جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

پپیتے سے کلینزر، سکرب، فیس ماسک اور فیس پیک بنائیں، چہرے پر قدرتی چمک آجائے گی۔

چہرے کی مردہ جلد کو دور کرنے کے لیے آپ گھر میں پپیتا کا استعمال ان 4 طریقوں سے کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کی جلد چمکدار ہو جائے گی۔

گرمیوں میں آپ کو دھوپ اور آلودگی کی وجہ سے ٹیننگ. سن برن، بہت زیادہ پسینہ آنا یا چہرے کا خشک ہونا جیسے مسائل ہوتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں اپنے چہرے کا خاص خیال رکھنا بہت ضروری ہے. کیونکہ جلد کی مناسب دیکھ بھال نہ کرنے کی وجہ سے آپ کو جھریوں. سیاہ حلقے، ایکنی، سن برن وغیرہ کے مسائل ہو سکتے ہیں۔ آج ہم آپ کی جلد کے لیے ایک ایسا پھل لائے ہیں. جسے کھانے اور لگانے سے آپ کی جلد کی پرورش ہوتی ہے۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ پپیتے میں وٹامن اے، سی، ای اور اینٹی آکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں، جو آپ کی جلد کو نکھارنے کا کام کرتے ہیں۔ ہمیں بتائیں کہ آپ پپیتے سے اپنے چہرے کے لیے کلینزر، اسکرب، فیس ماسک اور فیس پیک کیسے بنا سکتے ہیں۔

papaya for glowing skin howto used in Urdu

1. چہرہ صاف کرنے والا بنائیں اور اسے استعمال کریں۔(Make a face cleanser and use it)

پپیتا وٹامنز اور ایکسفولیٹنگ خصوصیات سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ اجزاء آپ کے چہرے کے مساموں میں جمع ہونے والی گندگی کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ چہرے کو صاف کرنے والا بنانے کے لیے پپیتا اور کھیرے کو اچھی طرح پیس لیں۔ پھر اس مکسچر میں وٹامن ای کے تیل کے چند قطرے ڈال کر مکس کریں۔ اس کے بعد تیار کلینزر سے صاف چہرے کی مالش کریں، پھر پانی سے چہرہ دھو لیں۔ اس سے آپ کی جلد کی خشکی کم ہو جائے گی۔

2. پپیتے کو فیس ماسک کے طور پر استعمال کریں۔(Use papaya as a face mask)

پپیتا وٹامن سی سے بھرپور ہوتا ہے۔ آپ اسے فیس ماسک کے طور پر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ پپیتے کو میش کر لیں اور پھر اس میں دودھ اور شہد ملا لیں۔ اب اسے کچھ دیر چہرے پر لگائیں، پھر ٹھنڈے پانی سے منہ دھو لیں۔ یہ آپ کے چہرے کی خشکی کو کم کرتا ہے اور جلد کو نرم بناتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  تیل والی جلد کے ساتھ جلد کے مردہ خلیوں سے چھٹکارا پانے کے لیے یہ 5 گھریلو اسکرب استعمال کریں۔

3. چہرے کا اسکرب بنائیں اور اسے استعمال کریں۔(Make a face scrub and use it)

پپیتا وٹامنز اور منرلز سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس میں وٹامن اے، سی اور پاپین انزائم ہوتے ہیں، جو آپ کی جلد سے مردہ خلیوں کو ہٹانے میں مدد دیتے ہیں۔ پپیتے کا اسکرب بنانے کے لیے پپیتے کو جئی اور براؤن شوگر کے ساتھ اچھی طرح میش کریں۔ اس کے بعد اپنے چہرے کو ہلکے ہاتھوں سے کچھ دیر تک صاف کریں۔ پھر چہرے کو پانی سے صاف کریں۔

papaya for glowing skin howto used in Urdu

4. پپیتے کا فیس پیک استعمال کریں۔(Use Papaya Face Pack)

آپ پپیتے کا فیس پیک گھر پر بنا کر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کو بنانے کے لیے پپیتے میں وٹامن ای اور عرقِ گلاب کے چند قطرے ڈال کر مکسچر تیار کریں۔ پھر اسے صاف چہرے پر اچھی طرح لگائیں۔ فیس پیک خشک ہونے کے بعد اسے پانی سے دھو لیں۔ اس سے آپ کے چہرے کی ٹیننگ ختم ہو جائے گی اور جلد نرم ہو جائے گی۔

نوٹ-(Note)

اگر آپ کو مذکورہ اجزاء میں سے کسی سے الرجی ہے تو ان کا استعمال نہ کریں اور چہرے پر لگانے کے لیے تازہ اجزاء استعمال کریں۔

چمکدار جلد کے لیے آپ پپیتا کو چہرے پر لگا سکتے ہیں۔ اس سے چہرے کی ٹیننگ ختم ہو جائے گی اور جلد چمکدار ہو جائے گی۔ اگر آپ چاہیں تو چہرے کے جھریاں دور کرنے کے لیے پپیتا بھی چہرے پر لگا سکتے ہیں۔ صحت سے متعلق معلومات کے لیے پڑھتے رہیں

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"