بچوں کی صحت

جائفل بچوں کے لیے فائدہ مند ہے ، چاہے وہ سردی ہو ، کھانسی ہو یا بدہضمی ہو ، ان 5 مسائل میں اسے استعمال کرنے کا طریقہ جانیں

جائفل(jaiphal or nutmeg) ایک مصالحہ ہے جسے لوگ کھانے میں ذائقہ اور خوشبو کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ زیادہ تر لوگ اسے براہ راست کچل کر یا گرم مصالحہ ڈال کر استعمال کرتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ جائفل کی کچھ دواؤں کی خصوصیات بہت سی بیماریوں سے بچانے میں مدد دیتی ہیں۔ اس میں کچھ اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی بائیوٹک خصوصیات ہیں جو موسمی بیماریوں کے علاج اور قوت مدافعت بڑھانے میں معاون ہیں۔ یہاں تک کہ آپ اسے اپنے بچوں کو بھی کھلا سکتے ہیں۔ ہاں ، جائفل آپ کے بچے کی نیند کو بہتر بنانے کے ساتھ ساتھ بہت سے مسائل کا علاج کر سکتی ہے جیسے سردی اور پیٹ کے درد کا گھریلو علاج۔ تو ، آئیے آج تفصیل سے بچوں کے لیے جائفل کے فوائد (jaiphal benefits for baby)اور بچوں کے لیے جائفل کے استعمال کے طریقے بتائیں۔ ( how to use nutmeg for babies)

nutmeg-is-good-for-children
nutmeg-is-good-for-children

بچوں کے لیے جائفل کے فوائد -(Benefits of Nutmeg for Kids )

1. سردی میں جائفل کے فوائد ۔

جائفل بچوں کو زکام ہونے پر اس سے نجات دلانے میں مدد دیتی ہے۔ جائفل میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں جو موسمی انفیکشن کو کم کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ اس کے علاوہ ، جائفل ایک گرمی کا اثر رکھتا ہے ، جس کی وجہ سے یہ بچے کے جسم میں گرمی پیدا کرتا ہے اور کھانسی اور سردی کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ کھانسی کی صورت میں ، آپ جائفل کو کچل کر اور شہد میں ملا کر بچے کو چاٹ سکتے ہیں۔ آپ کو رات کو سونے سے پہلے یہ کام کرنا ہوگا تاکہ یہ رات بھر بچے کو متاثر کرے۔ اس کے علاوہ اگر بلغم کی وجہ سے سینے میں جکڑن کا احساس ہو یا ناک بند ہو جائے تو جائفل پیس کر دیسی گھی میں پیسٹ بنا کر سینے میں رگڑیں۔ اس سے تنگی کو کم کرنے میں مدد ملے گی۔

2. بدہضمی کے مسئلے میں۔

بچے چھوٹے ہوں یا بڑے ، بدہضمی کے مسئلے کو دور کرنے میں جائفل آپ کی خاص مدد کر سکتی ہے۔ اگر آپ کا بچہ چھوٹا ہے تو آپ جائفل لگا کر اسے گھی یا شہد میں ملا کر اس کی ناف پر لگا سکتے ہیں۔ اس سے اس کے بدہضمی اور پیٹ کے درد کو کم کرنے میں مدد ملے گی۔ اس کے ساتھ ، آپ جائفل کو براہ راست شہد میں ملا کر بھی دے سکتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں ، یہ خوراک کو تیزی سے ہضم کرنے میں مدد دے گا اور میٹابولزم کو تیز کر کے بچوں میں قبض کی پریشانی کو دور کرنے میں بھی مدد دے گا۔

یہ بھی پڑھیں: کچی ہلدی کا پیسٹ لگانے سے ان 6 مسائل پر قابو پایا جاتا ہے ، اس کی دیسی علاج خصوصیات اور فوائد جانیں۔

3. منہ کےچھالوں میں ۔

جب بچوں کے منہ میں چھالے آجاتے ہیں تو وہ کھانا پینا چھوڑ دیتے ہیں۔ یہ انہیں پریشان اور پریشان بھی کرتا ہے۔ اس صورت میں جائفل آپ کے بچے کی مدد کر سکتی ہے۔ دراصل ، مخلوط جائفل اور شوگر کینڈی ، اگر مسلسل لیا جائے تو یہ معدہ کو ٹھنڈا کرتا ہے اور منہ کے السر کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ ، آپ جو کو پانی میں بھگو کر ، اس میں شوگر کینڈی اور جائفل پاؤڈر ڈال کر بھی دے سکتے ہیں۔ یہ ان کے السر کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ پیٹ سے متعلق کئی مسائل جیسے تیزابیت سے چھٹکارا پانے میں مددگار ثابت ہوگا۔

nutmeg-is-good-for-children
nutmeg-is-good-for-children

4۔ کان کےدرد۔ میں۔

بچوں میں کان کے درد کے لیے جائفل استعمال کی جا سکتی ہے۔ دراصل ، یہ اینٹی سوزش خصوصیات سے بھرا ہوا ہے جو کان کے درد اور سوجن کو کم کرتا ہے۔ اس کے ساتھ ، اس کی اینٹی بیکٹیریل پراپرٹی کان کی گندگی کو صاف کرنے میں بھی مدد دیتی ہے۔ لہذا ، جب بچوں کو کان میں درد ہو تو آپ جائفل کو دو طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔ سب سے پہلے ، آپ جائفل کو پیس کر پیسٹ بنا سکتے ہیں اور اسے اپنے کام کے پیچھے لگا سکتے ہیں ، جو کان میں درد اور سوجن کو کم کرتا ہے۔ دوسرا ، آپ جائفل کا تیل بنا کر اپنے کان میں ڈال سکتے ہیں۔ اس کے لیے سرسوں کے تیل میں جائفل ڈال کر پکائیں۔ اب اس تیل کو ٹھنڈا ہونے دیں اور بچے کے کام میں لگائیں۔ کان میں درد کے علاوہ یہ کان کے دیگر مسائل کو بھی کم کرنے میں مددگار ثابت ہوگا۔

5. بھوک بڑھانے کے لیے ۔

اگر آپ کا بچہ کھانے پینے میں چڑچڑا پن دکھاتا ہے یا بھوک نہیں لگتی ہے تو جائفل بھوک بڑھانے میں مددگار ہے۔ اس کے لیے دودھ میں جائفل ملا کر بچوں کو دیں۔ پہلے یہ ان کی قوت مدافعت میں اضافہ کرے گا۔ دوسرا ان کے میٹابولزم کو تیز کرکے پیٹ کو صاف کرے گا اور ہاضمے کو تیز کرکے ان کی بھوک بڑھا دے گا۔

تو ، یہ وہ 5 مسائل تھے جن سے چھٹکارا پانے کے لیے آپ جائفل کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ ، جائفل آپ کے بچے میں دانتوں کے درد ، متلی اور اسہال وغیرہ کے مسائل کو بھی دور کرے گی۔ لہذا ، اگر آپ نے پہلے کبھی جائفل کا استعمال نہیں کیا ہے ، تو یہ گھریلو علاج ایک بار آزمائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button