ورزش اور فٹنس

اگر آپ پتلے ہیں تو پنیر ان 4 طریقوں سے کھائیں، وزن بڑھنے لگے گا۔

وزن بڑھانے کے لیے پنیر: اگر آپ وزن بڑھانا چاہتے ہیں تو آپ پنیر کو اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کو ہمیشہ فٹ اور صحت مند رکھے گا۔

 وزن بڑھانے کے لیے پنیر کے فوائد: جس طرح موٹاپا یا بڑھتا ہوا وزن ایک بڑا مسئلہ ہے، اسی طرح کچھ لوگ اپنے کم وزن سے بھی پریشان ہیں۔ بہت سے لوگوں کا وزن ان کی عمر، قد کے حساب سے بہت کم ہوتا ہے۔ بعض اوقات ایسے لوگوں کو مذاق کا نشانہ بننا پڑتا ہے۔ دبلا پتلا جسم ان کے اعتماد کی سطح کو بھی کم کرتا ہے۔ ایسے میں جو لوگ دبلے پتلے اور کمزور ہوتے ہیں، وہ اپنا وزن بڑھانے کے لیے طرح طرح کے پروٹین پاؤڈر یا سپلیمنٹس لینا شروع کردیتے ہیں۔ اگرچہ اس کی وجہ سے آپ کا وزن بڑھتا ہے، لیکن یہ صحت مند وزن نہیں ہے۔ اگر آپ صحت مند طریقے سے وزن بڑھانا چاہتے ہیں تو پنیر کو اپنی خوراک کا حصہ بنا سکتے ہیں۔

جی ہاں، پنیر میں پروٹین، کیلوریز اور صحت مند چکنائی زیادہ ہوتی ہے۔ ایسی حالت میں پنیر وزن بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ تو آئیے ہم تفصیل سے جانتے ہیں کہ وزن بڑھانے کے لیے پنیر کو کن طریقوں سے کھایا جا سکتا ہے۔

paneer-for-weight-gain-how-to-eat-in Urdu

وزن بڑھانے کے لیے کاٹیج پنیر کیسے کھائیں؟(How to Eat Paneer for Weight Gain)

 پنیر پروٹین، وٹامنز اور منرلز سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس لیے پنیر تمام لوگوں کے لیے فائدہ مند ہے۔ لیکن جو لوگ وزن بڑھانا چاہتے ہیں ان کے لیے پنیر کھانا کسی ٹانک سے کم نہیں۔ جن لوگوں کا وزن بڑھ رہا ہے وہ اپنی خوراک میں پنیر کو ضرور شامل کریں۔ 100 گرام پنیر میں 360 کیلوریز ہوتی ہیں۔ آپ ان طریقوں سے وزن بڑھانے کے لیے پنیر کا استعمال کر سکتے ہیں۔

1. وزن بڑھانے کے لیے پنیر سینڈوچ.(Paneer Sandwich for Weight Gain)

آپ اکثر ناشتے میں سینڈوچ کھاتے ہوں گے، جس میں آپ ٹماٹر، پیاز وغیرہ ڈالیں گے۔ اگر آپ اپنا وزن بڑھانا چاہتے ہیں تو سینڈوچ میں پنیر شامل کریں۔ روزانہ صبح ناشتے میں پنیر سینڈوچ کھانے سے آپ اپنا وزن آہستہ آہستہ بڑھا سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ براؤن بریڈ لیں، اس میں کچے پنیر کے ٹکڑے ڈال کر ٹوسٹ کریں۔ پروٹین سے بھرپور یہ ناشتہ آپ کو وزن بڑھانے میں مدد دے گا۔

یہ بھی پڑھیں: وزن بڑھانے کے لیے انڈا کیسے کھائیں؟ دبلے پتلے لوگ ان 4 طریقوں سے انڈے کھاتے ہیں۔

2. وزن بڑھانے کے لیے مسالہ پنیر.(Masala Paneer for Weight Gain)

وزن بڑھانے کے لیے آپ مسالہ پنیر کو بھی اپنی خوراک کا حصہ بنا سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ ایک پیالے میں پنیر کیوبز لیں۔ ان پر کچھ چاٹ مسالہ اور کالی مرچ پاؤڈر چھڑک دیں۔ اب اسے ناشتے یا ناشتے کے طور پر کھائیں۔ روزانہ مسالہ پنیر کھانے سے بھی وزن بڑھ سکتا ہے۔

3. وزن بڑھانے کے لیے پنیر کا سلاد.(Paneer Salad for Weight Gain)

بہت سے لوگ وزن بڑھانے کے لیے چنے، کھیرے، انکر دار دال، پیاز، ٹماٹر وغیرہ کا سلاد کھانا پسند کرتے ہیں۔ لیکن اگر آپ اس سلاد میں پنیر شامل کرتے ہیں تو اس سے سلاد میں پروٹین اور کیلوریز بڑھ جاتی ہیں۔ اس کی وجہ سے وزن تیزی سے بڑھے گا۔ اس کے لیے پنیر کے چھوٹے چھوٹے ٹکڑے کاٹ کر تیار سلاد میں ڈال دیں۔ آپ اپنی غذا میں سلاد کو شامل کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سورج مکھی کے بیج وزن کم کرنے میں موثر ہیں، روزانہ اس طرح کھائیں۔

paneer-for-weight-gain-how-to-eat-in Urdu

4. وزن بڑھانے کے لیے پنیر بھرجی.(Paneer Bhurji for Weight Gain)

انڈے کی زردی جس طرح وزن بڑھانے میں مدد کرتی ہے۔ اسی طرح پنیر بھرجی بھی وزن بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔ اگر آپ دبلی پتلی ہیں، تو آپ اپنے دوپہر کے کھانے میں پنیر بھرجی شامل کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے ایک پین میں زیتون کا تیل ڈالیں، اس میں زیرہ ڈالیں۔ پھر پیاز، ٹماٹر ڈال دیں۔ اس کے بعد پنیر کو میش کریں اور اس میں شامل کریں، آپ تیار شدہ بھورجی کو روٹی کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔

وزن بڑھانے کے لیے پنیر: اگر آپ بھی وزن بڑھانا چاہتے ہیں تو پنیر کو بھورجی، سلاد، سبزی اور سینڈوچ کی شکل میں کھا سکتے ہیں۔ وزن بڑھانے کے لیے آپ ناشتے، دوپہر کے کھانے یا اسنیکس میں پنیر کھا سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ وزن بڑھانے والی کوئی خوراک پہلے ہی لے رہے ہیں تو پنیر کو ماہرین کے مشورہ پر ہی اپنی خوراک کا حصہ بنائیں۔

 

 پنیر وزن بڑھانے میں مددگار ہے۔ اس کا ہر گز یہ مطلب نہیں کہ موٹاپے کا شکار لوگ پنیر نہیں کھا سکتے۔ وہ لوگ جو اپنے ڈائیٹشین کے مشورے سے وزن کم کر رہے ہیں وہ بھی پنیر کھا سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button