جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

اورنج کے چھلکے اور شہد کو چہرے پر لگانے سے ان 4 مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔

اورنج کے چھلکے اور شہد کے فوائد: اورنج کے چھلکے اور شہد سے بنا فیس پیک لگانے سے جلد کو اندر سے صاف کرنے میں مدد ملتی ہے۔

Benefits of Orange Peel Face Pack: اورنج یا اس کا رس اپنی روزمرہ۔ کی خوراک میں شامل کریں اور وزن کم کریں۔ آپ نے یہ سطریں کئی بار سنی ہوں گی۔ سنگترہ کھا لیا ہے۔ لیکن اس کے چھلکے کا کیا ہوگا؟ اب آپ کہیں گے کہ سنگترہ کھانے کے بعد اس کے چھلکے کوڑے میں پھینک دیں گے۔ اگر آپ کا جواب وہی ہے تو پھر سوچئے۔ نارنجی کا چھلکا جسے آپ بیکار سمجھ کر پھینک رہے ہیں۔ وہ آپ کے چہرے کی خوبصورتی کو بڑھانے کے لیے کارآمد ثابت ہو سکتا ہے۔ اس کے چھلکے میں وٹامنز کی مقدار سنگترے کے گودے سے کہیں زیادہ ہوتی ہے۔ نارنجی کے چھلکوں کو جلد کے لیے ایک نعمت سمجھا جاتا ہے۔ نارنجی کے چھلکے اور شہد سے بنا فیس پیک چہرے پر لگانے سے بلیک ہیڈز، ایکنی، نشانات اور داغ دھبوں کو دور کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ تو آئیے آج جانتے ہیں اورنج کے چھلکے اور شہد (Orange Peel Benefits) کو چہرے پر لگانے کے فوائد کے بارے میں۔

اورنج اور شہد کا استعمال کیسے کریں۔(How to use Orange and Honey)

چہرے کو چمکدار بنانے کے لیے آپ شہد اور نارنجی کے چھلکوں کو فیس پیک یا فیس سکرب کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔ درحقیقت نارنجی کے چھلکے میں کاپر، فولیٹ، وٹامن اے، کیلشیم، میگنیشیم اور فائبر کی وافر مقدار پائی جاتی ہے۔ اگر آپ نارنجی کے چھلکے کو چہرے پر باقاعدگی سے استعمال کرتے ہیں تو یہ جلد سے مردہ خلیوں کو نکالنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ نارنجی کے چھلکے اور شہد کا فیس پیک اور فیس اسکرب بنانے کا طریقہ

 

اورنج کا چھلکا اور شہد کا فیس پیک۔(Orange Peel and Honey Face Pack)

اورنج کے چھلکے سے فیس پیک بنانے کے لیے پہلے اسے دھوپ میں اچھی طرح خشک کر کے پاؤڈر بنا لیں۔ اس کے بعد ایک پیالے میں 2 چائے کے چمچ نارنجی کے چھلکے کا پاؤڈر ڈالیں۔ اس میں تھوڑا سا شہد ملا دیں۔ اگر آپ کو شہد اور نارنجی کے چھلکے کا پیسٹ گاڑھا محسوس ہو تو اس میں تھوڑا سا دودھ ملا دیں۔ اس فیس پیک کو چہرے اور گردن پر لگائیں اور 15 سے 20 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد اورنج کے چھلکے اور شہد سے بنے اس فیس پیک کو عام پانی سے دھو لیں۔ اس فیس پیک کو آپ ہفتے میں دو بار استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: نیم کے پتوں کو چہرے پر لگانے کے فائدے، جانئے.

اورنج کے چھلکے اور شہد سے چہرے کا اسکرب بنائیں –(Orange Peel and Honey Face Scrub)

اورنج کے چھلکوں کو اسکرب کے طور پر استعمال کرنے کے لیے آپ اس پر چینی اور شہد براہ راست لگا سکتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو نارنجی کے چھلکے کے پاؤڈر میں تھوڑا سا شہد اور عرق گلاب ملا کر پیسٹ بنا سکتے ہیں۔ شہد، عرق گلاب اور نارنجی کے چھلکے کا پیسٹ بنانے کے بعد اسے چہرے اور گردن پر لگائیں۔ اس پیسٹ کو چہرے پر 10 سے 15 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ جب پیسٹ تھوڑا سا سوکھ جائے تو اسے اسکرب کی طرح صاف کریں۔ چہرے پر کوئی بھی اسکرب استعمال کرتے وقت اس بات کا خیال رکھیں کہ اس کے بعد آپ کو فیس پیک استعمال کرنا ہوگا۔

orange-peel-and-honey-face-mask-for-acne-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

اورنج کے چھلکے اور شہد سے بنے اس اسکرب کو آپ ہفتے میں ایک بار استعمال کر سکتے ہیں۔ نارنجی کے چھلکے اور شہد سے بنے فیس پیک اور اسکرب کو باقاعدگی سے کرنے سے جلد کی گندگی کو ختم کرنے اور اسے چمکدار بنانے میں مدد ملتی ہے۔

اورنج کے چھلکے اور شہد کو چہرے پر لگانے کے فوائد۔(Benefits of applying orange peel and honey on the face)

1. اورنج کے چھلکے کے پاؤڈر کو شہد میں۔ ملا کر لگانے سے ٹیننگ کو ختم کرنے میں مدد ملتی ہے۔ نارنجی کے چھلکے کا پاؤڈر اور شہد ان لوگوں کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتے ہیں۔ جن کی جلد گرمیوں اور ساحل سمندر پر سفر کی وجہ سے کالی پڑ گئی ہے۔

2. نارنجی کے چھلکے کا پاؤڈر جلد پر موجود۔ تمام گندگی کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اگر آپ نارنجی کے چھلکے سے بنا فیس پیک کو باقاعدگی سے لگاتے ہیں۔ تو یہ کیل مہاسوں کا مسئلہ بھی ختم کر سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: جلد کے انفیکشن میں زیرہ کا اس طرح استعمال کریں، مسئلہ جلد دور ہو جائے گا۔

3. بہت سی لڑکیوں کو مہاسوں اور بیوٹی پراڈکٹس کے استعمال۔ کی وجہ سے چہرے پر دھبوں اور دھبوں کا مسئلہ درپیش ہوتا ہے، انہیں نارنجی کا چھلکا اور شہد استعمال کرنے کا بھی مشورہ دیا جاتا ہے۔

orange-peel-and-honey-face-mask-for-acne-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

4. جن لوگوں کو کھلے چھیدوں کا مسئلہ ہے انہیں بھی سنترے کے چھلکے اور شہد سے بنا فیس پیک استعمال کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ نارنجی کے چھلکے اور شہد کے غذائی اجزاء کھلے مساموں کو بند کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button