ورزش اور فٹنس

پیٹ کی چربی کو کم کرنے کے لیے تیل: ان 5 تیلوں سے مالش کرنے سے جسم کی چربی کم ہوتی ہے۔

کچھ تیل ایسے ہوتے ہیں، جنہیں جسم پر لگانے سے آپ کا وزن کم ہوتا ہے۔ آئیے ان تیلوں کے بارے میں جانتے ہیں۔

ہم میں سے بہت سے لوگ اپنے بڑھتے ہوئے وزن سے پریشان ہیں۔ ایسے میں بہت سے لوگ وزن کم کرنے کے لیے طرح طرح کی کوششیں بھی کر رہے ہیں۔ لیکن ان دنوں وزن کم کرنا ہمارے لیے ایک مشکل کام بن گیا ہے۔ خاص طور پر کورونا کے دور میں وزن کم کرنا بہت مشکل ہو گیا ہے کیونکہ بہت سے لوگ کورونا کے خوف کی وجہ سے گھر سے باہر نکلنا محفوظ نہیں سمجھتے۔ ایسے میں لوگوں کی جسمانی سرگرمیاں کافی حد تک کم ہو گئی ہیں۔ وزن کم کرنے کے لیے جسمانی سرگرمی بہت ضروری ہے۔ اس صورتحال میں لوگوں کو وزن کم کرنے کے لیے خوراک اور گھریلو علاج پر زیادہ انحصار کرنا پڑتا ہے۔ اگر آپ بھی وزن کم کرنے کے کچھ آسان طریقے تلاش کر رہے ہیں تو پریشان نہ ہوں۔ آج اس آرٹیکل میں ہم وزن اور پیٹ کی چربی کو کم کرنے کے لیے کچھ تیل کے بارے میں بتانے جارہے ہیں۔ جس کو لگانے سے آپ کے پیٹ کی چربی کو کم کیا جا سکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں ان تیلوں کے بارے میں۔

Oil to reduce belly fat in urdu

پیٹ کی چربی کو کم کرنے کے لیے تیل. Oil to reduce belly fat

1. پودینے کا تیل . Peppermint oil

پودینے کے تیل کا استعمال آپ کی توانائی کو بڑھاتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ آپ کے پٹھوں کو مضبوط بنانے میں مؤثر ہے. پودینے کا تیل جسم پر لگانے سے پٹھوں کے درد میں بھی کمی آتی ہے۔ اس تیل کی خوشبو آپ کو غیر صحت بخش چیزیں کھانے سے روکتی ہے۔ اس کے ساتھ بار بار کھانے کی خواہش کو بھی کم کیا جا سکتا ہے۔ آپ کا پیٹ بھی بھرا ہوا محسوس ہوتا ہے۔ ایسے میں اگر آپ اپنا وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو اس تیل کو اپنے پیٹ اور جسم کے دیگر حصوں میں لگا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ نہانے کے پانی میں پیپرمنٹ آئل کے 4-5 قطرے ملا سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو بہت فائدہ ہوگا۔

Oil to reduce belly fat in urdu

یہ بھی پڑھیں:  روزانہ کھانا کھانے سے پہلے ادرک کا ایک ٹکڑا کھائیں، تیزابیت اور بدہضمی جیسے یہ 5 مسائل نہیں ہوں گے

2. چکوترے کا تیل. Grapefruit oil

گریپ فروٹ ایسنشل آئل کا استعمال کرکے آپ جسم کی چربی کو کم کرسکتے ہیں۔ یہ آپ کے جسم کے میٹابولزم کو بڑھاتا ہے۔ چکوترے کے تیل سے پیٹ کی مالش کرنے سے پیٹ کی چربی اور کمر کے طواف کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ یہی نہیں بلکہ یہ تیل دل کی دھڑکن کو کنٹرول کرنے کی بھی خصوصیت رکھتا ہے۔ چکوترے کا تیل ہاضمے کو بہتر بنانے اور موڈ کو بہتر بنانے میں موثر ہے۔

3. ادرک کا تیل. Ginger oil

ادرک کا تیل جسم میں سوزش کو کم کرنے میں موثر ہے۔ نہ صرف یہ، یہ آپ کو تناؤ اور شوگر کی خواہش کو کم کرنے میں بھی مدد دے سکتا ہے۔ نظام ہاضمہ کو صحت مند رکھنے کے لیے آپ اس تیل کا استعمال کر سکتے ہیں۔ ادرک کا تیل آپ کے لیے تھرموجینک کے طور پر بھی کام کرتا ہے، جس کا مطلب ہے کہ یہ چربی جلانے اور آپ کے میٹابولزم کو بڑھانے میں کارگر ثابت ہو سکتا ہے۔ اس تیل سے آپ اپنے جسم کی مالش کر سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ نہاتے وقت اس تیل کے چند قطرے گرم پانی میں ملا کر نہانے سے آپ کو بہت فائدہ ہوگا۔ صرف میری صحت

4. لیوینڈر کا تیل. Lavender oil

لیونڈر کا تیل تناؤ کو کم کرنے میں بہت موثر سمجھا جاتا ہے۔ اس تیل کو رات کو سونے سے پہلے جسم پر لگانے سے اچھی نیند آتی ہے۔ اس تیل کو جسم پر لگا کر وزن کم کیا جا سکتا ہے۔ دراصل اس تیل کو لگانے سے آپ کو اچھی نیند آتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ کھانے کی تڑپ بھی پیدا ہوتی ہے، جس سے آپ کے جسمانی وزن کو کم کیا جاسکتا ہے۔ رات کو سونے سے پہلے 2 سے 3 قطرے ہتھیلی پر ڈالیں۔ اب اس تیل کی مالش کریں اور اپنے جسم کے چربی والے حصے پر لگائیں۔ اس سے آپ کو بہت فائدہ ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں:  سرسوں کا تیل یا ناریل کا تیل؟ کس تیل میں کھانا پکانا صحت کے لیے فائدہ مند ہے؟

Oil to reduce belly fat in urdu

5. لیموں کا تیل. Lemon oil

لیموں کا پانی وزن کم کرنے میں بہت موثر سمجھا جاتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ لیموں کا تیل بھی آپ کے لیے وزن کم کرنے میں بہت کارآمد ثابت ہوسکتا ہے۔ اس تیل کو لگانے سے جسم میں موجود زہریلے مادے باہر نکل سکتے ہیں۔ یہ آپ کی توانائی کو بھی بڑھاتا ہے اور ہاضمہ کو بہتر کرتا ہے۔ لیموں کے تیل کا استعمال آپ کے موڈ کو بہتر بنا سکتا ہے اور جسمانی وزن کو کم کر سکتا ہے۔ اس تیل کے چند قطرے اپنے تیل پر ڈالیں۔ یہ آپ کو بہت بہتر نتیجہ دے گا۔

آپ ان تیلوں کو وزن کم کرنے یا پیٹ کی چربی کو کم کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ لیکن خیال رہے کہ صرف تیل استعمال کرنے سے وزن کم نہیں ہو سکتا۔ اس کے لیے آپ کو بہتر خوراک اور جسمانی سرگرمی کی بھی ضرورت ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اگر آپ کو کسی قسم کا کوئی سنگین مسئلہ درپیش ہے تو ماہر سے مشورہ کرکے ہی اپنا وزن کم کرنے کی کوشش کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button