ورزش اور فٹنس

اگر آپ وزن بڑھانا چاہتے ہیں تو ان 4 طریقوں سے مونگ پھلی کھائیں۔

وزن بڑھانے کے لیے مونگ پھلی: دبلے پتلے لوگوں کے لیے مونگ پھلی کھانا فائدہ مند ہے۔ اگر اسے صحیح طریقے سے کھایا جائے تو وزن بڑھانے میں مدد مل سکتی ہے۔

وزن بڑھانے کے لیے مونگ پھلی کیسے کھائیں: مونگ پھلی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ مونگ پھلی پروٹین، پوٹاشیم. صحت مند چکنائی، کیلشیم اور آئرن سے بھرپور ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ مونگ پھلی میں کاربوہائیڈریٹس. کیلوریز، غذائی ریشہ اور میگنیشیم بھی پائے جاتے ہیں۔ مونگ پھلی کھانے سے ہاضمہ کی طاقت بڑھتی ہے. آپ کو جلدی بھوک لگتی ہے اور وزن بڑھانے میں مدد ملتی ہے۔ کچھ لوگ مونگ پھلی کو مونگ پھلی کے مکھن کی شکل میں کھاتے ہیں، کیونکہ یہ جسم میں توانائی اور قوت برداشت کو بڑھاتا ہے۔ اس میں موجود کیلوریز، صحت بخش چکنائی اور پروٹین بھی وزن بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ اگر آپ دبلے پتلے اور کمزور ہیں تو آپ اپنی خوراک میں مونگ پھلی کو کئی طریقوں سے شامل کر سکتے ہیں۔

وزن بڑھانے کے لیے مونگ پھلی کیسے کھائیں؟(How to Eat Peanuts for Weight Gain)

اگر آپ وزن بڑھانا چاہتے ہیں تو مونگ پھلی کو کئی طریقوں سے اپنی غذا کا حصہ بنا سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ مونگ پھلی کو مکھن کی شکل میں کھا سکتے ہیں۔ یا آپ انکرت، پوہا وغیرہ میں مونگ پھلی ڈال سکتے ہیں۔

 peanuts-benefits-for-weight-gain-how-to-eat-in Urdu

1.  وزن بڑھانے کے لیے مونگ پھلی کا مکھن.(Peanut Butter for Weight Gain )

مونگ پھلی کا مکھن یا مونگ پھلی کا مکھن صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ زیادہ تر لوگ جم جانے سے پہلے یا بعد میں مونگ پھلی کا مکھن استعمال کرتے ہیں۔ دبلے پتلے لوگ اپنا وزن بڑھانے کے لیے مونگ پھلی کا مکھن کھا سکتے ہیں۔ اس میں موجود پروٹین اور صحت بخش چکنائی وزن بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: براؤن چاول یا سفید چاول؟ وزن کم کرنے کے لیے زیادہ فائدہ مند کیا ہے؟

2. پوہا کے ساتھ مونگ پھلی۔(Peanut with Poha)

اگر آپ وزن بڑھانا چاہتے ہیں تو آپ مونگ پھلی کو پوہہ میں ملا کر کھا سکتے ہیں۔ پوہا مزیدار اور غذائیت سے بھرپور ہے۔ اگر پوہہ اور مونگ پھلی ایک ساتھ کھائی جائے تو ان کے غذائیت میں اضافہ ہوتا ہے اور آہستہ آہستہ وزن بڑھنے لگتا ہے۔

3. وزن بڑھانے کے لیے بھنی ہوئی مونگ پھلی کھائیں۔(Roasted Peanuts for Weight Gain)

دبلے پتلے اور کمزور افراد اپنا وزن بڑھانے کے لیے بھنی ہوئی مونگ پھلی کھا سکتے ہیں۔ بھنی ہوئی مونگ پھلی بہت لذیذ ہوتی ہے۔ آپ بھنی ہوئی مونگ پھلی کو ناشتے کے طور پر کھا سکتے ہیں۔ آپ چاہیں تو مونگ پھلی اور چنے دونوں کو ایک ساتھ بھون کر کھا سکتے ہیں۔

4. مونگ پھلی اور دودھ.(Peanut with Milk Benefits)

مونگ پھلی اور دودھ کا استعمال وزن میں اضافے کے لیے بھی ایک علاج ہو سکتا ہے۔ اس کے لیے آپ پہلے مونگ پھلی کو بھون لیں۔ اس کے بعد مونگ پھلی کو دودھ میں ملا کر کھائیں۔ لیکن اگر آپ کو دودھ سے الرجی ہے تو آپ براہ راست مونگ پھلی کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ورزش کے بعد الیکٹرولائٹس سے بھرپور یہ 5 قدرتی مشروبات پی لیں، جسم کو توانائی ملے گی۔

 peanuts-benefits-for-weight-gain-how-to-eat-in Urdu

وزن بڑھانے کے لیے مونگ پھلی کب کھائیں؟(When to Eat Peanuts for Weight Gain)

اگر آپ وزن بڑھانا چاہتے ہیں تو آپ اسے اپنی روزمرہ کی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ روزانہ 50 گرام مونگ پھلی کھانے سے وزن بڑھانے میں مدد مل سکتی ہے۔ آپ دن کے کسی بھی وقت مونگ پھلی کھا سکتے ہیں۔ مونگ پھلی میں موجود تیل صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔

انگریزی میں وزن بڑھانے کے لیے مونگ پھلی: اگر آپ بھی پتلے اور کمزور ہیں تو آپ اپنی خوراک میں مونگ پھلی کو شامل کر سکتے ہیں۔ مونگ پھلی میں موجود پروٹین، صحت بخش چربی اور کیلوریز وزن بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ لیکن مونگ پھلی کا اثر بہت گرم ہوتا ہے، اس لیے آیوروید کے مطابق جن لوگوں کی طبیعت گرم ہے، انہیں اس سے پرہیز کرنا چاہیے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort