جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

آڑو آئل کے فوائد: پیچ کرنل آئل سے جلد کے ان 5 مسائل پر قابو پایا جاتا ہے

آڑو کے تیل کے استعمال سے جلد سے متعلق بہت سے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔

جب بھی موسم بدلتا ہے۔ اس کا اثر سب سے پہلے ہماری جلد پر نظر آتا ہے۔ سردیوں میں ہماری جلد خشک اور بے جان ہو جاتی ہے۔ اس کے ساتھ اس میں کھنچاؤ اور خارش جیسے مسائل بھی ہونے لگتے ہیں۔ ایسے موسم میں جلد خصوصاً آپ کے چہرے کو خصوصی دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے۔ تاہم سردیوں میں بار بار چہرہ دھونا لوگوں کے لیے ایک بڑا مسئلہ ہے. اور اس چکر میں جلد پر گندگی جمع ہوجاتی ہے. اور پھر بلیک ہیڈز اور پمپلز جیسے مسائل ہونے لگتے ہیں۔ یہ صورت حال اس وقت خراب ہو جاتی ہے. جب ہم ان پر توجہ نہیں دیتے. اور وہ چہرے پر اپنے نشان چھوڑ جاتے ہیں۔ اس کی وجہ سے. آپ کی جلد کی خوبصورتی کہیں کھو جاتی ہے۔ اس کے علاوہ ایک اور وجہ بھی ہے جس کی وجہ سے جلد خشک نظر آتی ہے۔ دراصل، ہم سردی میں کم پانی پینے کے قابل ہوتے ہیں. اس سے چہرے کی چمک بھی جاتی ہے۔ آپ اپنے چہرے کی خوبصورتی کو برقرار رکھنے. کے لیے آڑو کے پھل کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ جلد کے لیے لوشن، موئسچرائزر اور تیل کا کام کرتا ہے۔ 

جلد کے لیے آڑو کے تیل کے فوائد.(Benefits of peach oil for skin)

1. جلد کی خشکی کو دور کرتا ہے۔.(Removes dryness of the skin)

سردیوں میں جلد کو خصوصی دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے کیونکہ ان دنوں جلد بہت خشک اور خشک ہوجاتی ہے۔ ایسی صورت حال میں آڑو کا تیل لگانے سے جلد کی کھوئی ہوئی نمی واپس آسکتی ہے۔ اس کے علاوہ یہ جلد کو صحت مند اور نرم بناتا ہے۔ اس میں موجود وٹامن سی اور اینٹی آکسیڈنٹس فری ریڈیکلز کی پیداوار کو روکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: خوبانی کے فائدے: خوبانی کھانے سے لے کر لگانے تک، جانیے جلد کے لیے اس کے 5 فائدے

peach kernel oil benefits for skin in urdu

2. خراب شدہ جلد کی مرمت کریں۔(Repair Damaged Skin)

آڑو کے پھلوں کا تیل پروٹین سے بھرپور ہوتا ہے جو جلد کے خلیوں کی مرمت اور دوبارہ تعمیر میں مدد کرتا ہے۔ اس کی وجہ سے جلد کے دانے اور ایکنی بھی ہلکے ہو جاتے ہیں اور جلن بھی کم ہوتی ہے۔ یہ ہائپر پگمنٹیشن کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

3. اینٹی ایجنگ پراپرٹیز.(Anti Aging Properties)

آڑو کے تیل میں اینٹی ایجنگ خصوصیات پائی جاتی ہیں جس کی مدد سے یہ جلد کو جوان اور خوبصورت رکھنے میں مدد دیتا ہے۔ اینٹی آکسیڈنٹس اور وٹامن سی کی مدد سے یہ جلد کو ٹائٹ بنانے اور مساموں کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ پھیکی اور تھکی ہوئی جلد کو چمکدار اور خوبصورت بنانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ جلد کے لیے کلینزر کا بھی کام کرتا ہے۔

4. سورج کے نقصان کی مرمت کریں۔(Repair Sun Damage)

آڑو کے تیل کا استعمال آپ کی جلد کو سورج کی مضر شعاعوں سے بچا سکتا ہے۔ یہ UV شعاعوں سے ہونے والے نقصان کو کم کرتا ہے اور جلد کو نقصان سے بچاتا ہے۔ دھوپ میں نکلنے سے پہلے اس تیل کا استعمال آپ کی جلد کو صحت مند اور چمکدار بناتا ہے۔ آپ تیل کو کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ان 5 طریقوں سے تیل والی جلد کے لیے گھر سے تیار کردہ فیس واش بنائیں، ایکنی کا مسئلہ نہیں ہوگا۔

5. مہاسی کی روک تھام.(Prevent Acne)

آڑو کے تیل میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی الرجک خصوصیات ہوتی ہیں جس کی مدد سے جلد سے مہاسوں اور مہاسوں کو دور کیا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ، اس کی سوزش کی خصوصیات کی وجہ سے، ایکنی کی سوزش کو بھی کم کیا جا سکتا ہے. اس کی وجہ سے جلد میں خارش اور جلن کا مسئلہ نہیں ہوتا۔

peach kernel oil benefits for skin in urdu

استعمال کرنے کا طریقہ.(how to use)

1. آپ رات کو آڑو کا تیل لگا کر سو سکتے ہیں۔ تاہم اس دوران اس بات کا خیال رکھیں کہ آپ نے چہرے کو اچھی طرح صاف کیا ہے۔

2. آڑو کے تیل اور زیتون کے تیل کو ملا کر، آپ اسے اپنی جلد پر لگا سکتے ہیں۔ آپ اسے غسل کے بعد استعمال کر سکتے ہیں۔

3. صبح نہانے کے بعد بھی، آپ آڑو کے تیل کے 6-7 قطرے لے سکتے ہیں اور اچھی طرح مساج کرتے ہوئے اسے لگا سکتے ہیں۔ یہ چہرے پر خارش اور جلن کا مسئلہ دور کرتا ہے۔

4. آپ اسے ناریل کے تیل میں ملا کر بھی لگا سکتے ہیں۔ اس سے بھی بہت فائدہ ہوتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button