صحت مند غذا

ادرک اور پیاز کا رس پینے کے فائدے: پیاز اور ادرک کا رس جسم کے ان 5 مسائل کو دور کرتا ہے

پیاز اور ادرک کا رس صحت کے لیے فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں اس کے فوائد اور استعمال کا طریقہ

کچن میں ادرک کا استعمال بہت زیادہ ہوتا ہے۔ سبزیوں کا ذائقہ بڑھانے کے لیے ہو یا چائے کے ایک گھونٹ کا ذائقہ، ان سب میں ادرک کا استعمال کیا جاتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ پیاز کو کئی طرح کے پکوانوں میں بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ ان دونوں کا امتزاج کھانے کے ذائقے کو بڑھا سکتا ہے۔ ساتھ ہی یہ دونوں صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند مانے جاتے ہیں۔ پیاز اور ادرک کا رس بہت سی بیماریوں کے علاج میں موثر ہے۔ یہ نظام ہاضمہ کو بہتر بنانے اور قوت مدافعت بڑھانے میں موثر ہے۔ آج ہم اس مضمون میں ادرک اور پیاز کے رس کے فوائد کے بارے میں جانیں گے۔ آئیے جانتے ہیں ادرک اور پیاز کا رس پینے کے فوائد۔

onion and ginger juice health benefits in urdu

1. آنکھوں کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for the eyes)

پیاز اور ادرک کا رس آنکھوں کے لیے فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ اس کے استعمال سے بینائی بہتر ہوتی ہے۔ درحقیقت، پیاز کا رس آپ کے جسم میں Glutathione پیدا کرتا ہے۔ Glutathione پروٹین کی ایک قسم ہے، جو آنکھوں کے لیے فائدہ مند ہو سکتی ہے۔ اس کے علاوہ پیاز اور ادرک کا رس اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتا ہے جو آنکھوں کے لیے فائدہ مند ہے۔ یہی نہیں بلکہ پیاز کے رس میں وٹامن ای بھی موجود ہوتا ہے جو آنکھوں کے لیے فائدہ مند ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں انڈے کی زردی ضرور کھائیں، جانئے اس سے بچوں اور بزرگوں کو ملنے والے بے شمار فائدے

2. حاملہ خواتین کے لیے موثر.(Effective for pregnant women)

وٹامن سی پیاز میں پایا جاتا ہے جو حاملہ خواتین میں قوت مدافعت بڑھانے میں کارگر ثابت ہو سکتا ہے۔ دوسری جانب ادرک کی بات کی جائے تو ادرک کا رس انفیکشن سے بچاتا ہے۔ نیز یہ قوت مدافعت کو بھی بڑھاتا ہے۔ ایسی حالت میں ان دونوں کا مرکب حاملہ خواتین کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ پیاز میں سلفر، آئرن اور زنک پایا جاتا ہے جو کہ حاملہ خواتین کے لیے ضروری غذائی اجزاء میں سے ایک ہے۔ یہی نہیں پیاز میں فائبر ہوتا ہے جو کہ معدے کو صاف رکھنے میں کارآمد ہے۔

3. مردوں کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for Men)

پیاز اور ادرک میں اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی سوزش خصوصیات ہیں۔ یہ اینٹی آکسیڈنٹس مردوں کے سپرم کی تعداد بڑھانے میں کارگر ثابت ہو سکتے ہیں۔ اگر آپ کو زرخیزی سے متعلق مسائل ہیں تو ادرک اور پیاز کا رس باقاعدگی سے پییں۔ اس کے لیے پہلے پیاز اور ادرک کا رس برابر مقدار میں ملا لیں۔ اب اس جوس کو رات کو سونے سے پہلے پی لیں۔ آپ اس سے بہت سارے مثبت اثرات دیکھ سکتے ہیں۔ صرف میری صحت

4. خون کی کمی کو دور کریں۔(Remove blood loss)

پیاز اور ادرک کا رس پینے سے بھی جسم میں خون کی کمی دور ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ ادرک جسم میں دوران خون کو بھی بہتر بناتی ہے۔ کچے پیاز کا رس خون کی کمی کے علاج میں موثر ہے۔ اگر آپ کے جسم میں خون کی کمی ہے تو ادرک اور پیاز کا رس آپ کے لیے فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ تاہم یہ بات ذہن میں رکھیں کہ ادرک اور پیاز کا رس صرف ڈاکٹر یا ماہر غذائیت کے مشورے پر ہی پینا چاہیے۔

5. جنسی طاقت میں اضافہ.(Increase Sexual Power)

پیاز اور ادرک کا رس بھی جنسی قوت مدافعت بڑھانے میں فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ دراصل پیاز کا رس مردوں میں ٹیسٹوسٹیرون ہارمون کی سطح کو بڑھاتا ہے۔ اس سے مردوں کی زرخیزی بہتر ہو سکتی ہے۔ اس کے علاوہ جسم میں ہارمونز بھی متوازن رہ سکتے ہیں۔ اگر آپ اپنی جنسی طاقت بڑھانا چاہتے ہیں تو رات کو سونے سے پہلے 1 چائے کا چمچ پیاز اور ادرک کا رس پی لیں۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں سیب کا سوپ پینے سے جسم کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں، جانیے آسان ترکیبیں۔

onion and ginger juice health benefits in urdu

پیاز اور ادرک کا رس صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ لیکن خیال رہے کہ پیاز اور ادرک کا رس پینے سے پہلے ایک بار ڈاکٹر یا ماہر سے ضرور مشورہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort