جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

مونگ پھلی کھانے سے جلد کو یہ 5 فائدے ملتے ہیں، جانیے اس کے استعمال کا صحیح طریقہ

مونگ پھلی کھانے سے جلد کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ اس کے استعمال کے فوائد اور طریقہ جانیں۔

مونگ پھلی کے استعمال سے جلد کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ مونگ پھلی میں پوٹاشیم، فائبر، پروٹین، وٹامن بی، میگنیشیم کی اچھی خاصی مقدار پائی جاتی ہے۔ مونگ پھلی نہ صرف آپ کی خوبصورتی میں اضافہ کرتی ہے. بلکہ یہ جلد سے متعلق مسائل کو دور کرنے کا بھی کام کرتی ہے۔ مونگ پھلی کا استعمال خون کی گردش کو بہتر بناتا ہے۔ بہتر خون کے بہاؤ سے جلد کو صحت مند رکھنے میں مدد ملتی ہے۔ اس آرٹیکل میں، ہم جلد کے لیے. مونگ پھلی کے فوائد اور اس کے استعمال کا طریقہ جانیں گے۔

1. بھیگی ہوئی مونگ پھلی کھائیں، جلد کو جوان بنائیں.(Eat soaked peanuts, make the skin young)

مونگ پھلی کا استعمال خون کی گردش کو بہتر بناتا ہے۔ بھیگی ہوئی مونگ پھلی کھانے سے جلد کو جوان رکھنے میں مدد ملتی ہے۔ مونگ پھلی میں اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات ہوتی ہیں۔ مونگ پھلی کے استعمال سے پٹھے، اعصاب صحت مند رہتے ہیں اور جلد صحت مند نظر آتی ہے۔ مونگ پھلی کو رات کو جلد میں بھگو کر رکھیں اور صبح اس کا استعمال کریں۔

یہ بھی پڑھیں: انڈے کا ماسک لگا ئیے اور چہرے کے غیر ضروری بالوں سے چھٹکارا پائیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

peanut-benefits-for-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. مونگ پھلی جلد کو خشکی سے بچائے گی۔(Peanuts will protect the skin from dryness)

مونگ پھلی میں اومیگا تھری فیٹی ایسڈ ہوتا ہے۔ اومیگا 3 کا استعمال جلد کو ہائیڈریٹ رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ جلد کی خشکی، جھریوں، باریک لکیروں سے بچنے کے لیے مونگ پھلی کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔ مونگ پھلی کی چٹنی کھانے کے ساتھ لی جا سکتی ہے۔ کچھ لوگ مونگ پھلی کو سلاد میں شامل کرکے کھاتے ہیں۔

3. مںہاسی علاج.(Acne Treatment)

مونگ پھلی کا استعمال ایکنی کے مسئلے سے نجات دلاتا ہے۔ مونگ پھلی میں میگنیشیم، وٹامن ای، زنک جیسے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ مونگ پھلی میں موجود فیٹی ایسڈ جلد کی سوزش اور سرخی کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ مہاسوں سے بچنے کے لیے آپ بھنی ہوئی مونگ پھلی کو شہد کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔

4. ایگزیما کی روک تھام.(Preventing Eczema)

مونگ پھلی کا استعمال جلد کو سوریاسس اور ایگزیما جیسی بیماریوں سے بچانے کے لیے فائدہ مند ہے۔ مونگ پھلی کھانے سے ان بیماریوں سے چھٹکارا نہیں ملتا، صرف تحفظ ملتا ہے۔ اب چونکہ موسم میں ہلکی سی سردی ہے تو آپ مونگ پھلی کو گڑ کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔

5. جلد کو سخت کرنا.(Skin tightening)

مونگ پھلی میں وٹامن سی موجود ہوتا ہے۔ مونگ پھلی کو کولیجن پیدا کرنے کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ کولیجن کی کمی بالوں اور جلد سے متعلق مسائل کا سبب بن سکتی ہے۔ مونگ پھلی کا استعمال جلد کو ٹائٹ کرنے کا باعث بنتا ہے۔ مونگ پھلی کا استعمال جلد کی جھریوں یا جھریوں سے بچنے کے لیے فائدہ مند ہے۔ مونگ پھلی کو بھوننے کے بعد آپ صبح کا ناشتہ کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: خشک جلد کے لیے گھر پر بنا فیس واش ، جلد کے بہت سے مسائل کو دور کرتا ہے ۔

peanut-benefits-for-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

مونگ پھلی کیسے کھائیں؟ مونگ پھلی کو بھون کر کھایا جا سکتا ہے۔ شہد یا گڑ مونگ پھلی کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔ مونگ پھلی کو بھگو کر کھانا بھی فائدہ مند ہے۔ مونگ پھلی کو سبزیوں یا سلاد کے ساتھ کھایا جا سکتا ہے۔ خیال رہے. کہ ایک دن میں ایک مٹھی سے زیادہ مونگ پھلی نہ کھائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button