بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

اگر آپ اورنج کا پاؤڈر اپنے بالوں پر اس طرح لگائیں تو بہت سی پریشانیاں دور ہو جائیں گی۔

Orange Powder for Hair: اپنے بالوں کے مسائل پر قابو پانے کے لیے آپ اورنج کے چھلکوں سے تیار کردہ پاؤڈر استعمال کر سکتے ہیں

Orange Powder for Hair: کوئی بھی پھل ہو یا سبزی، ہم اکثر ان کے چھلکے پھینک دیتے ہیں۔ لیکن آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ پھلوں اور سبزیوں کے. چھلکوں کو صحت، جلد اور بالوں کے کئی طرح کے مسائل کے لیے بھی استعمال کیا جاسکتا ہے۔ اس میں نارنجی کے چھلکے بھی شامل ہیں۔ سنترے کے چھلکوں میں وٹامن سی، فائبر، وٹامن اے، فولیٹ، رائبو فلاوین، تھامین اور وٹامن بی 6 پایا جاتا ہے۔ بہت سے لوگ جلد کو نکھارنے کے لیے نارنجی کے چھلکوں کا استعمال کرتے ہیں۔ کیونکہ نارنجی کے چھلکے دھبوں، مہاسوں کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ کو بتاتے چلیں. کہ نارنجی کے چھلکے بالوں کے مسائل کو دور کرنے کے لیے بھی استعمال کیے جا سکتے ہیں۔ نارنجی کے چھلکوں کے پاؤڈر سے بالوں سے خشکی، انفیکشن کا علاج کیا جا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ یہ بالوں کو چمکدار، چمکدار اور ملائم بھی بناتا ہے۔ تو آئیے جانتے ہیں نارنجی کے چھلکے کا پاؤڈر بالوں پر لگانے کے فوائد

بالوں پر نارنجی کے چھلکے کا پاؤڈر لگانے کے فوائد-(Benefits of applying orange peel powder on hair)

بالوں کو چمکدار بنائیں.(make hair shiny)

اگر آپ کے بال خشک، کھردرے اور بے جان ہیں تو آپ نارنجی کے چھلکے کا پاؤڈر استعمال کر سکتے ہیں۔ نارنجی کے چھلکوں میں موجود عناصر بالوں کو چمکدار اور نرم بنانے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ اس کے لیے نارنجی کے چھلکے کا پاؤڈر لیں، اس میں ناریل کا تیل ڈالیں۔ اب اسے اپنے بالوں پر لگائیں۔ بالوں کو چمکدار بنانے کے لیے آپ اسے ہفتے میں 2-3 بار استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں- خشک اور بے جان بالوں کو نرم و ملائم بنانے کے لیے چنے کے آٹے سے بنے یہ 3 ہیئر ماسک آزمائیں۔

orange-powder-benefits-for-hair-how-to-apply-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

بال کنڈیشنگ.(hair conditioning)

نارنجی کا چھلکا بالوں کو کنڈیشن کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔ دراصل، سنترے کے چھلکوں میں اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات پائی جاتی ہیں۔ یہ خصوصیات بالوں کو آلودگی اور دھول سے بچاتی ہیں۔ یہ بالوں کو پہنچنے والے نقصان سے بچاتا ہے۔ اگر آپ اپنے بالوں میں نارنجی کے چھلکے کا پاؤڈر استعمال کرتے ہیں تو اس سے بالوں کی کنڈیشنگ میں مدد ملے گی۔ بال بھی چمکدار اور اچھلنے والے ہو جائیں گے۔

پھیکے بالوں سے چھٹکارا حاصل کریں.(get rid of dull hair)

سردیوں میں بال اکثر خشک اور بے جان ہوجاتے ہیں۔ اگر آپ کے بال بھی بے جان، پتلے ہیں تو آپ نارنجی کے چھلکے کا پاؤڈر استعمال کر سکتے ہیں۔ نارنجی کے چھلکے کا پاؤڈر بالوں کو مضبوط کرتا ہے۔ اس سے کمزور، بے جان اور خشک بالوں سے نجات مل سکتی ہے۔

بال بڑھو.(grow hair)

سنترے کے چھلکوں میں وٹامن اے اور وٹامن بی پایا جاتا ہے۔ اگر آپ ہفتے میں 2-3 بار نارنجی کے چھلکوں سے بنا ہیئر ماسک لگاتے ہیں تو اس سے بالوں کی نشوونما میں مدد مل سکتی ہے۔ بالوں کی نشوونما کے لیے آپ نارنجی کے چھلکے کا پاؤڈر لگا سکتے ہیں۔ نارنجی کا چھلکا بالوں کی نشوونما میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

خشکی سے چھٹکارا حاصل کریں.(get rid of dandruff)

اگر آپ کے سر میں خشکی ہے تو آپ نارنجی کے چھلکے کا پاؤڈر استعمال کر سکتے ہیں۔ نارنجی کے چھلکوں کے استعمال سے خشکی سے نجات مل سکتی ہے۔ اس کے لیے سنگترے کے چھلکوں کا پاؤڈر بنا لیں۔ اسے اپنے بالوں اور کھوپڑی پر لگائیں۔ اگر آپ کو خشکی ہے تو آپ اسے ہفتے میں 2 سے 3 بار لگا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں- سردیوں میں آپ کے بال نہیں بڑھتے؟ ماہرین سے اس کی 5 وجوہات اور بالوں کی نشوونما بڑھانے کے طریقے جانیں۔

orange-powder-benefits-for-hair-how-to-apply-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

بالوں پر نارنجی کا چھلکا کیسے لگائیں؟(How to apply orange peel on hair)

بالوں کے مسائل کو دور کرنے کے لیے آپ نارنجی کے چھلکے استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ نارنجی کے چھلکوں کو دھوپ میں خشک کریں۔ انہیں اچھی طرح پیس لیں۔ اب اس میں ناریل کا تیل، ایلوویرا، گلاب کا پانی یا زیتون کا تیل مکس کریں۔ اب اس پیسٹ کو اپنے بالوں اور کھوپڑی پر لگائیں۔ آدھے گھنٹے بعد بالوں کو تازہ پانی سے دھو لیں۔ آپ اس پیسٹ کو ہفتے میں 2 سے 3 بار لگا سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button