جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

دہی تیل والی جلد کا مسئلہ دور کرے گا، یہ 5 طریقے استعمال کریں۔

تیل والی جلد ایکنی، وائٹ ہیڈز، بلیک ہیڈز وغیرہ کے امکانات کو بڑھا دیتی ہے۔ تیل والی جلد کے لیے دہی کے استعمال کا طریقہ جانیں۔

جن لوگوں کی جلد روغنی ہوتی ہے. ان کے چہرے پر مہاسوں کا زیادہ خطرہ ہوتا ہے۔ اگر آپ تیل کی جلد سے چھٹکارا پانے کا طریقہ تلاش کر رہے ہیں تو آپ دہی کا استعمال کر سکتے ہیں۔ دہی لگانے سے چہرے سے اضافی تیل کو جذب کرنے میں مدد ملتی ہے۔ چہرے پر دہی کا استعمال جلد کی چمک میں اضافہ کرتا ہے۔ دہی کو داغ دھبوں اور بڑھاپے کی علامات سے نجات دلانے کے لیے بھی فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم تیل والی جلد کے لیے دہی کے فوائد اور تیل والی جلد سے نجات کے لیے دہی کے استعمال کا طریقہ بھی بتائیں گے۔

دہی تیل والی جلد کا علاج ہے – (Oily Skin Treatment)

اگر آپ تیل والی جلد کا علاج تلاش کر رہے ہیں تو آپ دہی کا استعمال کر سکتے ہیں۔ لییکٹک ایسڈ دہی میں موجود ہوتا ہے۔ دہی جلد کو تیل سے پاک رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ روغنی جلد سے چھٹکارا پانے کے لیے اپنے چہرے کو فیس واش سے صاف کریں اور دہی لگائیں۔ آپ چہرے پر ٹھنڈا یا نارمل سادہ دہی لگا سکتے ہیں۔ مزید جانیں دہی استعمال کرنے کے 5 طریقے۔

1. دہی اور بیسن کا فیس پیک.(Yogurt and Besan Face Pack)

اگر آپ دہی کا فیس پیک استعمال کرتے ہیں تو آپ تیل کی جلد سے نجات پا سکتے ہیں۔ ایک پیالے میں ٹھنڈا دہی نکال لیں اور پھر اس میں چنے کا پاؤڈر ڈالیں۔ اسے چہرے پر لگائیں اور چھوڑ دیں۔ 30 منٹ بعد چہرہ دھو لیں۔ آپ چنے کے آٹے کے ساتھ دودھ اور بادام کا پیسٹ بھی چہرے پر لگا سکتے ہیں۔ یہ دونوں اجزاء روغنی جلد کے مسئلے کو دور کرتے ہیں۔

oily-skin-treatment-with-curd-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. دہی اور شہد.(Yogurt and Honey)

تیل کی جلد سے نجات کے لیے دہی اور شہد کا مرکب استعمال کیا جا سکتا ہے۔ 2 چمچ دہی میں تھوڑا سا شہد ملائیں۔ اس مکسچر کو چہرے پر لگائیں۔ شہد میں جراثیم کش اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں۔ اس کے استعمال سے جلد صاف ہوجاتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: دہی اور کیلے کو جلد پر لگانے سے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

3. دہی اور لیموں کا رس.(Yogurt and Lemon Juice)

اگر آپ تیل والی جلد کا علاج تلاش کر رہے ہیں تو آپ دہی اور لیموں کا رس لگا سکتے ہیں۔ 2 چمچ دہی میں آدھا چائے کا چمچ لیموں کا رس ملائیں۔ اس مکسچر کو چہرے پر لگائیں اور 15 منٹ بعد چہرہ دھو لیں۔ لیموں کے رس میں وٹامن سی موجود ہوتا ہے۔ سائٹرک ایسڈ ہونے کے وزن کی وجہ سے، یہ کسیلی کا کام کرتا ہے۔ اگر آپ کو لیموں سے الرجی ہے تو اس کے بجائے آپ نارنجی کے چھلکے کا پاؤڈر استعمال کر سکتے ہیں۔

4. دہی اور ہلدی.(Yogurt and Turmeric)

آپ دہی اور ہلدی کے استعمال سے تیل والی جلد کا علاج کر سکتے ہیں۔ 2 چمچ دہی میں ایک چٹکی ہلدی ملائیں۔ اسے چہرے پر لگائیں۔ مرکب خشک ہونے کے بعد ٹھنڈے پانی سے چہرہ دھو لیں۔ ہلدی اور دہی میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں۔ ہلدی اور دہی کا مرکب تیل والی جلد کے لیے ایک علاج ہے۔

oily-skin-treatment-with-curd-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. دہی اور دلیا.(Yogurt and Oatmeal)

تیل والی جلد کے علاج کے لیے آپ دہی اور دلیا کا استعمال کر سکتے ہیں۔ دلیا کو پیس کر پاؤڈر بنا لیں۔ دلیا کے پاؤڈر کے 1 چمچ میں 1 چائے کا چمچ دہی ملائیں۔ اس مکسچر کو چہرے پر لگائیں۔ دہی کی طرح دلیا کا استعمال بھی سیبم کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔ دہی اور دلیا میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ آپ اس فیس پیک کو ہفتے میں دو بار لگا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: چقندر اور کافی سے فیس پیک بنائیں، جلد سے دانے اور ایکنی ختم ہو جائیں گے۔

جلد کے لیے دہی کے فوائد – (Curd Benefits)

دہی کو جلد کے لیے کئی طریقوں سے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

  • دہی کے استعمال سے آپ تیل کی جلد سے نجات حاصل کر سکتے ہیں۔
  • دہی چہرے کے دھبوں کو دور کرنے کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔
  • دہی کو روغن کے مسئلہ کو دور کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔
  • اگر جلد خشک ہو گئی ہو تب بھی آپ دہی کا استعمال کر سکتے ہیں۔
  • دہی جھریوں کا بھی آسان علاج ہے۔ باریک لکیروں کے مسئلے سے بچنے کے لیے دہی کا استعمال کریں۔

اگر آپ جلد کی کسی سنگین بیماری میں مبتلا ہیں تو ڈاکٹر کے مشورے سے دہی کا استعمال کریں۔ رات کو دہی کے استعمال سے پرہیز کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button