صحت کا دیسی علاج

یہ 8 تیل سردیوں میں پھٹی ایڑیوں کا مسئلہ دور کر دیں گے، باقاعدگی سے لگانے سے پاؤں نرم اور خوبصورت ہو جاتے ہیں

سردیوں میں پھٹی ایڑیاں ایک عام مسئلہ ہے۔ خاص طور پر سردیوں کے آغاز میں اس پریشانی کی وجہ سے لوگوں کو کافی پریشانی کا سامنا بھی کرنا پڑتا ہے۔ ایسے میں لوگوں کو اپنے پھٹے ہوئے ٹخنوں کو چھپانے کے لیے کپڑوں کا انتخاب کرنے میں بھی دشواری کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ لیکن ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ پھٹی ایڑیوں سے نجات بہت آسانی سے مل سکتی ہے۔ ہمارے اردگرد کچھ ایسے تیل موجود ہیں ۔جو پھٹی ایڑیوں کے مسئلے کو دور کرنے میں آپ کے کام آسکتے ہیں۔ آج کا مضمون ان تیلوں پر ہے۔ آج اس آرٹیکل کے ذریعے ہم آپ کو بتائیں گے کہ کون سے ایسے تیل ہیں۔جن کے استعمال سے آپ ایڑیوں کی پھٹی ہوئی ایڑیوں کے مسئلے سے نجات پا سکتے ہیں۔ 

oils for cracked heels during winters in urdu

1 – ناریل کا تیل۔ coconut oil

پھٹی ایڑیوں کے مسئلے پر بھی ناریل کے تیل کے استعمال سے قابو پایا جا سکتا ہے۔ ایسی حالت میں رات کو سونے سے پہلے ناریل کے تیل کو ہلکا سا گرم کریں اور ٹخنوں پر ہلکے ہاتھوں سے مساج کریں۔ ایسا کرنے سے ایڑیوں کے پھٹے ہونے کے مسئلے سے جلد نجات مل سکتی ہے۔

2 – پودینے کا تیل۔peppermint oil

آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ پھٹی ایڑیوں کے مسئلے سے نجات دلانے کے لیے پودینے کا تیل بہت مفید ثابت ہو سکتا ہے۔ پودینے کے تیل میں اینٹی مائکروبیل خصوصیات ہیں۔ جو نہ صرف جلد کو صحت مند رکھتے ہیں بلکہ پھٹی ایڑیوں سے بھی نجات دلا سکتے ہیں۔ ایسی حالت میں آپ کو پودینے کے تیل سے پھٹی ہوئی ایڑیوں کی باقاعدگی سے مالش کرنی چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں-  سردیوں کے موسم میں چنبل کا خطرہ بڑھ جاتا ہے، ان 5 تدابیر سے پرہیز کریں.

3 – ناریل کا تیل اور زیتون کا تیل۔coconut oil and olive oil

oils for cracked heels during winters in urdu

ناریل کا تیل اور زیتون کا تیل ایک ساتھ لگانے سے بھی ٹخنوں کے مسئلے سے نجات مل سکتی ہے۔ ایسی حالت میں رات کو سونے سے پہلے ناریل کے تیل کو تھوڑا سا گرم کریں اور اس میں زیتون کے تیل کے چند قطرے ملائیں، اب اس مکسچر کو متاثرہ جگہ پر لگائیں اور سو جائیں۔ چند دنوں میں آپ دیکھیں گے کہ پھٹی ایڑیوں کے مسئلے میں آرام آجاتا ہے۔

4 – پیچولی کا تیل۔patchouli oil

زیادہ تر لوگ اس تیل کے بارے میں نہیں جانتے۔ وضاحت کریں کہ پیچولی ضروری تیل ہے۔ جس سے ذہنی تناؤ، ڈپریشن وغیرہ کے مسائل سے نجات مل سکتی ہے۔ پیچولی کا تیل نہ صرف جلد کے داغوں کو دور کرتا ہے بلکہ زخم بھرنے میں بھی مفید ہے۔ ایسی حالت میں آپ پھٹی ہوئی ایڑیوں پر پیچولی کا تیل لگا سکتے ہیں۔ اس تیل کے اندر اینٹی فنگل خصوصیات پائی جاتی ہیں جو پھٹی ایڑیوں کے مسئلے سے نجات دلا سکتی ہیں۔ ایسی حالت میں رات کو سونے سے پہلے متاثرہ جگہ پر پیچولی کا تیل استعمال کریں۔

oils for cracked heels during winters in urdu

5 – تلسی ضروری تیل۔ Basil essential oil

تلسی کا تیل پھٹی ایڑیوں کے مسئلے کو دور کرنے میں بھی بہت مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ تلسی کے تیل کے اندر جراثیم کش خصوصیات موجود ہیں جو نہ صرف پھٹی ایڑیوں سے نجات دلا سکتی ہیں بلکہ ان کے استعمال سے ایڑیاں خوبصورت بھی بن سکتی ہیں۔ ایسی صورت میں تلسی کا تیل باقاعدگی سے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

6۔گلیسرین اور ناریل کے تیل کا استعمال۔6 –  Glycerin and Coconut Oil

گلیسرین اور ناریل کے تیل کو آپس میں ملا کر پینے سے ایڑیوں کے پھٹے ہونے کے مسئلے سے بھی نجات مل سکتی ہے۔ ایسی صورت میں ناریل کے تیل میں گلیسرین ملا کر متاثرہ جگہ پر لگائیں۔ خیال رہے کہ آپ گلیسرین کو براہ راست ٹخنوں پر نہ لگائیں۔ ایسا کرنے سے شخص کی ایڑیوں میں جلن کا احساس پیدا ہوسکتا ہے۔ ایسی حالت میں گلیسرین کو ناریل کے تیل کے ساتھ لگائیں اور آپ ٹخنوں کے مسئلے سے نجات حاصل کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں- ادرک کا پیسٹ لگا کر ان 6 مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے، پیسٹ بنانے کا طریقہ.

7 – لیوینڈر آئل کا استعمال۔ Use of lavender oil

لیونڈر کے تیل میں جراثیم کش اور اینٹی فنگل خصوصیات ہیں جو نہ صرف جلد کے مسائل سے نجات دلانے میں کارآمد ہیں بلکہ اس تیل کا باقاعدگی سے استعمال ایڑیوں کی پھٹی ہوئی ایڑیوں کے مسئلے سے بھی نجات دلا سکتا ہے۔ ایسی صورت میں آپ اس تیل کو رات کو سونے سے پہلے استعمال کر سکتے ہیں۔

8 – دار چینی کا تیل۔ Cinnamon oil

دار چینی کا تیل ٹخنوں کے مسائل سے نجات دلانے میں بہت مفید ثابت ہوسکتا ہے۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ دار چینی کے تیل میں جراثیم کش، اینٹی آکسیڈنٹ، جراثیم کش خصوصیات موجود ہیں جو نہ صرف پھٹی ایڑیوں کے مسئلے کو دور کرتی ہیں۔ بلکہ یہ ٹخنوں کو انفیکشن سے بچانے میں مددگار ہے۔ ایسی حالت میں آپ رات کو سونے سے پہلے دار چینی کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔

نوٹ – اوپر بتائے گئے نکات سے پتہ چلتا ہے کہ سردیوں میں پھٹی ایڑیوں کے مسئلے سے نجات دلانے میں کچھ تیل بہت مددگار ثابت ہو سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کو ان تینوں کے استعمال سے کسی قسم کی پریشانی یا پریشانی محسوس ہوتی ہے تو ان تیلوں کو ایڑیوں پر استعمال نہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button