بہت سے غذائی اجزاء اور دواؤں کی خصوصیات سے مالا مال ہیں. جس کی وجہ سے یہ بالوں کو نہ صرف غذائیت فراہم کرتے ہیں. بلکہ انہیں صحت مند بھی بناتے ہیں۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو بالوں کے لیے سرسوں کے تیل، میتھی کے بیج کے 5 فائدے اور اس کے استعمال کا طریقہ بتا رہے ہیں۔

Mustard oil with kalonji and fenugreek benefits for hair in Urdu

سرسوں کے تیل، کلونجی اور میتھی کے بالوں کے لیے فوائد-

1. سفید بالوں سے نجات: اگر آپ سرسوں کے تیل میںمیتھی اور کلونجی کے دانے  کا مکسچر لگائیں تو یہ آپ کے بالوں کو قدرتی طور پر سیاہ کرنے میں مدد دیتا ہے اور سفید بالوں سے چھٹکارا پاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  کلونجی اور ناریل کا تیل بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

2. جھرجھری اور خشک بالوں کا مسئلہ ختم کریں: یہ مرکب آپ کے بالوں کی پرورش کے ساتھ ساتھ ان کو قدرتی طور پر موئسچرائز کرنے میں بھی مدد کرتا ہے، اس طرح خشک اور بے جان بالوں سے چھٹکارا پاتا ہے۔

3. بالوں کے گرنے کو کم کریں: سرسوں کے تیل،  کلونجی کے بیج اور میتھی کا مرکب آپ کے بالوں کو گرنے سے روکنے میں مدد کرتا ہے اور آپ کے بالوں کو مضبوط بناتا ہے۔

4. بالوں کو گھنا اور چمکدار بناتا ہے: کمزور، پھٹے ہوئے سروں اور خشک بالوں کے مسئلے کو ختم کرکے، یہ مرکب آپ کے بالوں کو گھنے، گھنے اور نرم بنانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ آپ کو قدرتی طور پر چمکدار بال ملتے ہیں۔

5. خشکی کا خاتمہ: خشکی کا مسئلہ بالوں کے گرنے کی ایک بڑی وجہ ہے۔ اس کے ساتھ یہ سر کی جلد میں خارش جیسے مسائل کا باعث بھی بنتا ہے۔ سرسوں کے تیل،میتھی اور کلونجی  میں موجود اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سر کی جلد پر موجود نقصان دہ بیکٹیریا کو مار کر سر کی جلد کو نمی بخشتی ہیں۔ اس کے ساتھ آپ کو بالوں کے follicles کے لیے غذائیت بھی ملتی ہے اور بال مضبوط ہوتے ہیں۔ یہ سر کی جلد میں خارش اور الرجی کے مسئلے سے بھی نجات دلاتا ہے۔

Mustard oil with kalonji and fenugreek benefits for hair in Urdu
All Image Source: Freepik.com

سرسوں کا تیل کلونجی اور میتھی کے ساتھ بالوں پر لگانے کا طریقہ

اس کے لیے آپ کو بس ایک پین میں 50 ملی لیٹر سرسوں کا تیل ڈالنا ہے اور اس میں ایک چھوٹا چمچ  کلونجی کے دانے اور اتنی ہی مقدار میں میتھی کے دانے ڈال کر گیس پر اچھی طرح پکائیں۔ اس مکسچر کو ٹھنڈا کر کے چھان لیں اور شیشے کی شیشی میں محفوظ کر لیں۔

یہ بھی پڑھیں:  کلونجی سے سفید بالوں کو قدرتی طور پر کالے بنائیں، اس کے استعمال کے 5 طریقے جانیں۔

اس مکسچر کو رات کو سونے سے پہلے کھوپڑی سے لے کر اسپلٹ اینڈ تک اچھی طرح لگائیں۔ کھوپڑی پر کچھ دیر مساج کریں اور رات بھر چھوڑ دیں۔ صبح ہلکے شیمپو سے سر دھو لیں۔ اس مکسچر کو ہفتے میں 2 سے 3 بار بالوں میں لگانے سے بالوں کو بہت فائدہ ہوگا۔ اگر آپ اسے رات بھر بالوں میں نہیں لگانا چاہتے تو نہانے سے کم از کم 3-4 گھنٹے پہلے بالوں میں لگائیں اور دھو لیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button