جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقے کو کم کرنے کے لیے ان 5 قدرتی علاج پر عمل کریں

آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقے آپ کے چہرے کی خوبصورتی کو خراب کر سکتے ہیں۔ ان سے چھٹکارا پانے کے لیے ان آسان اقدامات پر عمل کریں۔

سیاہ حلقوں یعنی آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقوں کا مسئلہ آج کل کافی عام ہو گیا ہے۔ کمپیوٹر کے سامنے گھنٹوں کام کرنا، کافی نیند نہ لینا اور فون کا زیادہ استعمال وغیرہ. جیسی عادتیں سیاہ حلقوں کا خطرہ بڑھا دیتی ہیں۔ چہرے پر سیاہ حلقوں کو چھپانا بھی آسان نہیں ہے۔ میک اپ کے ذریعے اسے کچھ وقت کے لیے کم کیا جا سکتا ہے. لیکن اسے مکمل طور پر ہٹانا مشکل ہے۔ ایسے میں آج ہم آپ کو چند قدرتی طریقے بتا رہے ہیں جن کے ذریعے آپ سیاہ حلقوں سے چھٹکارا پا سکتے ہیں۔

سیاہ حلقوں کو کم کرنے کے گھریلو ٹوٹکے.(home remedies to reduce dark circles)

سیاہ حلقے چہرے کی شکل کو خراب کرتے ہیں۔ ان سیاہ حلقوں کی وجہ سے خوبصورتی کم ہوتی ہے۔ ان گھریلو ٹوٹکوں کو آزما کر آپ آسانی سے سیاہ حلقوں کا علاج کر سکتے ہیں۔

آلو کا رس.(potato juice)

آلو وٹامنز اور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتے ہیں۔ سیاہ حلقوں پر آلو کا رس لگاتار لگانے سے یہ بتدریج کم ہو جاتے ہیں۔ اس کو لگانے کے لیے پہلے آلو کو پیس لیں، پھر اس میں سے آلو کا رس نکال لیں۔ اس کے بعد روئی کی مدد سے آلو کا رس آنکھوں کے نیچے اور اردگرد لگائیں۔ یہ کرتے وقت اس بات کا خیال رکھیں کہ روئی اسی جگہ پر ہونی چاہیے جہاں سیاہ حلقے ہوں۔ ایسا لگاتار کرنے سے فرق پڑے گا۔

یہ بھی پڑھیں: سرجری کے بعد جلد کو ٹھیک کرنے کے لیے یہ چیزیں کھائیں۔

natural-remedies-to-reduce-dark-circles-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ٹھنڈے چائے کے تھیلے.(cold tea bags)

ٹی بیگز میں کیفین ہوتی ہے، جو خون کی شریانوں کو تنگ کرنے اور خون کے بہاؤ کو بڑھانے میں مدد دیتی ہے۔ اس سے سیاہ حلقے کم ہو جاتے ہیں۔ اس کے لیے استعمال ہونے والے گرین ٹی بیگ کو کچھ دیر کے لیے فریج میں رکھیں۔ ٹھنڈا ہونے کے بعد ٹی بیگ کو آنکھوں پر رکھیں۔ آپ اسے دن میں کئی بار کر سکتے ہیں۔ ٹی بیگز کا باقاعدگی سے استعمال کرنے سے آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقے کم ہونے لگتے ہیں۔

ٹھنڈا دودھ.(cold milk)

ٹھنڈا دودھ جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اسے سیاہ حلقوں کو کم کرنے کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اس کے لیے ایک پیالے میں ٹھنڈا دودھ لینا پڑتا ہے۔ روئی کی مدد سے اس ٹھنڈے دودھ کو آنکھوں کے نیچے لگائیں۔ روئی کو 10 منٹ تک آنکھوں پر رکھیں۔ اس کے بعد عام پانی سے آنکھیں دھو لیں۔

کھیرا.(Cucumber)

کھیرا جلد سے متعلق بہت سے مسائل کو دور کرتا ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے کھیرے کو سلائسوں میں کاٹ لیں۔ ٹھنڈا کرنے کے لیے کھیرے کے ٹکڑوں کو کچھ دیر کے لیے فریج میں رکھ دیں۔ ٹھنڈا ہونے کے بعد ان سلائسز کو 10 منٹ تک آنکھوں پر رکھیں۔ اس سے آپ کے سیاہ حلقے کم ہونے کے ساتھ ساتھ دن بھر کی تھکاوٹ بھی دور ہو جائے گی۔ 10 منٹ بعد عام پانی سے چہرہ دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: گرمیوں میں چمکدار جلد کے لیے یہ 5 پھل اور سبزیاں خوراک میں ضرور شامل کریں۔

natural-remedies-to-reduce-dark-circles-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ٹماٹر.(tomato)

ٹماٹر لائکوپین، لیوٹین، بیٹا کیروٹین اور وٹامن سی سے بھرپور ہوتے ہیں جو کہ جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقوں کو دور کرنے کے لیے 2 چائے کے چمچ ٹماٹر کے جوس میں چند قطرے لیموں کا رس ملا دیں۔ اس کے بعد روئی کی مدد سے اس مکسچر کو سیاہ حلقوں پر لگائیں۔ اسے 10 منٹ تک آنکھوں پر رکھنے کے بعد نیم گرم پانی سے آنکھیں دھو لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button