صحت مند غذا

کینو کا جوس بدہضمی کا مسئلہ دور کرتا ہے، جانیے اسے پینے کے صحت کے لیے 11 فائدے

ٹینجرین کا جوس پینے سے وزن کم ہوتا ہے، قوت مدافعت بڑھتی ہے، آپ کا جسم کئی بیماریوں سے بچ سکتا ہے، جانیے اس کے دیگر فوائد

سردیوں میں گٹھلیوں پر فروخت ہونے والا پھل کینو بہت سی خوبیوں کا بادشاہ ہے۔ یہ پھل دیکھنے اور ذائقے میں نارنجی جیسا ہے. لیکن نارنجی جیسی کھٹی اس پھل میں نہیں ہے۔ اگر آپ کینو کے خواص کے بارے میں نہیں جانتے تو آئیے. آپ کو بتاتے ہیں کہ اس پھل میں کاربوہائیڈریٹس، سوکروز، گلوکوز، فرکٹوز جیسے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ اگر آپ کینو کا جوس پیتے ہیں تو آپ کے جسم کو وٹامن سی کی وافر مقدار ملے گی جس کی وجہ سے آپ کے جسم میں قوت مدافعت بڑھے گی اور جسم موسمی اور وائرل بیماریوں کا شکار نہیں ہوگا۔ اس وقت، کووڈ کے پیش نظر، لوگ صحت مند آپشنز اور قوت مدافعت بڑھانے والے کھانے کی تلاش میں ہیں، ایسی صورت حال میں ٹینگرین کا جوس پینا ایک اچھا آپشن ہے۔ بدہضمی، تیزابیت، پیٹ کے مسائل بھی کینو کا رس پینے سے کم ہوتے ہیں۔ اس مضمون میں ہم کینو کے جوس کے فوائد پر بات کریں گے۔

orange juice benefits in urdu

کینو کے جوس کی غذائی قیمت.(The nutritional value of canoe juice)

ٹینگرین کا جوس وٹامن سی سے بھرپور ہوتا ہے۔ اگر آپ ٹینجرین کا 100 ملی لیٹر جوس پیتے ہیں. تو آپ کو 20 ملی گرام کے برابر وٹامن سی ملے گا۔ کینو کے جوس میں پوٹاشیم، کیلشیم، کاپر، سوڈیم بھی اچھی خاصی مقدار میں ہوتا ہے۔ کینو کے جوس میں وٹامن بی کمپلیکس بھی پایا جاتا ہے۔ کینو میں دیگر سائٹرک پھلوں کی نسبت زیادہ کیلشیم ہوتا ہے، اس لیے یہ آپ کی ہڈیوں کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔

یہ بھی پڑھیں:سردیوں میں صحت مند رہنے کے لیے دوپہر کے کھانے میں یہ 6 چیزیں شامل کریں، ماہرین سے فائدے جانیں۔

 

کینو کا جوس کیسے تیار ہوتا ہے.(How Canoe Juice Is Made)

  • کینو کا جوس بنانے کے لیے آپ کو صرف کینو اور کالے نمک کی ضرورت ہوگی۔
  • کینو کا رس بنانے کے لیے ٹینجرین کو چھیل کر اس میں موجود بیج نکال لیں۔
  • اب کینو کو مکسچر میں پیس لیں اور اس میں کالا نمک ڈال کر تیار شدہ جوس پی لیں۔
  • کینو کا رس آپ کسی بھی وقت پی سکتے ہیں. اسے صبح سویرے ناشتے کے ساتھ پی لیں. جسم میں توانائی آئے گی۔

یہ بھی پڑھیں: 30 سال سے زیادہ عمر کی خواتین یہ 5 قسم کے جوس ضرور پئیں، صحت کو بے شمار فائدے ملیں گے

کینو کا جوس پینے کے فائدے.(Benefits of drinking kinnow juice)

1. کینو کا رس پینے سے وزن کم ہوتا ہے.اس کے استعمال سے زیادہ بھوک نہیں لگتی اور میٹابولک ریٹ بڑھتا ہے. جس سے وزن کم ہوتا ہے۔

2. ٹینگرین کا جوس پینے سے جلد میں داغ دھبوں. جھریوں کا مسئلہ نہیں ہوتا۔

3. ٹینجرین کے جوس میں وٹامن اے بھی موجود ہوتا ہے. جو آپ کی بینائی کو بڑھاتا ہے۔

4. جن لوگوں کو معدے سے متعلق مسائل ہیں. جیسے بدہضمی. پیٹ میں درد، تیزابیت وغیرہ، انہیں کینو کا جوس پینا چاہیے، اس جوس میں بہت سے غذائی معدنیات پائے جاتے ہیں۔

5. ٹینجرین کا جوس روزانہ پینے سے ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں.جن لوگوں کو جوڑوں کے درد کا مسئلہ ہو وہ اس کا استعمال ضرور کریں. کنو کیلشیم سے بھرپور ہوتا ہے۔

6. ٹینجرین کے جوس میں اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات ہیں. جو گردے کی پتھری کا خطرہ کم کرتی ہیں.اس کا جوس پینے سے جسم سے زہریلے مواد باہر نکل جاتے ہیں۔

7. اگر آپ کینو کے جوس میں چھلکے کے ریشے ڈالیں تو یہ زیادہ فائدہ مند ہوگا. کیونکہ ان میں کینسر مخالف خصوصیات ہیں۔ چھلکوں میں نوبیلیٹن. اور فلیوونائڈز نامی عناصر ہوتے ہیں۔

8۔اگر آپ کے جسم میں توانائی کی کمی ہو تب بھی آپ اس کا جوس پی لیں.اس میں گلوکوز ہوتا ہے، اس سے جسم دن بھر متحرک رہے گا۔

9. دل کے امراض میں پوٹاشیم. فائبر کی اچھی مقدار ہوتی ہے.جو دل کی بیماری کا خطرہ کم کرتی ہے۔

10۔ ٹینجرین جوس کا استعمال بی پی کو کنٹرول کرتا ہے. لو اور ہائی بی پی کا مسئلہ دور کرتا ہے. کیونکہ اس میں میگنیشیم پایا جاتا ہے۔

11. خون کی کمی کے مریض بھی ٹینجرین کا رس پیتے ہیں. تو جسم میں خون کی مقدار بڑھ جاتی ہے. کیونکہ اس میں آئرن کی اچھی مقدار ہوتی ہے۔

orange juice benefits in urdu

ٹینجرین جوس کا استعمال معدے اور قوت مدافعت کے لیے فائدہ مند ہے. لیکن اگر آپ کو اس سے الرجی ہے. تو اسے ڈاکٹر یا ماہر غذائیت کے مشورے پر ہی استعمال کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button